Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DFW: Pim Fortuyn 'At your service' 30 mei op DVD

    DFW: Pim Fortuyn 'At your service' 30 mei op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De 1 z'n dood, de ander zn brood.......

    Ik zag hem gister op VHS liggen bij de FRS, ben er toch wel benieuwd naar wat er allemaal op de film staat.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

    Standaard

    Sorry hoor, maar gaan we nu niet een beetje heel ver in de verheerlijking van deze man?

    Zal wel weer een projektje van Harry Mensch zijn?

    Even denken, wat hebben we tot nu toe... een standbeeld is geloof ik al in de maak, een graf + steen in Nederland en idem in Italië, een dvd, een boek, copyright op z'n naam en webadres.
    Ach als we ons best doen, verzinnen we nog wel wat.

    Een special edition DVD met directors cut lijkt me wel wat.

    U zult begrijpen: waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die deze DVD niet zal aanschaffen!

  4. #4

    Standaard

    Tis jammer dat Pimmetje homo was, ander zou de Paus hem wellicht nog heilig verklaren.
    Lijkt me een boeiende dvd:
    Mens: Pim, grote vriend van me, hoe is het nou?
    Pim: Ach Harry, everybody is against me, dat weet je toch?
    Mens: Ja dat gevoel ken ik...We gaan er even uit voor de reclame en straks praten we verder met nog iemand die zich niet helemaal begrepen voelt: Nina Brink.
    enz enz enz

  5. #5

    Standaard

    Hier heb ik maar 1 woord voor: WALGELIJK
    Denk die Harri Mensch met de opbrengst hiervan een standbeeld te bekostigen??
    Sjonge jonge jonge
    .....

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Met ietwat fantasie vind je voor alles wel een plausibele uitleg, tenslotte bestaat er ook een DVD over trouwers die alleen vanwege hun afkomst in de belangstelling staan.

  8. #8

    Standaard

    Zo Louis jij bent er ook vroeg bij
    WK aan het kijken??

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El SalvaCeppie
    Zo Louis jij bent er ook vroeg bij
    WK aan het kijken??
    Met de lap op schoot, ja.

  10. #10

    Standaard

    Mensen die hier op tegen zijn hoeven hem toch niet te kopen?

  11. #11

    Standaard

    Hoog tijd dat Theo van Gogh een speelfilm van het leven en de dood van Pim Fortuyn maakt. Als tie dan uitkomt ben ik de eerste die hem ziet en later koopt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freestyle4all
    Sorry hoor, maar gaan we nu niet een beetje heel ver in de verheerlijking van deze man?

    Zal wel weer een projektje van Harry Mensch zijn?

    Even denken, wat hebben we tot nu toe... een standbeeld is geloof ik al in de maak, een graf + steen in Nederland en idem in Italië, een dvd, een boek, copyright op z'n naam en webadres.
    Ach als we ons best doen, verzinnen we nog wel wat.

    Een special edition DVD met directors cut lijkt me wel wat.

    U zult begrijpen: waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die deze DVD niet zal aanschaffen!
    Wees maar gerust: ik ga de dvd van zo'n mislukkeling ook niet aanschaffen. Is het gewoon niet waard. Tis erg dat je iemand dood schiet, en het is heel erg voor de mens Pim, maar ben toch heel erg blij dat de LIJSTTREKKER Pimmetje weg is.
    En nee, nogmaals ik ga die dvd NIET kopen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik
    maar ben toch heel erg blij dat de LIJSTTREKKER Pimmetje weg is.
    Goh...familie van F vd G?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Goh...familie van F vd G?
    LOL

    nee hoor, ik ben gewoon blij dat we van die xtremist af zijn. Lees mijn vorige post maar eens na hoe ik erover denk

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik
    ik ben gewoon blij dat we van die xtremist af zijn.
    Dit vind ik jammer, hij is het echt niet. Jammer dat ie zich niet heeft kunnen bewijzen in de kamer, met hem was LPF veel sterker geweest

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik


    LOL

    nee hoor, ik ben gewoon blij dat we van die xtremist af zijn. Lees mijn vorige post maar eens na hoe ik erover denk
    Iedereen die Pim extreem vond is zelf ook extreem, alleen tegengesteld.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dit vind ik jammer, hij is het echt niet. Jammer dat ie zich niet heeft kunnen bewijzen in de kamer, met hem was LPF veel sterker geweest
    Mee eens, ik had hem ook graag in de kamer gezien. Verandering komt niet vanzelf, Paars 3 had de doodsklap voor dit land geweest (ook maar even extreem gesteld dan).

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    Iedereen die Pim extreem vond is zelf ook extreem, alleen tegengesteld.
    Helemaal met je eens

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik


    LOL

    nee hoor, ik ben gewoon blij dat we van die xtremist af zijn. Lees mijn vorige post maar eens na hoe ik erover denk
    Pim was juist goed!
    Laat dan liever Melkert weg gaan, wat al is gebeurd, god zij dank.
    Nou nog hopen dat Rosenmuller oprot en wij staan weer kit hoor, BackIItheHendrik!
    Het liefste zou ik een VHS band zien met de kwaliteit van een DVD.
    Of een DVD met de prijs van een VHS.
    :D

  20. #20

    Standaard Zo jammer

    Zo jammer dat mensen zo'n verkeerd beeld hebben van Pim Fortuyn. Ik sluit me aan bij Ron en Luther. Hij heeft de politiek weer bespreekbaar gemaakt onder de mensen, zelfs hier bij dvd.nl!
    Hij had heel veel voor elkaar kunnen krijgen maar dan schiet zo'n @#$%leijer hem door z'n kop. Het is verschrikkelijk triest allemaal.
    Ik heb de dvd aangeschaft, voor de kwaliteit hoef je het echt niet te doen. De reden dat ik deze dvd heb aangeschaft, samen met enkele boeken van en over hem, is dat ik niet zo'n slap oppervlakkig over hem wil praten als 99% van de mensen wel doen. Pim was niet slecht, hij had een visie en stak die niet onder stoelen of banken. Ik denk dat veel mensen hier zodanig van geschrokken zijn dat ze niets anders kunnen dan hem persoonlijk aan te vallen. Dit geldt bijvoorbeeld voor die gluiperd van een Melkert, persoonlijk aanvallen, over de rug van een ander stemmers voor zich winnen. Het enige waar het hem om ging was Pim onderuit te halen. Melkert was zelfs zo achterbaks dat ie, voor ie een debat inging, even snel wat cijfertjes en aantallen opzocht en vervolgens aan Fortuyn bepaalde vragen ging stellen waar Fortuyn niet precies het antwoord op wist en dan ging lopen roepen: "Zie je wel hij weet niet! Voetnoten Professor!!" en hij wist het dan zogenaamd wel uit zijn hoofd. Ik walg van dat mannetje...

    Helaas de man is niet meer, nu maar hopen dat de LPF zo goed mogelijk zijn gedachtengoed uitoefent...

    Mzzlz


    PeeDeePee
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  21. #21

    Standaard

    Wat vindt ik dit moeilijk.
    Te praten over een man wiens denkbeelden ik over het algemeen niet deel. Men beschuldigt mensen dat de Pim Fortuyn persoonlijk aanvielen. Dat is misschien waar, wat men schijnt te vergeten is dat Pim dat zelf ook deed. In de politiek gebeurd dat wel vaker.

    Het probleem ligt waarschijnlijk in het feit dat mensen die Pim Fortuyn vereren dat gewoon niet weten.

    Verder vindt ik het gewoon heel erg eng als een politieke groepering gaat handelen "in de geest van" iemand die dat dus niet meer kan beamen of bestrijden.

    Volgens mij lijdt dat tot een dogmatische en starre opstelling en volgen mij was Pim fortuyn dat zeker niet.

    Wat de LPF moet doen, is verder gaan als politieke partij die midden in de samenleving staat, maar die niet aan verering van wie dan ook doet.

    Ik heb het gevoel dat teveel mensen Pim gebruiken voor hun eigen doeleinden.

  22. #22

    Standaard

    Volgens mij ging deze thread (aanvankelijk) over de dvd...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Volgens mij ging deze thread (aanvankelijk) over de dvd...
    Klopt, maar je kunt dit natuurlijk verwachten. Ik ga proberen of ik de DVD ergens kan zien, huren. Dan geef ik daar wel commentaar op.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb de DVD van At Your Service een aantal dagen geleden aangeschaft,heb hem bekeken en de beelden die erop staan tonen mij Pim Fortuyn zoals ie echt was. Af en toe harde woorden,maar ook met humor. De lengte van de dvd is dan wel 90 minuten,maar dat verveelt absoluut niet,want naar mijn inziens leer je hier ook echt de mens Fortuyn kennen,en je luistert met af en toe een lach naar Pim. De DVD is goed van beeld en geluid. Deze beelden zijn afkomstig van het programma van Harry Mens 'Businness Class', en is voor mij persoonlijk een warm en waardevol document, en een goede herinnering aan Pim Fortuyn. Voor de mensen die Pim beschouwen als een goede man met goede ideeen is dit dus een prachtig document, de Fortuyn haters kunnen beter dit links laten liggen

  25. #25
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    de Fortuyn haters kunnen beter dit links laten liggen
    lol.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •