Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849
De resultaten 1.201 tot 1.221 van 1221 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    zoals ik al vreesde : redelijk saaie match tot nu toe

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zoals ik al vreesde : redelijk saaie match tot nu toe
    Joeh Eindelijk 1-0 Brazillie, door Ronaldo
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #1203

    Standaard

    de opperlul van het tornooi lost de bal yeeeeeeeeeeeeeeees brazil 1-0

  4. #1204

  5. #1205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    de opperlul van het tornooi lost de bal yeeeeeeeeeeeeeeees brazil 1-0
    En 2-0 voor Brazillie en weer door Ronaldo. Prachtige opgezette aanval
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #1206

    Standaard

    En nu de publieks-wissel voor Ronaldo......89e minuut.

    Brazilië wordt denk ik wereldkampioen......
    "Time for power draw near."

  7. #1207

    Standaard

    Brazil, lalalalala Brazil
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    En nu de publieks-wissel voor Ronaldo......89e minuut.

    Brazilië wordt denk ik wereldkampioen......
    En Brazillie is wereldkampioen. Eindstand 2-0. Brazillie, dat vooraf niet tot de favorieten werd gerekend (ze hadden zich met moeite geplaats), laat de favorieten nakijken. Een terechte Wereldkampioen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #1209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    En Brazillie is wereldkampioen. Eindstand 2-0. Brazillie, dat vooraf niet tot de favorieten werd gerekend (ze hadden zich met moeite geplaats), laat de favorieten nakijken. Een terechte Wereldkampioen
    Mee eens, ondanks het egoisme. Het is ongelooflijk dat Duitsland zo ver is gekomen, wat een stelletje houten klazen zijn dat, op misschien Kahn en Schneider na. Maar ja de andere favorieten hebben het gewoon laten afweten, dus dan ik dit mogelijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1210

    Standaard

    Wisten jullie trouwens dat Buthan, met een Nederlandse coach, het WK voor kleine landen heeft gewonnen?
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  11. #1211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Wisten jullie trouwens dat Buthan, met een Nederlandse coach, het WK voor kleine landen heeft gewonnen?
    Ik zag het op TT geloof ik. Arie Schans ??? Ik herinner me deze naam volgens mij uit de plaatjesboeken van vroeger toen hij nog voetballer was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zag het op TT geloof ik. Arie Schans ??? Ik herinner me deze naam volgens mij uit de plaatjesboeken van vroeger toen hij nog voetballer was.
    Dat is hem geloof ik Nederlandse coaches doen het wel goed in Azië Ik ga denk ik ook maar een cursus trainer halen En dan neem ik het Dameselftal van Thailand of Singapore voor mijn rekening
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Dat is hem geloof ik Nederlandse coaches doen het wel goed in Azië Ik ga denk ik ook maar een cursus trainer halen En dan neem ik het Dameselftal van Thailand of Singapore voor mijn rekening
    Lijkt me ook wel wat. En dan net als Guus gejonast worden door de dames
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Lijkt me ook wel wat. En dan net als Guus gejonast worden door de dames
    En dan met zijn allen douchen Ik zie het wel zitten En dan wil ik ook graag een Thaise massage Ik ga me nu gelijk opgeven voor die cursus
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  15. #1215

    Standaard

    België wint de fair play prijs....da's toch al iets en hij brengt 50 000 euro op

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    België wint de fair play prijs....da's toch al iets en hij brengt 50 000 euro op
    Als ze nou echt fair zijn, schenken ze dit aan een goed doel. Ik las dat Belgie een nieuwe bondscoach heeft ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #1217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Als ze nou echt fair zijn, schenken ze dit aan een goed doel. Ik las dat Belgie een nieuwe bondscoach heeft ?
    Nee, het wordt gebruikt voor de jeugdwerking...nu ja, da's toch ook al een beetje een goed doel..

    En ja, Antheunis is de nieuwe coach

  18. #1218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte


    Nee, het wordt gebruikt voor de jeugdwerking...nu ja, da's toch ook al een beetje een goed doel..

    En ja, Antheunis is de nieuwe coach
    Toch wel verrassend ? Ik dacht dat het Gerets zou worden. Maar meer dat hij coach was van Anderlecht weet ik ook niet van Antheunis
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Wisten jullie trouwens dat Buthan, met een Nederlandse coach, het WK voor kleine landen heeft gewonnen?
    Waarom deed Nederland dan niet daaraan mee?

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Toch wel verrassend ? Ik dacht dat het Gerets zou worden. Maar meer dat hij coach was van Anderlecht weet ik ook niet van Antheunis
    Hij was voordien trainer van o.a. Racing Genk, ten tijde van Branco Strupar. Maar een verrassing is dit niet. Bij ons stelt Anderlecht immers de bondscoach aan, en die waren hem duidelijk beu.
    Wat die fairplay prijs betreft: eerst bestelen ze je waar je bij staat en achteraf krijg je 50.000 €, dat is de FIFA en Blatter ten voete uit.
    Brazilie de terechte wereldkampioen. Laten we er dan maar niet meer aan denken dat ze tegen de Turken in de laatste minuut of zo een penalty cadeau kregen (anders waren ze in de eerste ronde misschien al in de problemen gekomen). Over die goal tegen de Belgen wil ik het niet eens meer hebben.
    Dit was zogezegd het W.K. van de verrassingen. Naar mijn idee was het het tornooi van het schaamteloze bedrog. Leuk? Alleen maar in een wereld waar alles geslikt en vlug vergeten wordt.

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Waarom deed Nederland dan niet daaraan mee?
    ouch die zit lol

Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •