De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Op zoek naar Genesis muziek-dvd

    Hoi allemaal,

    Ben op zoek naar de volgende dvd :

    Genesis - Way We Walk (2DVD)

    Wie o wie heeft deze ergens zien liggen ? En wil deze voor mij kopen en daarna naar mij opsturen. Natuurlijk betaal ik vooraf. Ben al tijden naar deze op zoek. Of weet iemand een Nederlandse site waar deze nog te koop is.

    Alvast bedankt.

    Greetz,

    Fred

  2. #2

    Standaard

    Verbazingwekkend dat deze kennelijk Out Of Print is. Hij lag recent nog overal in de aanbieding. Ik zal eens in de winkel kijken, op de diverse websites staat hij niet meer. Bij Amazon.co.uk kun je hem wel 2e hands krijgen.

    Joep

  3. #3

    Standaard

    Ik zag hem laatst nog bij de Free Record Shop. Kun je hem niet gewoon in de winkel bestellen?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  4. #4

    Standaard

    Hij is te bestellen, maar kost 26,90 Euro dat vind ik een beetje te gortig.

  5. #5

    Standaard

    Zie hem nog wel eens bij de Blokker. Volgens mij een keer voor 10 euro gekocht daar.

  6. #6

    Standaard

    oke heb ik eigenlijk vrij weinig aan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface27 Bekijk bericht
    oke heb ik eigenlijk vrij weinig aan.
    Want er zit geen Blokker in de buurt?

  8. #8

    Standaard

    Ik zag 'm vandaag bij de Blokker bij mij in de buurt staan. Inderdaad voor 9,99.

    Kan 'm voor je meenemen als je wilt en opsturen.

    De Live at Wembley DVD stond er ook bij.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Ludo als je dat zou willen doen zou ik je zeer dankbaar zijn. Mail je gegevens maar door dan zorg ik dat je vanavond de betaling mag verwachten.

  10. #10

    Standaard

    Je hebt een PM.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •