De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Artificial Eye

  1. #1

    Standaard Artificial Eye

    Ook van deze reeks heb ik steeds meer exemplaren in mijn collectie. Ik hoor graag wat jullie aanraders zijn. De mijne zijn:

    the Apu trilogy
    Werckmeister Harmonies
    Satantango
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  2. #2

    Standaard

    De nieuwe Bresson uitgaven van hen schijnen ook de moeite waard te zijn. Ik heb alleen nog A Man Escaped, zal hem binnenkort eens gaan kijken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    De nieuwe Bresson uitgaven van hen schijnen ook de moeite waard te zijn. Ik heb alleen nog A Man Escaped, zal hem binnenkort eens gaan kijken.
    Ik heb A Man Escaped ook net binnen. Was minder dan 10 euro bij blahdvd. V.w.b. de andere twee wacht ik totdat ik ze tegen een leuke prijs tegenkom.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    Hun mooiste recente uitgaves voor mij zijn hun Aki Kaurismäki-collection: Vol. 1, Vol. 2, Vol. 3 en The Leningrad Cowboys Collection, die in augustus vorig jaar zijn uitgekomen. Daarvoor waren zijn films nauwelijks te krijgen. In Duitsland zijn ook diverse titels van Kaurismäki verschenen trouwens.

    Verder heb ik wat Tarkovsky-uitgaves van ze, Andrei Rublev, Solaris, Mirror en Stalker. Verder Weekend van Godard, Eric Rohmer; the Early Works, The Complete Jean Vigo Collection, Chungking Express.

    La ville est tranquille (2000) en Roberto Succo (2001) vielen mij een beetje tegen.

    Ze hebben verder nog veel recente Franse films in de catalogus, waarvan de meesten bij mijn weten de enige engels-vriendelijke uitgaves zijn - komen er nog wel een paar bij, vooral van Jacques Rivette (nu ik de catalogus weer eens doorkijk).

  5. #5

    Standaard

    voor wie 'm nog niet heeft, de APU trilogie is nu voor 12,93 Britse ponden verkrijgbaar bij the hut.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    voor wie 'm nog niet heeft, de APU trilogie is nu voor 12,93 Britse ponden verkrijgbaar bij the hut.
    Bedankt voor de tip, direct besteld!

  7. #7

    Standaard

    Dit verrassende nieuws betreft Andrei Tarkovsky lijkt me reden genoeg om dit draadje weer op te pakken! Nu graag nog de films van Bèla Tarr
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8

    Standaard

    Even afwachten want ik heb van AE toch wel mindere DVD's in me collectie. Het debuut van Claire Denis bijvoorbeeld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •