Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 89 van 89 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Vond Gwyneth Paltrow met rood haar (Iron Man) ook wel erg fraai hoor! 1 2 3
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #77

    Standaard

    Geen echte crush maar bleef wel geboeid kijken..
    Mark Wahlberg in The Italian Job & Shooter
    Matt Damon in The Bourne Identity
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  3. #78

    Standaard

    Dawn uit the Office. Ik hou op z'n tijd wel van een paar pondjes meer. Daarnaast vind ik dat Engelse accent erg sexy!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dan ga ik voor Portman in Beautiful Girls. Speelt de volledige volwassen cast weg, zo ontwapenend
    heb ik nog niet gezien!
    binnekort eens kijken dan!

  5. #80

    Standaard

    Sorry dat ik een wat oud onderwerp weer naar boven haal, maar ik kwam hier terecht via Google en MOEST gewoon reageren. En een onderwerp zoals deze blijft natuurlijk altijd actueel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Dit hield ik voor mezelf praktisch voor onmogelijk, tot ik vanmorgen BenX zag. Tegenspeelster Laura Verlinden staat er zo prachtig begripvol en understated te acteren, dat het lijkt alsof er een engel uit de hemel is gevallen. Nu (ongeveer vijf uur nadat ik de film heb gezien) loop ik nog steeds voortdurend aan haar te denken en gaat mijn hart er sneller door slaan, iets wat ik niet krijg door een gedachte aan de superstoten uit Hollywood, zoals een Scarlett Johannson of een Elisha Cuthbert
    Dennis, het is zo bijzonder. Ik heb precies hetzelfde met Laura Verlinden nadat ik BenX heb gezien. Dat is nu alweer een week of 3 geleden maar nog steeds denk ik wel eens aan haar. Ze is mooi, maar niet Hollywood-mooi. Het is vooral een combinatie van haar uitstraling en haar persoonlijkheid in de film, zo zachtaardig en wijs. Het gevoel is eigenlijk niet te beschrijven. Ik weet niet of het echte verliefdheid is, maar er zeker wel een sterke aantrekking. Grappig is dat want misschien is ze in het echt helemaal niet zo leuk.

  6. #81

    Standaard

    Laura Prepon - That 70's Show

    Ashley Jensen - Extras - in eerste instantie vanwege haar heerlijke Schotse accent, maar die foto op imdb mag er ook wezen.

  7. #82

    Standaard

    Natalie Portman
    Jenna Fischer als Pam in The Office
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Geen echte crush maar bleef wel geboeid kijken..
    Mark Wahlberg in The Italian Job & Shooter


    Marky Mark
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #84

    Standaard

    Als ik hard, maar dan ook écht hard in mijn geslachtsdeel knijp, dan heb ik plots ook zo'n lichaam en dito gezichtsuitdrukking. Alleen dat vervelende piepstemmetje......

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Als ik hard, maar dan ook écht hard in mijn geslachtsdeel knijp, dan heb ik plots ook zo'n lichaam en dito gezichtsuitdrukking. Alleen dat vervelende piepstemmetje......
    hahaha
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  11. #86

    Standaard

    Yeah
    Can you feel it baby
    I can too
    Come on swing it
    One, Two, Three
    Now we come to the pay off

    It's such a good vibration
    It's such a sweet sensation

    I'm the anti D R U G G I E

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #87

    Standaard

    Ik was vroeger altijd verliefd op Ariel uit de kleine zeemeermin.

    En stiekem ben ik tegenwoordig verliefd op Linda Manz uit Days of Heaven. Maar dat is een beetje vreemd. Want ze was nog best jong toen die film gemaakt werd. Ik denk een jaar of vijftien, zestien?
    Laatst aangepast door DanielC. : 15-01-2009 om 12:03
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #88

  14. #89

    Standaard

    marge simpson
    die stem.... mmm
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •