De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vervangen DVD speler

    Eind Januari dit jaar heb ik een CH L528 gekocht tegen een zeer goede prijs ( 150 euro ).

    Nu werkte die perfect en ik was tevreden ( prijs prestatie verhouding ).

    Alleen zat het powerstekkertje niet lekker de laatste tijd.
    En bij de vorige DVD hing hij een paar keer in het begin

    Nou kocht ik gisteren een surround sound 5.1 set voor mijn DVD speler en sloot die aan.
    Bij het er uit trekken van de powerconnector zag ik dat 1 pin naar binnen in de DVD speler was geschoten.
    Verder hing hij weer continue op een DVD die ik eerder al goed bekeken had. Kortom, DVD speler kaduuk!
    Nu belde ik de zaak waar ik hem gekocht had, maar daar voor moest ik in Engeland zijn omdat die zaak niet meer in Nederland zit.

    Zij willen hem of repareren of mij mijn geld terug gegeven, dan moet ik hem wel opsturen a 16 eutjes.

    Ik wil dus mijn geld terug.
    Maar wat moet er voor in de plaats!?
    Als ik niet net gisteren die 5.1 set had gekocht had hem weinig uit gemaakt of er Dolby DTS op zit. Maar dat moet ik er nu ook verplicht op hebben anders is mijn speaker set voor niets.
    Tevens heeft mijn DVD verzameling ook regio 4 DVD's, dus hij moet ook regio vrij zijn.
    En ik wil niet te veel bijbetalen.

    Kortom:
    -Regio vrij
    -Dolby DTS decoder ingebouwd
    -Niet te duur ( max 100 euro bij, dus 150+100=250)

    Wie heeft een suggestie omtrend een goede DVD speler met die eisen? Of in NL maar een CH L528 weer kopen?

  2. #2

    Standaard

    De CH-528 komt er bij mij niet meer in.
    Dit was voor mij echt een probleem speler, die echt heel veel shit opleverde. Ik ben dus ook op zoek naar een goede vervanger voor de CH-528.

    De test die in de "Dvd.nl" stond, was wat kort en voor mij net niet diepgenoeg getest, maar de GVG die daar in stond was mijn inziens een leuke speler. Ik weet niet of die voldoet aan jouw eisen, maar misschien is dat een optie.
    Ik weet heel even niet meer waar de website stond voor info. Ik kijk vanavond wel even (of iemnand moet het blad even bij de hand hebben.

    Maar mochten er meer mensen zijn, die goede alternatieve spelers weten........ graag.

    De opties die ik belangrijk vind zijn:
    - Goed MP3 weergave met meer dan 8.3 formaat tot 320Kb+eventueel vbr
    - Vcd
    - SVCD plus het kunnen lezen van de ondertiteling! (miste CH ook)
    - Een goede bruikbare zoomfunctie

    Thanx

  3. #3

    Standaard

    Ja, ik heb nog maals gekeken en ik denk dat deze speler zoals eerder aangegeven toch in jouw straatje moet liggen.

    Kijk maar eens op:
    http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3404

    Groet en succes,
    Ron

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •