Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Helaas ik heb de ruimte niet.

    Kaar ik heb nog een vraag. Wil je eens kijken op mijn marktplaats advertentie en zeggen wat je vind? Ik vraag € 100,00 en er mag geboden worden. Alleen krijg ik van die belachelijke biedingen in mijn opinie.

    Vraag ik teveel???

    Laat het svp even weten.

    http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/...dsprekers.html
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #27

    Standaard

    Misschien iets voor mijn broertje, hij heeft laatst al een bijpassende center bij zijn R2's gehaald.
    Laat het nog wel even weten.
    Do you respect wood?

  3. #28

    Standaard

    Aangezien je ze levert incl standaards en ze er keurig uitzien is dit een redelijk nette prijs, veel meer zul je er niet voor krijgen, het zijn immers niet de nieuwsten meer, maar voor iemand die zelf ook zoiets heeft en wil uitbreiden van stereo/3.1 naar 5.1 of van 5.1 naar 7.1 kan zo'n setje toch heus al wat waarde hebben, je hebt ondertussen ook al een paar bieders

    Wordt het ruimte gebrek nijpend, dan kun je altijd nog wat water bij de wijn doen en de prijs wat lekkerder maken voor de bieders.

    Veel geluk met de verkoop toegewenst

    BTW, had je ze hier ook op het forum geplaatst?
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Ok, dan hoef ik nog niet perse te zakken. Dan laat ik het nog even zo.
    Hier in dit topic gaf Bertje al aan dat zijn broer misschien interesse zou hebben, maar helaas die had geen interesse, maar ik begreep wel dat ook Bertje het een goede prijs vond.

    De ruimte wordt zeker niet nijpend en ik heb een lange adem.

    Ik heb er stomweg niet eens bij stil gestaan om ze hier te koop te zetten.
    Helaas ben ik zo stom geweest om de foto's weg te doen, maar maak ze even opnieuw en zal een advertentie plaatsen. Hier zijn toch de echte liefhebbers

    Dank je. Ik vermoed wel dat het goed komt. Moet alleen even een lange adem hebben. Het is crisis
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #30

    Standaard

    En ze zijn verkocht voor € 100.

    Kan iemand mij uitleggen wat bi-wire precies is, waarom je het zou doen en wat je hiervoor moet hebben? Dit kwam ter sprake toen de koper de speakers kwam halen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    En ze zijn verkocht voor € 100.

    Kan iemand mij uitleggen wat bi-wire precies is, waarom je het zou doen en wat je hiervoor moet hebben? Dit kwam ter sprake toen de koper de speakers kwam halen.
    Fijn dat je je prijs gekregen hebt

    Bi-wire, doe maar eens een zoekopdracht op het forum, of op google, krijg je antwoorden genoeg. Zelf zie ik het er nut niet van in en heb zelf hele goede speakers die daar niet eens de mogelijkheid toe hebben, en dat is iets dat ik dan ook niet zou gebruiken al zou het kunnen omdat ik dan mijn 7.1 mogelijkheid zou kwijtraken. Al met al iets dat zeker de meesten niet snel zullen gebruiken....... veel bla bla, dat bi-wire, zeer weinig wol

    Heb er op het forum al vaker een onderwerp aan besteed, wil niet in herhaling vervallen
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Je haalt bi-wiring en bi-ampong door elkaar DVDPF
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Ja zeer zeker. Nu heb ik ze voor maar 25,00 ge-upgrade. Ik ben een meer dan zeer tevreden mens.

    aarrghhh ook nog eens bi-ampong. Wat weet ik eigenlijk weinig van audio zeg.
    Ook maar googlen dan.

    Bedankt voor jullie reacties.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je haalt bi-wiring en bi-ampong door elkaar DVDPF


    Hoezo Pep, mijn speakers hebben geen mogelijkheid voor bi-wiring en omdat ik met 7.1 opstelling draai kan "tante" ook niet ingezet worden voor bi-amping. In een 5.1 opstelling kan "tante" in mijn situatie dan wel de fronts van dubbel vermogen voorzien als hij "gebridged" zou worden, maar ook daar zie ik het nut niet van in.

    Schreef inderdaad wel iets ongelukkig dat ik mijn 7.1 zou kwijtraken zonder erbij te zetten dat ik daar dan weer bi-amping bedoelde, maar ook dat is met 1 versterker niet echt te doen, met andere woorden, ik vind het prima zoals het zit en heb er dan ook geen moment van wakker gelegen dat mijn speakers niet van meerdere draden voorzien kunnen worden Kan niet Biampen en niet biwiring, zou kunnen bridgen, maar dan verlies ik mijn 7.1

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...-wire+bi-ampen

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...-wire+bi-ampen
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ja zeer zeker. Nu heb ik ze voor maar 25,00 ge-upgrade. Ik ben een meer dan zeer tevreden mens.

    aarrghhh ook nog eens bi-ampong. Wat weet ik eigenlijk weinig van audio zeg.
    Ook maar googlen dan.

    Bedankt voor jullie reacties.
    Mmm, de i en de o zitten erg dicht bijelkaar op het toetsenbord
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    En zeker op een laptop. Oja, scheelt ook of je nog een hangover (deel 1 en 2, dat laat ik in het midden) hebt van de avond ervoor, vriendenkerstborrel.

    Allemaal een fijne kerst
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •