Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ziet er erg leuk uit! Ben dan wel niet zo weg van Liv Tyler maar laat maar komen!


  4. #4

    Standaard

    Mijn zusje liet hem net aan me zien. Lijkt me een spannende en creepy film. Ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    ga er vanavond heen..ben heel benieuwd..
    ziet er creepy uit..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BlueEyes Bekijk bericht
    ga er vanavond heen..ben heel benieuwd..
    ziet er creepy uit..
    Laat even weten of het wat is. Ben erg benieuwd naar deze film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BlueEyes Bekijk bericht
    ga er vanavond heen..ben heel benieuwd..
    ziet er creepy uit..
    Ik hoop echt dat het wat is, wil er donderdag ook naartoe.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rottentomatoes
    The Strangers provides a few scares, but offers little else to distinguish itself from other slasher films.
    http://www.rottentomatoes.com/m/the_strangers/

    IMDB 6,8 met ongeveer 9000 stemmen:
    http://www.imdb.com/title/tt0482606/
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Ben ook benieuwd lijkt me rete spannend

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Heel creepy sfeertje, maar duurt met 85 minuten veel te lang, want allerlei kunstgrepen worden toegepast om de tijd te vullen. Een aardig tussendoortje met een geweldig begin (vanaf moment dat er iemand aan de deur klopt) en een cliché verloop.


  11. #11

    Standaard

    van mij mogen dit soort films juist langer dan 85 minuten duren
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #12

    Standaard

    Van mij ook, maar niet als ze in herhaling gaan vallen...


  13. #13

    Standaard

    Onontkoombaar om niet de raakpunten te zien tussen The Strangers en Ils. Waarbij Funny Games zelfs ook nog even om de hoek komt kijken. Maar Haneke versie is juist bedoeld tegen dit soort films. Vandaar dat de vergelijking dan ook weer in het niet raakt.

    Over de film zelf kan ik snel klaar zijn omdat de film op één schrikmoment na geen moment het gevoel had dat ik naar een serieus project zat te kijken. Daarvoor zat ik met teveel vragen in me achterhoofd die gewoonweg niet beantwoord werden. Vooral het koppel dat met problemen thuis komen vond ik nogal vreemd overkomen. Wat is er gebeurt op het feest dat ze in die stemming thuis komen? Tijdens dat ik dat afvroeg begonnen de vreemde mensen uit de titel van de film aan te kloppen. Vanuit daar raakt de regisseur helemaal de bedoeling kwijt want het wordt letterlijk een ‘dertien in een dozijn’ Slasher met een nogal geforceerd depressief einde. De regisseur heeft duidelijk niet goed genoeg gekeken naar de hier bovengenoemde voorbeelden. 5.0

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Onontkoombaar om niet de raakpunten te zien tussen The Strangers en Ils. Waarbij Funny Games zelfs ook nog even om de hoek komt kijken. Maar Haneke versie is juist bedoeld tegen dit soort films. Vandaar dat de vergelijking dan ook weer in het niet raakt.

    Over de film zelf kan ik snel klaar zijn omdat de film op één schrikmoment na geen moment het gevoel had dat ik naar een serieus project zat te kijken. Daarvoor zat ik met teveel vragen in me achterhoofd die gewoonweg niet beantwoord werden. Vooral het koppel dat met problemen thuis komen vond ik nogal vreemd overkomen. Wat is er gebeurt op het feest dat ze in die stemming thuis komen? Tijdens dat ik dat afvroeg begonnen de vreemde mensen uit de titel van de film aan te kloppen. Vanuit daar raakt de regisseur helemaal de bedoeling kwijt want het wordt letterlijk een ‘dertien in een dozijn’ Slasher met een nogal geforceerd depressief einde. De regisseur heeft duidelijk niet goed genoeg gekeken naar de hier bovengenoemde voorbeelden. 5.0
    Daar ben ik het helemaal mee eens, vond het maar een film zonder inhoud. Eigenlijk vind ik een 5 nog hoog, het leek allemaal zo aardig te zijn, maar helaas, het was weer eens helemaal niks.. zonde!

  15. #15

    Standaard

    Vond de film juist superspannend. Nou ben ik niet zo veel gewend, maar der zaten toch aardig wat schrikmomenten in. Nou zie je van ver weg al aankomen dat ie zn beste vriend gaat neerschieten

    Nou snap ik trouwens niet aan t begin hebben ze het over ware feiten, maar ze weten het verhaal nog niet precies. Nou is op het einde die vrouw toch nog in leven, hoe kunnen ze dan niet het hele verhaal weten?? beetje stom..

    voor de rest wel een aardig film, die ik beter vond dan Funny Games US..

    7/10

  16. #16

    Standaard

    Wat is er gebeurt op het feest dat ze in die stemming thuis komen?
    Dan heb je toch niet goed gekeken dude. Die gast heeft haar ten huwelijk gevraagd en zij heeft nee gezegd.
    Dat huis waar ze in zitten is een zomer huisje waar hij zijn verloving zou vieren.


    Nou snap ik trouwens niet aan t begin hebben ze het over ware feiten, maar ze weten het verhaal nog niet precies. Nou is op het einde die vrouw toch nog in leven, hoe kunnen ze dan niet het hele verhaal weten?? beetje stom..
    Ik denk dat ze het over het motief hebben en wie het precies zijn.


    Ikzelf vond deze film een van de spannendste slashers die ik tot nu toe gezien heb. Een paar goede schrikmomenten.

    Alleen jammer dat het koppel zo dom overkomt.

  17. #17

    Standaard

    Heerlijke trailer, zat volgens mij voor de Hulk, iedereen schrok flink, ik ga deze ook eens snel bekijken,
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #18

    Standaard

    Heb de film gezien, maar vond er helaas maar weinig aan. Enkele schrikmomentjes zijn het meest spannende in deze film en qua verhaal stelt het ook maar heel weinig voor.

    Overigens is de film niet gebaseerd op waargebeurde dingen, hoewel er wel iets dergelijks voorafgaande aan de film staat is op IMDB te vinden dat dit niet het geval is, dit maakte de film voor mij nog wat minder.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb de film ook gezien. Vond er niks aan. Op de TV reclame zag het er nog wel zo interessant uit.

  20. #20

    Standaard

    Bij dit soort films vind ik het belangrijker dat de sfeer van de film juist zit dan dat het verhaal origineel is, omdat je nu eenmaal maar zoveel mogelijkheden hebt met de formule "mensen op afgelegen plek worden aangevallen door onbekenden". En ja, er passeren wel wat horrorclichés de revue, dus als je daar aanstoot aan neemt moet je maar niet kijken. Maar spannend vond ik het zeker wel, de uitwerking was goed. Ook na de film blijft het mysterie grotendeels overeind en dat werkte voor mij wonderbaarlijk wel, al zal een ander het dan weer een ontgoochelend einde noemen. Maar voor mij is dit toch één van de betere films in zijn genre, veel beter als bijv. Vacancy van vorig jaar.

  21. #21

    Standaard

    Vond dit wel een goede, enge en beklemmende film.
    Omdat er niet wordt ingegaan bij het wie en waarom, draagt het ook deels mee aan de spanning en mysterie.
    Creepy shit indeed...

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #22

    Standaard

    Het einde is behoorlijk slecht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het einde is behoorlijk slecht..
    Vind je?
    Deed mij wat aan Carrie denken en vond het wel cool.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #24

    Standaard

    Ik had beter verwacht niet dat het een hele slechte einde was maar in vergelijking met de hele film had ik het mischien of nog intenser verwacht..het was zo simpel en vooral in de truck..ook zo abrupt

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het einde is behoorlijk slecht..
    Dat vond ik nou 1 van de sterke punten van de film. Dat ze gewoon verder geen informatie over deze 'mensen' geven. Het laat natuurlijk ook opties open voor een 2e deel, waar ze al mee bezig zijn.

    Ik vond dit 1 van de sterkste films van vorig jaar.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •