Pagina 2 van 21 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 521 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Maar even een oud draadje gebruiken.

    Net zoals in de eerste post vermeld wordt, is ook nu weer het forum regelmatig niet vooruit te branden. Ik heb het idee dat dit vooral aan het begin van de avond het geval is.

    Is dit nog meer forumleden opgevallen, of nog beter: is dit de crew al opgevallen?

    Door deze traagheid wordt vaak 2 en soms wel 3 keer dezelfde post gepost. Dit is alleen maar irritant.

    Kan de crew opheldering geven, en vooral: kan de crew dit oplossen?
    Ja, ik vind ook dat het forum verschrikkelijk traag is vanavond. Kan daar iets aan gedaan worden?
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  2. #27

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Heeeel erg traag zelf

  4. #29

    Standaard

    Nu lijkt het weer "normaal".
    Om een uurtje of 19-20 was het echt zeer traaaaag.
    Arrivederci

  5. #30

    Standaard

    Kon er zelfs helemaal niet meer op komen op een gegeven moment.

    Er jammer het is elke dag wel een keer het geval

  6. #31

    Standaard

    Vooral bij Resencie´s (ook andere threads) met meer dan 30/40 reactie´s,gaat het de laaste tijd nog al traag.
    Bij het open van resencie´s via de begin pagina verschijnt er ook geen 2de pagina,dit gebeurt wel als je via het forum gaat.
    Zo is er bijna niet door de LOTR resencie door tekomen,die meer dan 100 reactie´s heeft.

    De Mods en forum leden ook moeten er elkaar opwijzen,de img tag te verwijderen in de film poster thread als de ronde voor bij is.

  7. #32

    Standaard

    het word inderdaad trager, ik heb er ook al last van

  8. #33

    Standaard

    Lieve crew,

    Ik heb geen leven en OHT is voor mij van levensbelang!! Maar als het zo traag gaat, raak ik gefrustreerd en gooi ik bijna mijn PC uit het raam waardoor ik helemaal in een sociaal isolement terecht ga komen.
    Ik smeek jullie!!! Laat het forum niet nóg trager worden...HELP ME!!!

    *anoniempje*



  9. #34

    Standaard

    Hey, het was WAARSCHIJNLIJK nog niemand opgevallen maar het forum....

    Oh, nevermind...

  10. #35

    Standaard

    zojuist is de traagheid weer teruggekeerd.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    zojuist is de traagheid weer teruggekeerd.
    Tis net Arnie: "I'll be back"

  12. #37
    Jan Spoelder
    Guest

    Standaard

    Ik heb t niet zo zeer met het openen van topics, maar meer met het plaatsen van berichten, dit duurt soms erg lang. Dit creeert ook een hoop dubbele posts op het forum.

  13. #38

    Standaard

    Ook hier had ik gisteren (en een aantal dagen daarvoor) ook last van Jan, en een uurtje geleden duurde het ook weer lang, maar nu lijkt voorlopig alles weer normaal te zijn.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #39

    Standaard

    Ook ik heb het met plaatsen van berichten, soms duurt het idd erg lang

  15. #40

    Standaard

    Soms duurt het erg lang om een bericht geplaatst te krijgen, maar dan is het handiger om op de knop 'vorige' van je internettools te drukken en dan op vernieuwen, want als het te lang duurt plaatst hij hem vaak wel. Is het niet geplaatst dan kan je ook weer de knoppen vorige of volgende gebruiken om het weer te proberen. Het is maar een tijdelijke oplossing, maar het scheelt wel in aantal dubbelposts.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  16. #41

    Standaard

    Wat ik heb als 't traag is, is dat als ik een bericht plaatst het heel lang duurt voordat gemeld wordt dat het bericht is geplaatst. Als ik in zo'n geval niet wacht, maar zelf naar de pagina ga, staat m'n bericht er vaak al wel in.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Wat ik heb als 't traag is, is dat als ik een bericht plaatst het heel lang duurt voordat gemeld wordt dat het bericht is geplaatst. Als ik in zo'n geval niet wacht, maar zelf naar de pagina ga, staat m'n bericht er vaak al wel in.
    Inderdaad, dat bedoelde ik er ook mee. :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  18. #43

    Standaard

    Ik heb het al eerder gezegd in een andere thread, maar ik zeg het hier nog maar eens: het komt volgens mij gewoon omdat een kleine groep op dit forum ongelofelijk veel off-topic berichten plaatst (die de meeste forumbezoekers denk ik totaal niet interessant vinden). Daar is forum-software met veel database-processen niet op berekend. Ik durf te wedden dat als de "ouwehoer" en de "word of mind" onderwerpen zouden verdwijnen dat het forum weer supersnel zou zijn.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Ik heb het al eerder gezegd in een andere thread, maar ik zeg het hier nog maar eens: het komt volgens mij gewoon omdat een kleine groep op dit forum ongelofelijk veel off-topic berichten plaatst (die de meeste forumbezoekers denk ik totaal niet interessant vinden). Daar is forum-software met veel database-processen niet op berekend. Ik durf te wedden dat als de "ouwehoer" en de "word of mind" onderwerpen zouden verdwijnen dat het forum weer supersnel zou zijn.
    tot nu toe was het geen probleem, dus waarom opeens nu wel?? En waarom overdag dus niet en vroeg in de avond dus wel?? Daar moet een andere reden voor zijn.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #45

    Standaard

    We zijn het probleem aan het onderzoeken. En daarbij kijken we inderdaad vooral ook kritisch richting het General Chat forum en de vele niet-dvd-gerelateerde discussies die daar plaatsvinden. Mocht blijken dat het forum onnodig wordt vertraagd door hetgeen daar gebeurd dan gaan we de regels voor General Chat aanscherpen.
    Eric van Ballegoie

  21. #46

    Standaard

    is het misschien een idee om wat oudere, lang niet gebruikte, grote draden te verwijderen?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    is het misschien een idee om wat oudere, lang niet gebruikte, grote draden te verwijderen?
    Of iig degene met een slotje

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    is het misschien een idee om wat oudere, lang niet gebruikte, grote draden te verwijderen?
    Of iig degene met een slotje
    Dit zou misschien wel kunnen, maar ik betwijfel of de traagheid daar iets mee te maken heeft.

    Relatief gezien neemt dit niet écht veel ruimte in beslag op de server volgens mij.......maar misschien dat de crew die hier de bevoegdheden voor hebben idd wel wat kan verwijderen
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  24. #49

    Standaard

    Threads die niet gebruikt worden kosten ook geen computertijd en dus leveren die ook geen problemen op. De overbelasting komt door het posten zelf.
    Eric van Ballegoie

  25. #50

    Standaard

    Eric houdt wel van een geintje..zojuist de hele GC op slot... Wel een apart gezicht..dubbele slotjes EN:
    Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 368640 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/language/lang_dutch/lang_main.php on line 487


    EDIT: zojuist deze mededeling: Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 368640 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/template.php(127) : eval()'d code on line 73

    ????

Pagina 2 van 21 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •