De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard It Ain't Half Hot Mum (oh Moeder Wat Is Het Heet)

    Comedy Collection .
    De complete serie 1, staat er op de cover van de NL release.

    Hiermee belazert Warner Brothers - niet voor het eerst - zijn kopers.
    Seizoen 1 bestaat nl. uit 8 afleveringen terwijl op deze DVD 6 afleveringen staan.

    In de UK is dit seizoen natuurlijk wel weer compleet uitgebracht.

    Bij de series Allo Allo en Only Fools.. was al iets dergelijks het geval.
    Ik vind het pure oplichting. Het wordt tijd dat ze aan de schandpaal gaan.

  2. #2

    Standaard

    ja idd, volgens mij zo ook met dad's army toch? (daar komen de schutters) maar het zijn geweldige series!!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  3. #3

    Standaard

    Vandaag heb ik een e-mail bericht gezonden naar Warner Home Benelux met de navolgende inhoud:


    Mevrouw, Mijnheer,

    Uw releases in Nederland/België van de BBC comedy reeks.

    In een aantal van de onder deze reeks vallende series, blijkt , ondanks de vermelding op de DVD-covers dat het complete seizoenen betreft, dat de seizoenen NIET compleet zijn, of in afleveringen 'geknipt'.

    Onlangs weer in It Ain't Half Hot Mum (Oh moeder wat is het heet). Het eerste seizoen is NIET compleet, want er ontbreken 2 afleveringen.

    Een soortgelijke kwestie deed zich al voor bij Allo Allo.

    Mijn vraag aan u is, waarom WB bij het uitgeven van deze series niet gewoon de UK releases volgt, die wel altijd compleet zijn en dan ook geen misleidende teksten op de covers hebben.

    Mocht u zich niet verantwoordelijk achten voor dit (uitgifte)beleid, zou ik graag van u vernemen tot wie ik mij mag wenden om een verklarend antwoord op mijn vraag te krijgen.

    Hoogachtend

    H.ter Lingen

    Afwachten maar


    Edit:

    na een paar minuten al krijg ik bericht:

    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    Delivery to the following recipients failed.

    Weet iemand misschien nog een mail-adres van die tent?
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 01-05-2008 om 13:10 Reden: toevoeging

  4. #4

    Standaard

    Ach Herman, ik heb al zoveel meegemaakt met dit soort lui dat ik niet eens meer reageer, ze alleen zo nu en dan een sneer verkoop via een recensie of zo

    Men doet maar en niemand kan er blijkbaar wat tegen beginnen

    De serie blijft leuk, vooral die schreeuwlelijk sergeant-major SHUUUTUUUUP

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ach Herman, ik heb al zoveel meegemaakt met dit soort lui dat ik niet eens meer reageer, ze alleen zo nu en dan een sneer verkoop via een recensie of zo

    Men doet maar en niemand kan er blijkbaar wat tegen beginnen

    De serie blijft leuk, vooral die schreeuwlelijk sergeant-major SHUUUTUUUUP

    Misschien moet ik ze wel bellen en dat laatste in hun oren tetteren.

  6. #6

    Standaard

    serie 3 en 4 (2 disc) staatn voor 10 augustus op de releaselijst (dvdinfo.be);
    als dat maar weer goed gaat met die 2 disc.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    serie 3 en 4 (2 disc) staatn voor 10 augustus op de releaselijst (dvdinfo.be);
    als dat maar weer goed gaat met die 2 disc.
    Mhhh, staat inderdaad op 10 augustus. Blijft echter een vreemde release datum op een zondag....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  8. #8

    Standaard

    Iemand enig idee of hier ooit nog eens de series 5 t/m 8 uit gaan komen?? Ligt nu toch al geruime tijd stil....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  9. #9

    Standaard

    Beter laat dan nooit:

    dit vond ik op de Engelse wikipedia:

    Master copies of the fourth and sixth episodes of series one ('A Star is Born' and 'It's a Wise Child') were lost after first broadcast and have not been recovered. VHS copies recorded at home by a viewer in Australia were found in 1988. They are not of broadcastable quality, but are included as extras on the series 1 DVD.

    Wellicht dat deze in Nederland nog als extra's op een van de komende dvd's worden uitgegeven. Als we dat nog mogen meemaken, want vooralsnog staat er geen uitbreiding gepland.

  10. #10

    Standaard

    Da's wel goed nieuws. Hopelijk houdt WB er rekening mee in één van de volgende releases. Als die ooit komen natuurlijk...
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  11. #11

    Standaard

    beste Herman,
    weet je misschien of seizoen 3 4 5 met nederlandse ondertiteling nog ergens te koop zijn?
    met vr groet
    Els

  12. #12

    Standaard

    Zijn volgens mij uitverkocht.
    Worden bij Bol.com nog wel aangeboden als 2e hands of door handelaren.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •