De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zelfbouw multimedia center

    Hoi,

    Ik speel met de gedachte om zelf een multimedia center te bouwen.
    Dus eigenlijk een PC maar dan helemaal gericht op presentatie van films en TV uitzendingen op TV.
    Wat ik er mee wil is:
    • Blue-ray af kunnen spellen op de max. kwaliteit.
    • Digitale TV kunnen kijken.
    • TV mee opnemen, en het liefst dan ook nog gewoon iets anders kunnen kijken.
    • Surfen op de TV
    • En waarschijnlijk nog andere dingen waar ik op dit moment niet aan denk
    Heeft iemand een suggestie waarmee/waar ik moet beginnen of kan ik beter voor een goed kant-en-klaar product gaan? Indien het laaste het geval is welke?

    Bij voorbaat dank voor de info
    Mazzel,

    René

  2. #2

    Standaard

    gewoon een barebone behuizing en vullen met een blu-ray speler en een redelijke mobo + proc, wat bankjes geheugen en klaar is kees

    maar aangezien je er zelf geen verstand van hebt, zou ik dit laten doen en anders een kan en klare kopen het is geen speelgoed:wink:

  3. #3

    Standaard

    Het advies van de tuinman is een verstandig advies, alleen weet ik niet of jij er inderdaad geen verstand hebt. Indien dat wel zo is, is het gewoon een kwestie van zelf de juiste onderdelen utizoeken en in een leuke behuizing bouwen.

    Mocht dat niet zo zijn, dan is een kant en klaar of op maar gemaakte PC een beter idee. Bijna elke verkrijgbare multimedia PC is eigenlijk wel geschikt vermits er een TV in en HDMI op zit.

    Van groot belang is je budget, als dat ruim genoeg is (ik schat voor jouw wensen zo'n 1200 euro in, ruim bemeten) kun je beter naar een aantal PCwinkels gaan en gewoon zeggen ik wil de goedkoopste pc die dat en dat en dat kan en ook uitgebreid kan worden, kun je me een offerte meegeven? Dan heb je een paar offertes naast elkaar en kun je vergelijken wat men aanbiedt en wat het kost.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •