Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 91 worden weergegeven.

Discussie: Vijandigheid

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik kon het natuurlijk weer niet laten, en heb het dus opgezocht.

    Ik dacht ook dat beiden kon, maar alleen Qua staat in de Vandale, Kwa mag dus niet
    Haha, oké kan ik toch nog aardig nederlands schrijven voor een sms-er

  2. #52

    Standaard

    Jongens, maak er geen nieuw off-topic topic van. Hoe een woord precies gespeld moet worden is hier niet direct van toepassing.
    Het is duidelijk dat de meesten van ons geen MSN/SMS taal willen lezen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jongens, maak er geen nieuw off-topic topic van. Hoe een woord precies gespeld moet worden is hier niet direct van toepassing.
    Het is duidelijk dat de meesten van ons geen MSN/SMS taal willen lezen.
    Om maar weer even ontopic te gaan: Komt er nog een officieel standpunt van de crew op dit punt? Inclusief misschien de manier waarop dit aangepakt gaat worden?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Verwacht op dit moment, vanwege de eigenaarsoverdracht, niet te veel "standpunten" van de crew. Daar is men op dit moment (nog) niet mee bezig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #55

    Standaard

    Hier wil ik toch ook even op reageren, als "ietwatlangeraanwezige" en dan specifiek even het hardware gedeelte.

    Er zijn een aantal gebruikers die na een flinke tijd gestopt zijn met hele forum om diverse redenen, een van de meest voorkomende reden is dat je als ervaren gebruiker hte na 100 keer ook niet meer leuk vind om iemand te helpen die voor een x-tal euries een set moet kiezen en welke dat dan moet zijn, vooral omdat er meestal geen zoekfunctie gebruikt is, men totaal geen idee heeft waar het eigenlijk over gaat en vaak ondaks alle goedbedoelde adviezen om toch eerst te gaan luisteren naar diverse mogelijkheden uiteindelijk gewoon het goedkoopste via w3 verkrijgbare setje koopt om vervolgens nooit meer wat van zich te laten horen. Op die wijze gaat de "helplol" er snel van af, althans dat geld voor een aantal leden en zeker ook voor mij. Uitzonderingen zijn er zeker, ook in de positieve zin van aktieve leden.

    Dat de sfeer wat grimmiger is geworden komt imho meer omdat sommige leden online geen respect meer hebben voor elkaars mening. Ik hou van film en jij houdt van film, maar jij houd van popcornactie en ik van ingmar bergman, tsja, en beide willen hun standpunt verdedigen en dat gaat soms wel erg ver en de een zal de ander toch nooit weten te overtuigen want het blijft iets persoonlijks en dat lijkt steeds vaker vergeten te worden. Ik heb zelf ook wel eens in een oeverloze discussie over KingKong gezeten waarmee ik uiteindelijk maar mee gestopt ben, juist om die reden.

    En over MSN/SMS taal, ik kan me niet herinneren dat er beginnende gebruikers vanaf hun eerste bericht complete ladingen PM en posts over zich heen kregen over hun taalgebruik die allemaal ook nog eens zo negatief waren dat zo'n user niet meer terugkwam. Meestal ging het om een paar posts waarin normaal gevraagd werd svp fatsoenlijk Nederlands of in ieder leestekens te gebruiken, maar als sommigen daar direct tegenin gaan met dat ze dat zelf wel uitmaken en dat als je het niet bevalt je hun posts maar niet moet lezen tsja, wat wil je dan?

    Als je dus ook ziet dat naar mijn idee het gemiddelde aantal aktieve gebruikers vooral in de film/series/etc zit waar juist het snelst meningsverschillen ontstaan omdat het persoonlijke voorkeuren betreft denkik niet dat het forum aggressiever is geworden, althans de sfeer, maar er is gewoon meer discussie en sommige mensen kunnen simpelweg niet discussieren maar alleen hun mening geven. En hoe meer zielen, hoe meer discussie hoe groter het risico op leden die niet kunnen discussieren.

    Maar het grootste punt is dat iedereen een bepaalde manier van communiceren heeft zowel online in en forum als IRL. En hoe meer mensen er bij elkaar komen, hoe groter het risico op groepsvorming en helaas ook op lastige types, maar dat is overal zo. Daarvoor zijn Moderators, maar zoals zelfs Eric zelf ook al aangaf is de aandacht voor het forum de laatste tijd eigenlijk te weinig geweest en dat is denk ik ook een van de redenen dat er her en der misschien wat langer/aggressiever is doorgepost wat niet had gehoeven.

    Laten we in ieder geval hopen de nieuwe eigenaar vooral veel zal laten zoals het is en misschien wat meer Mods aanstelt zodat er iets betere controle zal zijn.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Daarvoor zijn Moderators, maar zoals zelfs Eric zelf ook al aangaf is de aandacht voor het forum de laatste tijd eigenlijk te weinig geweest en dat is denk ik ook een van de redenen dat er her en der misschien wat langer/aggressiever is doorgepost wat niet had gehoeven.

    Laten we in ieder geval hopen de nieuwe eigenaar vooral veel zal laten zoals het is en misschien wat meer Mods aanstelt zodat er iets betere controle zal zijn.
    Daarom verdienen de 4 a 5 mods, die hier nog steeds (proberen) te modereren ook eigenlijk wel een schouderklopje . Ik vind het toch wel knap dat ze zichzelf elke keer weer weten te motiveren om het forum schoon te houden waar anderen het laten liggen .

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Daarom verdienen de 4 a 5 mods, die hier nog steeds (proberen) te modereren ook eigenlijk wel een schouderklopje . Ik vind het toch wel knap dat ze zichzelf elke keer weer weten te motiveren om het forum schoon te houden waar anderen het laten liggen .
    Absoluut mee eens .

  8. #58

    Standaard

    denk ook dat mensen ook steeds korter lontje hebben, ik kom hier alleen nog maar voor koop/verkoop en film en de games thread, vroeger was het veel gezelliger op het forum, sfeer is idd erg veranderd, maar ja dat is iets wat je toch niet tegenhoudt, maar vroeger relde ik vaker op het forum dan nu
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #59

    Standaard

    Ach, men is de laatste tijd bang voor discussies. Als iemand zijn mening wil doorvoeren is hij blind voor andere meningen, waarschijnlijk omdat hij geen geldige argumenten tegenover zijn of haar argumenten wil horen. Tjah... je kunt gewoon geen goed gesprek meer voeren met iemand tenzij hij of zij al min of meer akkoord was met je standpunt.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Ach, men is de laatste tijd bang voor discussies. Als iemand zijn mening wil doorvoeren is hij blind voor andere meningen, waarschijnlijk omdat hij geen geldige argumenten tegenover zijn of haar argumenten wil horen. Tjah... je kunt gewoon geen goed gesprek meer voeren met iemand tenzij hij of zij al min of meer akkoord was met je standpunt.

    tunnelvisie, of misschien denken sommige mensen als ze maar lang genoeg doorgaan met mekkeren dat ze vanzelf gelijk krijgen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    denk ook dat mensen ook steeds korter lontje hebben, ik kom hier alleen nog maar voor koop/verkoop en film en de games thread, vroeger was het veel gezelliger op het forum, sfeer is idd erg veranderd, maar ja dat is iets wat je toch niet tegenhoudt, maar vroeger relde ik vaker op het forum dan nu
    Denk dat het in jouw geval ook te maken heeft met het weggaan van oudgedienden? Zou een geldige reden kunnen zijn.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Denk dat het in jouw geval ook te maken heeft met het weggaan van oudgedienden? Zou een geldige reden kunnen zijn.

    Ik mis hem niet hoor.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    denk ook dat mensen ook steeds korter lontje hebben, ik kom hier alleen nog maar voor koop/verkoop en film en de games thread, vroeger was het veel gezelliger op het forum, sfeer is idd erg veranderd, maar ja dat is iets wat je toch niet tegenhoudt, maar vroeger relde ik vaker op het forum dan nu

    Onze relnicht ja.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Denk dat het in jouw geval ook te maken heeft met het weggaan van oudgedienden? Zou een geldige reden kunnen zijn.
    ook, en toen dast gedoe met de oh thread, maar goed zoals iemand anders al zei, er komen nieuwe members en er vertrekken members, dus ik ben toen minder vaak gaan posten, de oh thread lees ik helemaal niet meer, alleen dus genoemde threads.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik mis hem niet hoor.
    heb je plastische chirurgie ondergaan? je foto ziet er niet uit nu weer on -topic.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    denk ook dat mensen ook steeds korter lontje hebben, ik kom hier alleen nog maar voor koop/verkoop en film en de games thread, vroeger was het veel gezelliger op het forum, sfeer is idd erg veranderd, maar ja dat is iets wat je toch niet tegenhoudt, maar vroeger relde ik vaker op het forum dan nu
    [oudgediende modus]Mee eens, John Het begint hier ook meer op een kleuter-gebeuren te lijken, zie in dat verband ook het 'vervelende gebruikers'-topic. Enfin, op dit moment lezen i.p.v. posten volstaat voor mij i.i.g. [/oudgediende-modus].

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Maar ook ik vind dat de crew wat meer mag optreden. Let wel: er zijn er een aantal die er flink bovenop zitten, maar ik denk dat er gewoon meer moderators bij moeten komen om de topics in wat meer goede banen te leiden. Ik denk dat je dan al een groot deel van de probelemn hebt opgelost.
    Zelfs als je je strikt aan de regels houdt krijg je commentaar van users

    Ze ZIJN er dus LEES ze. Bevalt het niet dan blijf je weg. Verder vind ik dat je vanalles mag zeggen hier, het is aan een ander om volwassen gedrag te tonen en er niet op in te gaan. Kleuters worden ook ooit eens volwassen en meestal krijgen ze dan door dat ze kleuters waren. Het voetbal gedeelte kom ik nooit net als die discussie over 'mijn HD-DVD is beter dan jouw Blu-ray player'

    Kom op zeg.

    Extra moderators? Ik ben vóór!

  18. #68

    Standaard

    Ach ja, de voetbal draad, dat hoort toch gewoon zo ?
    Voetbal is een competatieve sport...DVD/HD/BR verzamelen toch niet echt de laatste keer dat ik studiosport keek.
    Ik kan het wel leuk vinden allemaal dat geneuzel over voetbal, ook nooit last van dvdt11, calimero's of arrogante ajax supporters...als je dat allemaal serieus gaat nemen zit je straks op je 50ste met hartklachten of een maagbloeding...

    Vijandigheid ? Nah. Mierenneuken, slakken zouten en mugopblazen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #69

    Standaard

    In het geval van die dvd11 vind ik wel dat er opgetreden mag worden.
    Hij heeft nog nooit een inhoudelijke toevoegong geleverd daar.
    Geef hem een ban voor alleen dat topic en je ziet hem hier niet meer aangezien hij toch nergens anders post
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  20. #70

    Standaard

    Ik moet ook even reageren, (ben net ontwaakt uit mijn lachstuip, na het lezen van enkele draadjes over de 2e wereld oorlog, te grote schermen, etc..) Maar vaak onstaat dit wel door onbegrip, vaak wordt een post gewoon " verkeerd" opgevat en dan zie je het hele zaakje escaleren. Vergeet niet dat sommige leden misschien nog erg jong zijn en een deugelijke woordenschat missen.

    Ik ben actief op meerdere fora en eens in de zoveel tijd, krijg je dit gewoon. Gewoon een paar bans overheen gooien (en mods aub niet te veel teugels aan willen trekken) en dan gaat het vanzelf over. Maar het is iig (sorry voor de sms taal) goed voor de lach spieren zo nu en dan.
    Laatst aangepast door Cor H. : 25-05-2008 om 20:34


  21. #71

    Standaard

    Aangezien het 'vervelende gebruiker' topic op slot zit:

    Kan iemand Ratjetoe, het alterego van WO2-Freak ook even bannen???????
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Aangezien het 'vervelende gebruiker' topic op slot zit:

    Kan iemand Ratjetoe, het alterego van WO2-Freak ook even bannen???????
    amen!

    zwaar irritant kl0te pisje is het...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #73
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het is weer ouderwets genieten, en klein maken die hap.

  24. #74

    Standaard

    Slechts een paar mensen hebben de bevoegdheid om te bannen, maar ik durf rustig te voorspellen dat er zeker actie zal worden ondernomen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

    Standaard

    Ik durf rustig te voorspellen dat er zeker mensen blij zullen zijn.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •