Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Leuk interview!

    Als je een BR-speler koopt, weet je dan zeker dat je geen PS3 aanschaft?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Want?
    ik wil hier geen discussie teweeg brengen, is niet de plek voor

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik wil hier geen discussie teweeg brengen, is niet de plek voor
    Ok, maar begin dan ook niet met zo'n opmerking waarvan je op je vingers kunt natellen dat die uitmondt in een discussie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Doe je niet aan een sport?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Nee joh, hij klooit maar wat aan het heeft erg veel geluk
    Had het niet beter kunnen zeggen. En deTuinman volgens mij bedoeld hij dit sarcastisch, ik hoop voor hem dat hij het sarcastisch bedoeld want ik ben een fan van Steven Spielberg en hij staat absoluut in mijn top 5/3

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Doe je niet aan een sport?
    Wat is sport, is iig niet zo dat ik lid ben van 'n vereniging, zwem wel graag.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #32

    Standaard

    Over Spielberg kan ik ook kort zijn. heeft 'n paar leuke producties gehad, paar leuke filmpjes gemaakt. maar deze man is imho zeker geen topper!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Over Spielberg kan ik ook kort zijn. heeft 'n paar leuke producties gehad, paar leuke filmpjes gemaakt. maar deze man is imho zeker geen topper!
    Jij vind hem misschien geen topper, maar hij is het wel. Welke regissieurs hebben met een budget van 700.000 dollar 60 Miljoen dollar winst gemaakt en op nummer 1 beste regissieurs gestaan van Hollywood? En dat met de film Jaws

    [bewerk] De eerste films

    Spielbergs eerste speelfilm was nog maar een matig succes: The Sugarland Express, een komedie over een verliefd stel dat op de vlucht is voor de politie, kon het publiek niet bekoren. Spielberg's tweede film Jaws brak alle bioscoop records. De film werd gemaakt voor het budget van slechts 700.000 dollar, maar bracht een winst van ruim 60 miljoen dollar op. Hiermee was Spielberg in één klap de nr. 1 regisseur van Hollywood.

    En zeg nou eerlijk vind je zijn volgende films:

    Indiana Jones and The Temple Of Doom, Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark, Indiana Jones And The Last Crusade, Schindler's List, Empire Of The Sun, Saving Private Ryan, Munich, The Lost World: Jurassic Park, War Of The Worlds écht zo slecht?

    Hier zitten toch wel toppers bij, beste films van bepaalde jaren en andere goed bekroonde films bij. Hij wordt denk ik wel gezien als een van de beste regissieurs van de afgelopen jaren (20e en 21e eeuw) denk ik

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Over Spielberg kan ik ook kort zijn. heeft 'n paar leuke producties gehad, paar leuke filmpjes gemaakt. maar deze man is imho zeker geen topper!
    De man heeft meerdere klassiekers op zijn naam staan, die ik nu niet direct 'aardige' filmpjes zou noemen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    patrick, Spielberg staat op m'n nummer 1, maar dat waren films in een bepaalde tijd, hoe meer nieuwe films ik van hem kijk hoe minder waardering of hoe verontwaardiger ik over hem ga denken

  11. #36

    Standaard

    Wanneer 'n regiseur 'n topper is komt ie idd. niet op de proppen met films als War of the Worlds, The Terminal en Jurassis Park 2.... Zoals eerder geopperd, vroeger was ie groots... echter het is de truuk om groots te blijven.

    Let wel dit is mijn mening wat andere van spielberg vinden moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #37

    Standaard

    Natuurlijk heeft hij mindere films gemaakt, maar het is niet zo dat hij al 10 jaar niets goed meer heeft gemaakt, naar mijn mening is War of the Worlds zijn enige misser van na het millennium.

    Minority Report, Catch me if you Can en Münich, allemaal toppers gemaakt in de laatste paar jaar.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    is ook weer waar

    maarrrrrrrrrrrrr.. een heerlijk interview wederom

  14. #39

    Standaard

    Ik vond War Of The Worlds eigenlijk best wel goed

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik vond War Of The Worlds eigenlijk best wel goed
    Het origineel is vele malen leuker.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Het origineel is vele malen leuker.
    Hmm... trailer gezien van Bol.com goedkope film €7,- ga ik bestellen

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Wanneer 'n regiseur 'n topper is komt ie idd. niet op de proppen met films als War of the Worlds, The Terminal en Jurassis Park 2....

    Let wel dit is mijn mening wat andere van spielberg vinden moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten

    Ben het 100% met je eens,een paar mooie films gemaakt,
    met als hoogtepunt Schindlers List / Saving Private Ryan.

    Let wel dit is mijn mening wat andere van spielberg vinden moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma Bekijk bericht
    Ben het 100% met je eens,een paar mooie films gemaakt,
    met als hoogtepunt Schindlers List / Saving Private Ryan.

    Let wel dit is mijn mening wat andere van spielberg vinden moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten
    Jaws, Jurassic Park, E.T. etc. etc. etc.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #44

    Standaard

    Er valt weinig aan te ontkennen... Spielberg is dé meester in zijn genre: het "niet al te moeilijke" Hollywoodspektakel.

    Ach ja, hij heeft misstappen gemaakt, maar niemand is perfect. Kijk naar De Palma en Coppola... bij hen leek het ook alsof ze enkel goeie films zouden maken tot daar plots respectievelijk The Black Dahlia en Dracula als een lelijke steenpuist de kop opstaken.

    Over de grote lijn bekeken is Spielberg misschien wel de grootste regisseur aller tijden, in termen van prijs-kwaliteitsverhouding dan toch. Het is niet zomaar iemand (volgens mij toch) die elke avond Uncle Scrooge-gewijs een duik neemt in zijn geldberg om dan met een cognacje zich vredig te slapen te leggen in zijn hemelbed gestut door negerslaven... hij heeft voldoende artistieke appreciatie vergaard en verdient nu al meer dan twee decennia bakken met geld als regisseur, producer en tycoon. Hij heeft gelijk: waarom zou je het niet doen als je jezelf ook als artiest nog serieus kunt nemen en nog vaak genoeg zélf op de regisseursstoel plaatsneemt?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #45

    Standaard

    hij is wel de sympathiekste vent in de filmwereld, die ik gezien heb

  21. #46

    Standaard

    Ja, inderdaad

  22. #47

    Standaard

    Ik zou het niet weten, ik heb hem nooit ontmoet
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #48

    Standaard

    Geweldig leuk om te lezen

    Het leukst: je opmerking dat je hier hebt geleerd dat ruzie maken op een forum nutteloos is

    Dat is waarschijnlijk zo, maar ik heb me altijd geweldig vermaakt met jouw dwarsdrijverij, dus TJ: niet te grijs worden, jongen!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •