Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 521 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het forum wordt traag

    Hallo Crew,

    De laatste tijd is het forum vaak niet vooruit te branden. Weten jullie wat het probleem is?

    Ik denk zelf dat de threads met plaatjesraden het grootste probleem vormen, maar goed, dat weet ik niet zeker.

    Zijn jullie misschien al bezig met een oplossing te vinden?

    Alvast bedankt,

    Luther H.

  2. #2

    Standaard

    Is mij ook al opgevallen, het posten duurt erg lang en het openen van threads ook. Gisteren lag ik ook een paar keer eruit.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Gisterenavond had ik ook wat problemen, op een gegeven moment viel zelfs de site even weg... maar voor de rest heb ik geen problemen hoor en is het forum net zo snel als anders.

    Of de thread met plaatjesraden een probleem is weet ik niet, dit zou wel interessant zijn om eens te onderzoeken.

  4. #4

    Standaard

    ik heb er de laatste tijd ook last van, maar ik dacht al dat het aan mijn pc/modem/verbinding lag...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Gisterenavond had ik ook wat problemen, op een gegeven moment viel zelfs de site even weg... maar voor de rest heb ik geen problemen hoor en is het forum net zo snel als anders.

    Of de thread met plaatjesraden een probleem is weet ik niet, dit zou wel interessant zijn om eens te onderzoeken.
    Ik denk het niet, er zijn momenten dat er 8 mensen tegelijkertijd aan het raden zijn, met dus veel replies in een korte tijd. Het is vreemd, maar het ene moment is het dan snel, en even later traag. Ik ben geen expert op IT-gebied, dus ik weet het niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Ja, deze week duurde het een paar keer langer om een bericht te posten dan om naar Lawrence... met al zijn extra's te kijken. Dacht al dat Telenet aan het bezuinigen was en die berichten nu te voet brengt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.W. van der Moolen
    Ik denk het niet, er zijn momenten dat er 8 mensen tegelijkertijd aan het raden zijn, met dus veel replies in een korte tijd. Het is vreemd, maar het ene moment is het dan snel, en even later traag. Ik ben geen expert op IT-gebied, dus ik weet het niet.
    Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat de plaatjesthreads schuldig zijn hoor. De database server heeft het gewoon af en toe even zwaar te verduren.

    Maar het probleem van gisterenavond kwam doordat de servers even tijdelijk wegvielen. Waardoor dat kwam weet ik ook niet.

  8. #8

    Standaard

    De servers kunnen het de laatste dagen weer goed aan. Daarover loopt een ander draadje in Op/Aanmerkingen.

    Het incident van gisterenavond had -zo is mij verteld- alles te maken met faillisement van KPNQwest. Er is wat veranderd qua routering, daardoor lag het netwerk van o.a. onze ISP 'n tijdje plat.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch
    <knip!>
    vrolijke foto..zien we je vaker hier? Of is er nog een avatar hiero van je?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    vrolijke foto..zien we je vaker hier? Of is er nog een avatar hiero van je?
    Registered: Jul 2001
    Posts: 4

    Ik post zegmaar niet zo vaak
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch

    Registered: Jul 2001
    Posts: 4

    Ik post zegmaar niet zo vaak
    Registered: Jul 2001
    Posts: 5

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch

    Registered: Jul 2001
    Posts: 4

    Ik post zegmaar niet zo vaak
    dat blijkt

  13. #13

    Standaard Offie

    0.02 posts per day

    Da's niet teveel, maar als het maar zinnig is...

  14. #14

    Standaard

    Geen nieuws is goed nieuws
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  15. #15
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Steeds meer en grotere problemen blijkbaar??

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Steeds meer en grotere problemen blijkbaar??
    Blijkbaar??

  17. #17

    Standaard

    op gebied van snelheid heb ik niet zoveel problemen wel dat het forum soms niet bereikbaar is, ff geleden rond 18.00h kon ik er niet opkomen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex Bel-Gy-Bel
    op gebied van snelheid heb ik niet zoveel problemen wel dat het forum soms niet bereikbaar is, ff geleden rond 18.00h kon ik er niet opkomen.
    Ik ook niet. En dan weer wel, maar enorm traag.

  19. #19

    Standaard

    Ook op dit moment is het forum extreem traag. Het gebeurt de laatste tijd toch wel erg vaak.

  20. #20

    Standaard

    Ik kon rond een uur 16.45 Nl tijd helemaal niet op het forum. Nu kan ik er eindelijk op en het gaat zo traag. Wat is er nu aan de hand. Ik merk dat er tegenwoordig wel een paar keer week wel wat aan de hand is.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    Begint het te merken die traagheid. Het kan nog (steeds) met KPNQuest te maken hebben, want mijn provider is Chello (en ook die maakte gebruik van KPNQuest netwerken).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Uit meer info, door de heer johannes van den Bosch:
    PS: Wanneer het forum plat ligt heb ik nog een goede alternatieve tip voor jullie: een terrasje in het zonnetje met een Grolsch Lentebok of witbier van 't vat is erg lekker.

    Aangezien ik bedlegerig ben, maar een oog heb, AAA-er ben, in de bos woon en caféverbod heb, vind ik dit zeer cynisch.

  24. #24

    Standaard

    Maar even een oud draadje gebruiken.

    Net zoals in de eerste post vermeld wordt, is ook nu weer het forum regelmatig niet vooruit te branden. Ik heb het idee dat dit vooral aan het begin van de avond het geval is.

    Is dit nog meer forumleden opgevallen, of nog beter: is dit de crew al opgevallen?

    Door deze traagheid wordt vaak 2 en soms wel 3 keer dezelfde post gepost. Dit is alleen maar irritant.

    Kan de crew opheldering geven, en vooral: kan de crew dit oplossen?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Maar even een oud draadje gebruiken.

    Net zoals in de eerste post vermeld wordt, is ook nu weer het forum regelmatig niet vooruit te branden. Ik heb het idee dat dit vooral aan het begin van de avond het geval is.

    Is dit nog meer forumleden opgevallen, of nog beter: is dit de crew al opgevallen?

    Door deze traagheid wordt vaak 2 en soms wel 3 keer dezelfde post gepost. Dit is alleen maar irritant.

    Kan de crew opheldering geven, en vooral: kan de crew dit oplossen?
    Heel Mooi Char 8) Ben benieuwd....

Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •