Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 91 van 91 worden weergegeven.

Discussie: Vijandigheid

  1. #76
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik durf rustig te voorspellen dat er zeker mensen blij zullen zijn.
    Zolang het duurt natuurlijk.

  2. #77

    Standaard

    Het grappige is, ik heb gister de hele avond op nieuwe users zitten letten, ik verwachtte hem al terug.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #78

    Standaard

    Sinds die mafkees in geuren en kleuren z'n puberfantasie heeft uitgelegd over hoe hij me met tanks en ander speeltuig aan m'n voortijdig einde wilde helpen, heb ik nog maar amper op hem gereageerd. De kans op een volwassen discussie leek me wel zo'n beetje verkeken. Maar sindsdien zie ik hem weer regelmatig over de schreef gaan. Toegegeven, soms enigszins uitgelokt, maar hij is niet voor niets elders ook al met een ban bekroond. En als ik zie hoe hij zich achteraf consequent als slachtoffer beschouwt en nauwelijks enig besef van eigen verantwoordelijkheid toont, dan mag je je toch wel afvragen hoe lang zo iemand de sfeer op een forum mag blijven verzieken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #79

    Standaard

    Ik vond dat er aanvankelijk wat snel commentaar werd geleverd op een nieuwe jonge member, maar achteraf gezien bleek hij inderdaad niet veel zinvols te zeggen te hebben.

    Maar over vijandigheid gesproken, ik vind dat dit al een stuk geminderd is nu deTuinman hier niet meer te zien is. Die kon ook geen gesprek aangaan op een normale manier.

  5. #80

    Standaard

    Nou, er wordt dus niks aan gedaan. Mooie boel is dat...

    Geband op DVD.nl? Gewoon even nieuw accountje aanmaken binnen je banperiode en alles is weer koek en ei.

    Ik was een voorvechter van het eerste uur, maar hij slaagt erin om systematisch enkel irritant te zijn. Hij gaat niet op de negeerlijst, het is immers niet mijn taak om het forum van hem te verlossen, maar het beheer.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #81

    Standaard

    Hij is inmiddels geband. Helaas kunnen we dus niet op IP bannen. Het is daarom ook zaak om het zo snel mogelijk te herkennen wanneer hij nog een poging doet met weer een nieuw account.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik vond dat er aanvankelijk wat snel commentaar werd geleverd op een nieuwe jonge member, maar achteraf gezien bleek hij inderdaad niet veel zinvols te zeggen te hebben.

    Maar over vijandigheid gesproken, ik vind dat dit al een stuk geminderd is nu deTuinman hier niet meer te zien is. Die kon ook geen gesprek aangaan op een normale manier.
    Helemaal mee eens... ik heb hem meerdere kansen gegeven maar op een gegeven moment moet je gewoon afscheid nemen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hij is inmiddels geband. Helaas kunnen we dus niet op IP bannen. Het is daarom ook zaak om het zo snel mogelijk te herkennen wanneer hij nog een poging doet met weer een nieuw account.

    Gaat goed op dit forum.. IP ban is niet meer mogelijk, Avatars zijn niet meer mogelijk en posts worden je afgenomen..

    Hopelijk is de technische overdracht binnenkort over, zodat al deze probleempjes opgelost kunnen worden.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gaat goed op dit forum.. IP ban is niet meer mogelijk, Avatars zijn niet meer mogelijk en posts worden je afgenomen..

    Hopelijk is de technische overdracht binnenkort over, zodat al deze probleempjes opgelost kunnen worden.
    IP bannen, is nog nooit mogelijk geweest hier.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gaat goed op dit forum.. IP ban is niet meer mogelijk, Avatars zijn niet meer mogelijk en posts worden je afgenomen..

    Hopelijk is de technische overdracht binnenkort over, zodat al deze probleempjes opgelost kunnen worden.
    Over de IP-ban kan ik je vertellen dat er wordt gezocht naar een oplossing om dit wel weer te kunnen doen. Avatars idem, echter kan alleen de technische crew dit.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    IP bannen, is nog nooit mogelijk geweest hier.
    weet bijna 100% ... laten we zeggen 99,9% zeker dat het via vBulletin mogelijk is om op IP te bannen... (in Admin CP) ... even in verdiepen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    weet bijna 100% ... laten we zeggen 99,9% zeker dat het via vBulletin mogelijk is om op IP te bannen... (in Admin CP) ... even in verdiepen
    Erwin zei me gisteren via MSN dat het "natuurlijk" mogelijk was.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #88
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    weet bijna 100% ... laten we zeggen 99,9% zeker dat het via vBulletin mogelijk is om op IP te bannen... (in Admin CP) ... even in verdiepen
    Lijkt me ook sterk hoor, maar goed dit is wat de mods zelf zeggen.

  14. #89

    Standaard

    Het is met deze software zeker mogelijk om te bannen op IP-adres of -range.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 13-06-2008 om 23:54

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Lijkt me ook sterk hoor, maar goed dit is wat de mods zelf zeggen.
    IP ban kan gewoon toegepast worden indien nodig. Het is een laatste en zeer rigoreus middel en wordt daarom met terughoudendheid en pas na goede afwegingen toegepast.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 13-06-2008 om 23:54

  16. #91

    Standaard

    De brutaliteit van simpelweg een nieuwe account lopen aanmaken tijdens een ban lijkt mij reden genoeg?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •