Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 521 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    ???
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    ???
    *verbreekt stilte*

    Ik denk dat Kevin bedoelt (en anders bedoel ik het): we don't give a shit, we hebben al een ander forum gevonden waar een grote groep van de OHTers met open armen ontvangen is .

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    ???
    *verbreekt stilte*

    Ik denk dat Kevin bedoelt (en anders bedoel ik het): we don't give a shit, we hebben al een ander forum gevonden waar een grote groep van de OHTers met open armen ontvangen is .
    Ik zou het niet weten wat Kevin bedoelt, en schijnbaar zijn de meningen verspreid.....daar anderen roepen dat het van tijdelijk aard is....I don't give a shit wat jij ervan vindt
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    ..daar anderen roepen dat het van tijdelijk aard is....I don't give a shit wat jij ervan vindt
    DAT mijn beste Ronald is me al langer duidelijk 8).

  5. #255

    Standaard

    schijnbaar niet Peefie......dat jullie hier de oht terug willen/wilden hebben, kan/kon ik me goed voorstellen.....maar goed.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Euhm, ik bedoelde hier niks mee.
    Ik had verkeerd gepost in een verkeerde thread.
    Ik weet niet hoe ik mijn eigen post moet verwijderen, als dat al kan?

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Euhm, ik bedoelde hier niks mee.
    Ik had verkeerd gepost in een verkeerde thread.
    Ik weet niet hoe ik mijn eigen post moet verwijderen, als dat al kan?
    Prima, er zijn schijnbaar mensen die een andere mening proberen op te leggen....maar goed, ik bemoei me er niet meer mee
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Euhm, ik bedoelde hier niks mee.
    Ik had verkeerd gepost in een verkeerde thread.
    Sorry Kevin, maar ik wilde mijn ei ff kwijt :P.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    ???
    *verbreekt stilte*

    Ik denk dat Kevin bedoelt (en anders bedoel ik het): we don't give a shit, we hebben al een ander forum gevonden waar een grote groep van de OHTers met open armen ontvangen is .
    Sorry Dave, maar ik geef nog altijd de voorkeur aan DVD.nl Deze site is gewoon Absolutely Fabolous

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Euhm, ik bedoelde hier niks mee.
    Ik had verkeerd gepost in een verkeerde thread.
    Ik weet niet hoe ik mijn eigen post moet verwijderen, als dat al kan?
    Prima, er zijn schijnbaar mensen die een andere mening proberen op te leggen....maar goed, ik bemoei me er niet meer mee
    Neemt natuurlijk niet weg, dat ik graag het OHT terug wil :wink:

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Sorry Dave, maar ik geef nog altijd de voorkeur aan DVD.nl Deze site is gewoon Absolutely Fabolous
    Dat geeft niet hoor, maar er zijn sites waar we als volwaardig worden gezien en waar niet met de botte bijl en met complete willekeur draadjes worden gesnoeid/gesloten/verwijderd.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Sorry Dave, maar ik geef nog altijd de voorkeur aan DVD.nl Deze site is gewoon Absolutely Fabolous
    Dat geeft niet hoor, maar er zijn sites waar we als volwaardig worden gezien en waar niet met de botte bijl en met complete willekeur draadjes worden gesnoeid/gesloten/verwijderd.
    Laten we nu maar on-topic blijven voor het hier terug ontaard :wink:

    On-topic: ik merk inderdaad een snelheidsverbetering

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    ..daar anderen roepen dat het van tijdelijk aard is....I don't give a shit wat jij ervan vindt
    DAT mijn beste Ronald is me al langer duidelijk 8).
    Ik wil even duidelijk maken dat Ronald hier op persoonlijke titel spreekt, het beleid van DVD.nl is zeker niet 'we don't give a shit'.

    Maar goed, als nu blijkt dat de OHT-ers (zoals jullie jezelf noemen) prima op een ander forum terecht kunnen dan lijkt het probleem ook opgelost.
    Eric van Ballegoie

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Prima, er zijn schijnbaar mensen die een andere mening proberen op te leggen....maar goed, ik bemoei me er niet meer mee
    Hmmmm, how convenient....okay have it your way: DVD.nl forum snel maar zonder fun. Meteen General Chat maar verplaatsen/verwijderen terwijl er oeverloos gezwetst mag worden in de Cinemarathon SECTIE.
    Geloven jullie (=leden) nu écht dat OHT terug komt?!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Maar goed, als nu blijkt dat de OHT-ers (zoals jullie jezelf noemen) prima op een ander forum terecht kunnen dan lijkt het probleem ook opgelost.
    Precies! OHT heeft een ander stekkie gevonden en hier kunnen we nog wel leuk terecht voor beetje ruilen en handel en zo .

  16. #266

    Standaard

    Het posten gaat idd een stuk sneller, alhoewel ik daarstraks met het wijzigen van een post toch weer een kleine vertraging constateerde.....maar laten we hopen dat het aan mijn verbinding lag......vanavond zullen we het écht weten
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  17. #267

    Standaard

    oht komt helemaal niet terug als ik zo de reacties lees
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    ..daar anderen roepen dat het van tijdelijk aard is....I don't give a shit wat jij ervan vindt
    DAT mijn beste Ronald is me al langer duidelijk 8).
    Ik wil even duidelijk maken dat Ronald hier op persoonlijke titel spreekt, het beleid van DVD.nl is zeker niet 'we don't give a shit'.

    Maar goed, als nu blijkt dat de OHT-ers (zoals jullie jezelf noemen) prima op een ander forum terecht kunnen dan lijkt het probleem ook opgelost.
    daarom heb ik ook zeker het woordje I gebruikt.......laat ik dus ook even duidelijk maken dat dit een persoonlijke reactie was
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    als nu blijkt dat de OHT-ers (zoals jullie jezelf noemen) prima op een ander forum terecht kunnen dan lijkt het probleem ook opgelost.
    Is niet de meest aangewezen oplossing volgens mij , kunnen wij niet als volwassenen discussieren over het aanpassen van een eventueel nieuw OHT (en/of GC), met duidelijke regels waar wij ons aan kunnen houden.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Hmmmm, how convenient....okay have it your way: DVD.nl forum snel maar zonder fun. Meteen General Chat maar verplaatsen/verwijderen terwijl er oeverloos gezwetst mag worden in de Cinemarathon SECTIE.
    Geloven jullie (=leden) nu écht dat OHT terug komt?!
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens, peefie, dat er in het cinemarathon sectie oeverloos wordt gezwetst. het meerendeel is toch on-topic in de onderwerpen.....en dit forum is ook maar tijdelijk.
    En ik wil zeker niet de inhoud van de onderwerpen gaan vergelijken met de oht die jullie geopend hebben.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Geloven jullie (=leden) nu écht dat OHT terug komt?!
    Ik denk van niet, de gezelligheid is duidelijk veel minder geworden...

    On-topic: Het forum is inderdaad sneller geworden. Het probleem met het aanklikken van een smiley is in ieder geval niet opgelost.
    Four-Star Trader (236)

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    als nu blijkt dat de OHT-ers (zoals jullie jezelf noemen) prima op een ander forum terecht kunnen dan lijkt het probleem ook opgelost.
    Is niet de meest aangewezen oplossing volgens mij , kunnen wij niet als volwassenen discussieren over het aanpassen van een eventueel nieuw OHT (en/of GC), met duidelijke regels waar wij ons aan kunnen houden.
    Daar zijn we iig mee bezig op de achtergrond, maar hier kan ik helaas geen uitsluitsel over geven. Het is alleen jammer dat sommige hier dvd.nl te sterk aanvallen, waardoor het kan zijn, (weet het natuurlijk niet zeker) de hele discussie over een oht, wel of niet in aangepaste vorm in het verval komt.

    Maar goed......laten we idd maar weer on-topic blijven, ook van mijn kant is dit sterk gewenst natuurlijk
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Het is alleen jammer dat sommige hier dvd.nl te sterk aanvallen, waardoor het kan zijn, (weet het natuurlijk niet zeker) de hele discussie over een oht, wel of niet in aangepaste vorm in het verval komt.
    Jahaaaa, lekker makkelijk . Meteen indekken want ALS ( ) OHT niet terugkomt dan was het wel JULLIE (=leden) schuld hoor .

  24. #274

    Standaard

    als ik het goed heb was de 2e oht thread door eric van ballegooien geopend....
    en toen daar teveel pagina's kwamen is die eruit gegooid en had luther een nieuwe oht geopend die dus laatst dichtgegooid is.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Het is alleen jammer dat sommige hier dvd.nl te sterk aanvallen, waardoor het kan zijn, (weet het natuurlijk niet zeker) de hele discussie over een oht, wel of niet in aangepaste vorm in het verval komt.

    Maar goed......laten we idd maar weer on-topic blijven, ook van mijn kant is dit sterk gewenst natuurlijk
    Lieve Ronald,

    Aanvallen en kritiek uitten zijn twee verschillende dingen. Waar jij voor moet oppassen is dat je als Crew Member op je acties en woorden moet letten. Het lijkt erop (in mijn ogen) dat je nog niet helemaal geschikt bent om als crew te fungeren. Je doet uitspraken op persoonlijke voet. Dat moet je niet te snel doen als er "CREW" onder je naam staat.

    Ik twijfelde of ik dit in een PM naar je zou sturen, maar aangezien jij ook alles openlijk bediscussieert (zie ook je, nu verwijderde, reactie op Niels' post over de nieuwe OHT in een andere thread), besloot ik het ook maar gewoon hier te posten...

    P.S. Dit is geen aanval, maar opbouwende kritiek...

Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •