Pagina 17 van 21 EersteEerste ... 7131415161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 521 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dit forum
    Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 92160 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/language/lang_dutch/lang_main.php on line 146

  2. #402

    Standaard

    Bovenstaand probleem treedt mogelijk alleen op tijdens "trage" momenten.
    Dit was zojuist weer het geval.

    Zojuist heb ik een script in gebruik genomen dat het een en het ander zou moeten automatiseren op de servers.
    Als het goed is(laten we het hopen) zullen er nu veel minder van dit soort trage momenten optreden.

    Met andere woorden, dvd.nl zal nu altijd snel moeten blijven.

    Edit test
    edit test2
    edit test3
    edit test4
    edit test5
    edit test6
    edit test7

  3. #403
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Lavrijsen

    Met andere woorden, dvd.nl zal nu altijd snel moeten blijven.
    Sorry, maar het posten gaat op dit moment alles behalve snel en dat terwijl er nu bijna niemand op het forum zit en dus geen last van de drukte.

  4. #404

    Standaard

    Mee eens, je script heeft niet gedaan wat het moet doen. Het posten en editten gaat nog steeds niet snel genoeg.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Mee eens, je script heeft niet gedaan wat het moet doen. Het posten en editten gaat nog steeds niet snel genoeg.
    Het script werkt perfect.
    (Naar mijn weten is het laden van artikelen op de de site en threads op het forum nu WEL ten alle tijden snel, laat even weten als dit niet zo is)
    Het trage posten en editten is een ander probleem, en ik weet inmiddels ook waardoor dit komt, alleen zal de database opnieuw moeten worden geoptimaliseerd om dit op te lossen(wat enige downtime tot gevolg heeft).
    We moeten nog even kijken wanneer we dit het beste kunnen doen.

  6. #406

    Standaard

    Het forum is helaas niet op zijn snelste de laatste dagen .
    Zowel met posten als openen van (sub)onderdelen van het forum.

  7. #407

    Standaard

    Zijn er nog andere mensen die last hebben van lange laadtijden tijdens het openen van (forum)pagina's ?

  8. #408

    Standaard

    Ik heb de laatste weken helemaal geen last meer van traagheid. 't Gaat prima zo.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik heb de laatste weken helemaal geen last meer van traagheid. 't Gaat prima zo.
    idemdito

  10. #410
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Af en toe een traagheidje maar over het algemeen ben ik best tevreden zo.

  11. #411

    Standaard

    De snelheid wisselt hier al een paar uur heel erg...

    Het ene moment floept een pagina in 2 seconden op m'n scherm, het andere moment zit ik 30 seconden te wachten...
    Hebben meer mensen hier last van, of ligt het probleem aan deze kant van de lijn?
    Ik weet dat er bij chello (UPC) deze maand gewerkt wordt aan het verhogen van de snelheden, dus misschien zijn ze met het netwerk bezig...

  12. #412

    Standaard

    heb er ook wat last van
    zeelandnet
    512kb/s

  13. #413
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook hier is het alles behalve normaal.

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ook hier is het alles behalve normaal.
    Idem hier... En heb ADSL...

  15. #415

    Standaard

    Voor zover ik kan zien ligt het niet aan de server, maar is er iets mis met een verbinding. Momenteel loopt de site hier overigens weer heel erg snel.
    Eric van Ballegoie

  16. #416

  17. #417

    Standaard

    Het wisselt idd enorm, zoals Alex net al opmerkte. De ene keer duurt het bv 30 sec voordat een nieuw venster verschijnt, de andere keer staat het binnen 1 tel op het scherm Suc6 met het oplossen!

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Het wisselt idd enorm, zoals Alex net al opmerkte. De ene keer duurt het bv 30 sec voordat een nieuw venster verschijnt, de andere keer staat het binnen 1 tel op het scherm Suc6 met het oplossen!
    Ik heb hetzelfde probleem. Heb ook ADSL...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    De snelheid wisselt hier al een paar uur heel erg...

    Het ene moment floept een pagina in 2 seconden op m'n scherm, het andere moment zit ik 30 seconden te wachten...
    Hebben meer mensen hier last van, of ligt het probleem aan deze kant van de lijn?
    Ik weet dat er bij chello (UPC) deze maand gewerkt wordt aan het verhogen van de snelheden, dus misschien zijn ze met het netwerk bezig...
    Bij mij is hij nu erg traag. Moet inderdaad ongeveer 30 sec wachte. Ik heb ook een UPC/Chello verbinding (ook via server in Arnhem)
    Ik heb geen problemen met andere sites.
    Kan de online veiling er iets mee te maken hebben ?

    HC

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Kan de online veiling er iets mee te maken hebben ?
    Dat lijkt me uitgesloten. De software draait al ruim een maand in deze toestand op de DVD.nl server. Ik denk dat het toeval is dat de veiling vandaag officiëel start én dat de verbinding inzakt...

    Daarnaast belast de veilingsoftware de server nauwelijks. Het zwaarste is waarschijnlijk het opbouwen van de indexpagina

  21. #421

    Standaard

    Alex, ik zit bij Kabelfoon, woon in Schiedam en heb hetzelfde.
    Nu ging het wel snel.]
    Lijkt me dus niets met Chello te maken hebben.
    Of draaien jullie op een Chello server oid?

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Alex, ik zit bij Kabelfoon, woon in Schiedam en heb hetzelfde.
    Nu ging het wel snel.]
    Lijkt me dus niets met Chello te maken hebben.
    Of draaien jullie op een Chello server oid?
    Nope... De server hangt in een rack bij het grote internetknooppunt in A'dam...

    Maar... zojuist was de site even een halve minuut helemaal offline... en toen was 'ie er ineens weer.
    Ik vermoed dus dat er even een reboot-je is gedaan.... en ik heb inderdaad het gevoel dat de zaak nu weer wat soepeler loopt.

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Kan de online veiling er iets mee te maken hebben ?
    Dat lijkt me uitgesloten. De software draait al ruim een maand in deze toestand op de DVD.nl server. Ik denk dat het toeval is dat de veiling vandaag officiëel start én dat de verbinding inzakt...

    Daarnaast belast de veilingsoftware de server nauwelijks. Het zwaarste is waarschijnlijk het opbouwen van de indexpagina
    Ja, da's waar ook. Dat was ik vergeten........
    Kon natuurlijk ook niet anders met zo'n slimme ontwerper :wink:
    In elk geval is de snelheid nu weer zoals het was !

    HC

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Kan de online veiling er iets mee te maken hebben ?
    Dat lijkt me uitgesloten. De software draait al ruim een maand in deze toestand op de DVD.nl server. Ik denk dat het toeval is dat de veiling vandaag officiëel start én dat de verbinding inzakt...

    Daarnaast belast de veilingsoftware de server nauwelijks. Het zwaarste is waarschijnlijk het opbouwen van de indexpagina
    Ja, da's waar ook. Dat was ik vergeten........
    Kon natuurlijk ook niet anders met zo'n slimme ontwerper :wink:
    In elk geval is de snelheid nu weer zoals het was !

    HC
    Is dat zo? Even proberen....

    Edit: 8 sec voordat de post verscheen...stukken beter!

  25. #425

    Standaard

    De webserver en databaseserver zijn inderdaad even herstart.

Pagina 17 van 21 EersteEerste ... 7131415161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •