Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 578 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Vele Criterion titels zijn weer in de B&N sale met 50% korting.

  2. #552

    Standaard

    altijd spannend, 4 boxen en 10 titels besteld. Kan ik weer even vooruit
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #553

    Standaard

    Bij zoom..co.uk hebben ze nu weer een Criterion sale, 2 voor 22,50 pond (gebruik de code SIGNUP10). Zelf alleen Mildred Pierce en Punch Drunk Love besteld.

  4. #554
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #555

    Standaard

    Lone Wolf and Cub bluray box voor 25 euro incl bij Zoom (gebruik code SIGNUP10)

    https://www.zoom.co.uk/product/lone_...stored_blu_ray

  6. #556
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Was blijkbaar bijzonder kortstondig want nu terug £35.99 met gebruik van de vermeldde code, bij Amazon UK wel nog te vinden voor £24.99
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #557

    Standaard

    Review van Silence of the Lambs: http://www.blu-ray.com/movies/The-Si...190191/#Review
    Echt een must-own voor mij.

  8. #558

    Standaard

    Voor mij ook, alleen nog even wachten op een aanbieding. Kans dat hij in de UK wordt uitgebracht is klein(?)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor mij ook, alleen nog even wachten op een aanbieding. Kans dat hij in de UK wordt uitgebracht is klein(?)
    $24.96 bij Amazon is al een aanbieding, veel goedkoper gaat hij niet worden.
    in ieder geval onder de douanegrens

  10. #560

    Standaard

    Dit is nog de pre-order prijs, dus hij gaat echt nog wel een keer wat verder zakken lijkt me toe.


    edit: ach F$ck it ook! Toch maar in pre-order gezet
    Laatst aangepast door BigLebowski : 19-01-2018 om 17:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #561

    Standaard

    hou het best in de gaten en $22 is wel de bodemprijs op amazon,
    en dat zijn dan meestal 1-disc releases,
    huidige pre-order prijs ga je geen spijt van krijgen

  12. #562

    Standaard

    Helaas niet regiovrij. Ben gestopt met regio-A releases te kopen. Wachten op de UK-release dan maar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Helaas niet regiovrij. Ben gestopt met regio-A releases te kopen. Wachten op de UK-release dan maar.
    Als de UK-versie komt. Ik wilde ook de Before trilogiebox hebben, maar die is ook niet uitgebracht in de UK. Ik ga wel met je mee hopen op deze film!
    The future is Blu

  14. #564

    Standaard

    De vorige Criterion uitgave is ook nooit in de UK uitgebracht. De rechten liggen daar kennelijk alleen bij 20th Century Fox. Misschien dat zij dan nog met een heruitgave zullen komen. Who knows. Maar daar ga ik niet op zitten wachten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #565

    Standaard

    tip voor wie een criterion bluray voor 12 euro wilt kopen:
    Zoom verkoopt ook op ebay en kosten 22 euro incl.
    nu met ebay code PROMO10 krijg je 10 euro korting, eenmalig en alleen deze week geldig.

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    tip voor wie een criterion bluray voor 12 euro wilt kopen:
    Zoom verkoopt ook op ebay en kosten 22 euro incl.
    nu met ebay code PROMO10 krijg je 10 euro korting, eenmalig en alleen deze week geldig.
    Bedankt voor de tip. Heb voor 12 euro Night of the Living Dead gescoord. Blij mee!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #567

    Standaard

    Hoe zoek je op die verkoper dan op Ebay? Via de app lukt dat niet.

  18. #568

    Standaard

    Als je zoekt op Night of the living dead dan is het eerste resultaat van Zoom.co.uk

    Tenminste, dat is bij mij zo.

    Ik krijg het bestelleb met korting alleen niet voor elkaar

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Als je zoekt op Night of the living dead dan is het eerste resultaat van Zoom.co.uk

    Tenminste, dat is bij mij zo.

    Ik krijg het bestelleb met korting alleen niet voor elkaar
    Korting geldt alleen icm PayPal. Misschien dat daar het misgaat?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoe zoek je op die verkoper dan op Ebay? Via de app lukt dat niet.
    https://www.ebay.nl/itm/Night-of-the...wAAOSw3q5aYogH
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #571

    Standaard

    Zoom heeft op hun site nu 2 voor 25 (10% korting nog via SIGNUP10) maar al veel 'sold out'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Korting geldt alleen icm PayPal. Misschien dat daar het misgaat?
    dat was de eerste melding die ie gaf, toen Paypal accoutn geselecteerd en kreeg ik de melding dat de code niet kon op deze bestelling ofzo

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    thanks, helaas heeft hij Silence of the Lambs niet in de verkoop.

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Heb voor 12 euro Night of the Living Dead gescoord. Blij mee!
    Ik twijfel een beetje om deze ook te halen. Ik heb de Splendid Blu-Ray en qua beeld is die uitgave eigenlijk prima. Helaas zie ik nergens op het internet een vergelijking tussen de Splendid en de Criterion. Wel andere extra's....dat dan weer wel...

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    thanks, helaas heeft hij Silence of the Lambs niet in de verkoop.
    Zoom is uit de UK, vandaar. Het is nog even afwachten wie SOTL uit gaat geven in de UK.

Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •