Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 578 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bij welke site kun je het beste deze citerions bestellen DVDPacific of Amazon? en het is zeker verstandiger om 1 blu-ray per keer te bestellen in verband met douane kosten ofniet? Of is het bijna 100% dat je douanekosten moet betalen aangezien een blu-ray vaak over de 22 euro grens heen gaat?
    Laatst aangepast door JT H. : 29-04-2010 om 12:38

  2. #52

    Standaard

    Je kunt ook bij axelmusic.com bestellen, dan heb je zeker geen last van douane en je spaart punten waar je later weer wat mee kunt bestellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Bij welke site kun je het beste deze citerions bestellen DVDPacific of Amazon? en het is zeker verstandiger om 1 blu-ray per keer te bestellen in verband met douane kosten ofniet? Of is het bijna 100% dat je douanekosten moet betalen aangezien een blu-ray vaak over de 22 euro grens heen gaat?
    Ik bestel me een ongeluk bij dvdpacific. De afgelopen maand 8 zendingen ontvangen, waarvan 7 boven de 22 euro (meestal 2 of 3 BD's) en allemaal snel goedkoop en zonder douaneinterventie ontvangen. Axelmusic is ook goed, maar bijna altijd een stuk duurder.

  4. #54

    Standaard

    Review Stagecoach

    Een film die ik toch zeker wil aanschaffen, spijtig van de regio...


  5. #55

    Standaard

    De beeldkwaliteit van de ITV blu-ray van The Red Shoes is prachtig. Ben erg benieuwd of de Criterion beeldkwaliteit beter gaat zijn. Wel 2 prachtige hoezen btw.
    Heb afgelopen week opnieuw 4 Criterion bd`s besteld: Vivre Sa Vie (die is gisteren verzonden ), Stagecoach, Walkabout en de By Brakhage anthology. Een mooie maand

    Voor diegene die een regiovrije blu-ray (en uiteraard ook dvd-)speler willen: ik heb mijn Oppo via livingcinema.nl
    Een Nederlandse winkel die de spelers regio gemodificeerd levert. En ja, er zit ook garantie bij. Ben er ontzettend blij mee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #56

    Standaard

    Ik wacht op een Criterion aanbieding, want ze zijn aardig aan de prijs, maar als het vakantiegeld er is gaat er minimaal weer 1 besteld worden.
    Laatst aangepast door peptalk : 06-05-2010 om 16:09 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Gisteren aangekondigd o.a. Seven Samurai:
    Soon from Criterion on Blu-ray: Anderson, Cronenberg, Kurosawa, Malick, Von Trier.
    Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=4563

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Gisteren aangekondigd o.a. Seven Samurai:
    Soon from Criterion on Blu-ray: Anderson, Cronenberg, Kurosawa, Malick, Von Trier.
    Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=4563
    Die andere titels zijn toch ook wel erg interessant:
    - Antichrist (Lars Von Trier, 2009)
    - The Darjeeling Limited (Wes Anderson, 2007)
    - The Thin Red Line (Terrence Malick, 1998)
    - Videodrome (David Cronenberg, 1982)

  9. #59
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #60

    Standaard

    Nog een kooptip:
    Op amazon.co.uk vind je regelmatig importcriterions van third party sellers.
    Eergisteren Revanche gekocht voor 23 Euro met verzendkosten, hetgeen eigenlijk niet eens duur is.
    Verkoper moest hem eerst voor NL beschikbaar maken, maar dat doen ze doorgaans voor duurdere bd's graag.
    Ik heb 't er soms best voor over- ze zijn doorgaans van zeer goede kwaliteit.
    DE gesproken, en nu maar hopen dat we niet constant tegen E subs zitten aan te kijken...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Nog een kooptip:
    Op amazon.co.uk vind je regelmatig importcriterions van third party sellers.
    Eergisteren Revanche gekocht voor 23 Euro met verzendkosten, hetgeen eigenlijk niet eens duur is.
    Verkoper moest hem eerst voor NL beschikbaar maken, maar dat doen ze doorgaans voor duurdere bd's graag.
    Ik heb 't er soms best voor over- ze zijn doorgaans van zeer goede kwaliteit.
    DE gesproken, en nu maar hopen dat we niet constant tegen E subs zitten aan te kijken...
    Dat scheelt nauwelijks met de nieuwprijs. Ik heb de mijne voor 25 euro incl transport gekocht bij dvdpacific.com. Is trouwens een geweldige film, en de ondertiteling is (zoals altijd bij Criterion) optioneel. Je kan ze dus fijn uitzetten.

  12. #62

    Standaard

    Criterion Blu-ray Sale at Barnes & Noble(http://www.blu-ray.com/news/?id=4865).

    Ik heb het even gecontroleerd ze verschepen over de hele wereld.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Criterion Blu-ray Sale at Barnes & Noble(http://www.blu-ray.com/news/?id=4865).

    Ik heb het even gecontroleerd ze verschepen over de hele wereld.
    Via kortingspagina's en codes is er nog veel meer korting bij B&N te verkrijgen, zie hier
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #64

    Standaard

    Titels voor oktober:

    -Paths of Glory
    -The Darjeeling Limited
    -The Magician
    -Hausu
    -Seven Samurai

    Dat wordt een dure maand.....

  15. #65

    Standaard

    Ben ontzettend benieuwd naar Hausu! de MoC dvd ziet er al geweldig uit, ben benieuwd naar de bd
    Seven Samurai komt er niet in, de 3 disc dvd is geweldig en één van m`n favoriete Criterions. Geen nood om die te vervangen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Paths of Glory zeker benieuwd naar, de DVD ziet er volgens de review op dvdbeaver.com al heel netjes uit.

    Trouwens de Barnes & Noble aktie loopt nog tot 2 augustus ... doe er je voordeel mee
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Trouwens de Barnes & Noble aktie loopt nog tot 2 augustus ... doe er je voordeel mee
    Hoezo? Met de invoerrechten die je er over gaat betalen en de torenhoge verzendkosten is het echt niet de moeite waard om bij Barnes & Noble te bestellen helaas...

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Torenhoge verzending ? Denk je dat amazon.com goedkoper is, of axel ? Waar bestel jij je Criterions dan ?

    Even een rekeningske gemaakt, 3 BD's verzending bij B&N 10'46 $, bij amazon.com 11,46 $ en bij deepdiscount 12,95 $

    Sorry maar 'k snap je niet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #69

    Standaard

    B & N is met 1 exemplaar verzenden wel erg duur, maar de aanschaf is veel lager, zeker als je via de library manier bestelt. Met de lage aanschafprijs bij B & N s hoef je iig niet bang te zijn dat je invoerrechten e.d. moet betalen en de prijs ligt dan nog zeker minimaal 5 euro lager dan bij axelmusic.com.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Torenhoge verzending ? Denk je dat amazon.com goedkoper is, of axel ? Waar bestel jij je Criterions dan ?

    Even een rekeningske gemaakt, 3 BD's verzending bij B&N 10'46 $, bij amazon.com 11,46 $ en bij deepdiscount 12,95 $

    Sorry maar 'k snap je niet
    Inderdaad. Als je een hoop titels in 1 keer besteld worden de verzendkosten vanzelf lager. En nee, ze sturen niet alles in 1 keer op (bij mij tenminste niet) waardoor je vanzelf onder de douane grens blijft.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #71
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hoeveel titels stop je dan in één order ? Zelf heb 'k telkens 3 BD's van 17,99 $ (2 $
    Library korting) besteld in één keer.

    Leuk rekensommetje bij B&N kom je dan aan +/- 64 $ en bij deepdiscount aan +/- 110 $

    Trouwens als bureaulamp me op een site kan wijzen waar de Criterions goedkoper zijn
    dan nu bij B&N zelfs zonder die Library korting ... dan hoor 'k dat héél graag.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #72

    Standaard

    Ik durf er daar toch niet meer dan twee te bestellen, omdat ik bij $50 of meer al enkele malen btw én hoge "administratiekosten" aan TNT moest betalen...

  23. #73

    Standaard

    Heb in 1 order 5 of 6 titels tegelijk gestopt maar die zijn tot nu toe allemaal apart verzonden. Heb ze wel samen afgerekent en aangevinkt dat ze samen moeten worden verzonden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Nog intresse in By Brakhage: An Anthology, Volumes One and Two en Days of Heaven.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hoeveel titels stop je dan in één order ? Zelf heb 'k telkens 3 BD's van 17,99 $ (2 $
    Library korting) besteld in één keer.

    Leuk rekensommetje bij B&N kom je dan aan +/- 64 $ en bij deepdiscount aan +/- 110 $

    Trouwens als bureaulamp me op een site kan wijzen waar de Criterions goedkoper zijn
    dan nu bij B&N zelfs zonder die Library korting ... dan hoor 'k dat héél graag.
    Ok. Jullie hebben me overtuigd. Ik zal een bestelling wagen. Ik dacht dat de titels in één pakket verstuurd zouden worden, en dan betaal je al snel de prijs van een extra BD bovenop je bestelling. Ik bestel mijn Criterions overigens altijd bij Dvdpacific, ik heb ze nog nergens standaard goedkoper gezien, en hun verzendkosten zijn ook bijzonder redelijk.

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •