Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 145 van 145 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    had die box nou nl-subs?
    Yup

  2. #127

    Standaard

    Nice, thanks, even in de gaten houden maar
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #128

  4. #129

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:44

  5. #130

    Standaard

    Hallo,

    Eindelijk spiderman op de dvd.maar ik heb niks gehoor.
    Toen ik ging mediamarkt en ik zien stond dvd spiderman cartoon.
    Maar ik heb niks gehoor.

    Ik zou vragen spiderman season 1 1-13 cartoon dat is complet???
    Mss regio 1 uit amerika spiderman season 1 1-21 ofzo?

    Ik heb nog vraag.

    Spider-Man - Season 1 [1967]
    Spider-Man - Season 2 [1967]
    Spider-Man - Season 1 Vol 1 [1967]
    Spider-Man - Season 1 Vol 2 [1967]
    Spider-Man - Season 1 Vol 3 [1967] welke beste ik kopen deze spiderman season vol 1-3 of spidermans season 1??dat is zelfde spiderman season 1 en spiderman season 1 vol 1????

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jammeke1980 Bekijk bericht
    Spider-Man - Season 1 [1967]
    Spider-Man - Season 2 [1967]
    Spider-Man - Season 1 Vol 1 [1967]
    Spider-Man - Season 1 Vol 2 [1967]
    Spider-Man - Season 1 Vol 3 [1967]

    welke beste ik kopen deze spiderman season vol 1-3 of spidermans season 1??dat is zelfde spiderman season 1 en spiderman season 1 vol 1????
    Het is een beetje verwarrend, maar Spider-Man - Season 1 [1967] en Spider-Man - Season 2 [1967] zijn gecancelde Liberation uitgaves. Deze zijn overgenomen door ClearVision, maar deze uitgever maakt er geen season sets, maar volume sets van. Seizoen 1 bestaat dus uit 3 volumes. Kijk maar op deze site: http://www.clearvision.co.uk/Marvel/Spider-Man/
    Spider-man is de jaren '90 serie en Original Spider-man is de jaren '60 serie.

    Om het helemaal ingewikkeld te maken is op regio 1 de complete jaren '60 serie al eens uitgegeven, maar dan dus zonder NL ondertitels: http://www.amazon.com/Spider-Man-67-...8762166&sr=1-3

  7. #132

    Standaard

    Ik zien deze cover spiderman season 1 vol 1-3 dus complet????

    Deze http://www.clearvision.co.uk/Marvel/Spider-Man/ uit engeland dus nl ondertiteling.
    Maar dat is complet???


    Als ik kopen deze dvd spiderman season 1 en 2 en ik koop ook seson 1 vol 1-3 dan zien je vergelijken zelfde cartoon??Ofzo???Ik wil laten iets weten he.daarna ik koop alle spiderman dvd .

  8. #133

    Standaard

    Goed, nog één keer:
    Spider-man is meerder keren als tekenfilm uitgebracht, oa in 1994 (Spider-man 90's) en in 1967 (Spider-man 60's). Beide series zijn nu op DVD uitgebracht.

    Spiderman 90's
    Van Spider-man 90's zijn 65 afleveringen verdeeld over 5 seizoenen verschenen. Deze worden nu uitgebracht als 5 dubbeldisc uitgaves


    Spider-man 60's
    Van Spider-man 60's zijn 77 afleveringen verdeeld over 3 seizoenen verschenen. Deze worden nu uitgebracht als 3 volumesets per seizoen, dus uiteindelijk 9 DVD's

  9. #134

    Standaard

    Ik heb deze dvd season 1 vol 1-3 en x-men season 1 vol 1-2.
    Ik vondt dat mooi spiderman cartoon.
    Eindelijk hier komen dvd he .Ik ben heel blij.IK zal alle spiderman kopen he.X men,hulk enz dus alle marvel cartoon complet dvd dus ikz al kopen.
    Zoals Ghostbuster cartoon ook hier verschijn .Maar ik heb dat niet ik zou kopen nog.

    Ik vraag u deze wie heeft idee daarom alle marvel cartoon verkopen europa zoals spîderman,hulk enz???Wie heeft idee?Mss engeland of amerika?

    IK vraag u deze Wie zeg dat

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jammeke1980 Bekijk bericht
    Ik heb deze dvd season 1 vol 1-3 en x-men season 1 vol 1-2.
    Ik vondt dat mooi spiderman cartoon.
    Eindelijk hier komen dvd he .Ik ben heel blij.IK zal alle spiderman kopen he.X men,hulk enz dus alle marvel cartoon complet dvd dus ikz al kopen.
    Zoals Ghostbuster cartoon ook hier verschijn .Maar ik heb dat niet ik zou kopen nog.

    Ik vraag u deze wie heeft idee daarom alle marvel cartoon verkopen europa zoals spîderman,hulk enz???Wie heeft idee?Mss engeland of amerika?

    IK vraag u deze Wie zeg dat

  11. #136

    Standaard

    Heb FF - Complete serie, Spiderman and His Amazing Friends en Iron Man S1&2 ontvangen. Toppie

  12. #137

    Standaard

    Jammer dat DC geen goede uitgaves heeft in Nederland, die brnegen de laatste tijd echt goede cartoons uit.


  13. #138

    Standaard

    Moest er nog iemand zoeken naar Marvel animatie dvd's:

    Ga gewoon langs bij de Saturn in Antwerpen, daar ligt alles wat verkrijgbaar is nog genoeg op voorraad, met nederlandse ondertitels. De meeste kosten rond de 12 euro. De Media Markt krijgt de DVD's ook binnen, maar die verdwijnen nadat de stock op is en worden bijna nooit bijbesteld, tenzij op vraag. Hetzelfde geldt voor de Free Record Shop.

    Zelf heb ik al alles gekocht wat is uitgebracht tot nu toe:

    X-Men: seizoen 1-5
    Spider-Man (original): seizoen 1-3
    Spider-Man 5000 (deel 1-2) 1980's series
    Spider-Man (seizoen 1-5, 1990's series)
    Spider-Man unlimited
    Spider-Woman
    Silver Surfer
    Fantastic Four (1994 series)
    Fantastic Four (1978 series)
    Hulk (1960's series)
    Hulk (1980's series)
    Hulk (1990's series)
    Ultimate Avengers 1+2, Dr. Strange, Iron Man, Young Avengers, Hulk vs, Planet Hulk
    Iron Man (1960's series)
    Iron Man (1990's series)
    Captain America (1960's series)
    Laatst aangepast door darkseids : 19-07-2010 om 16:14

  14. #139

    Standaard

    12 euro per seizoen vind ik te veel. heb alleen de filmbox van iron, avengers en dr strange gekocht. waar kan ik de series tegen betere prijzen kopen?

  15. #140

    Standaard

    Het is ook niet per seizoen, maar vaak per half seizoen, of nog minder.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #141

    Standaard

    https://www.clearvision.co.uk/produc...-10-Discs.html

    word zoiets ook van bijvoorbeeld xmen uitgebracht ??
    deze box is trouwens bij elke mediamarkt te koop voor 55eu..dat is zelfs nog veel goedkoper dan als je ehm zelf zou bestellen

  17. #142

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    https://www.clearvision.co.uk/produc...-10-Discs.html

    word zoiets ook van bijvoorbeeld xmen uitgebracht ??
    deze box is trouwens bij elke mediamarkt te koop voor 55eu..dat is zelfs nog veel goedkoper dan als je ehm zelf zou bestellen
    X-Men box zijn te koop bij MM Arena (€69,99) en MM Utrecht (€64,99).
    De Spiderman box nog nergens tegengekomen, waar heb jij 'm gezien voor die prijs?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #144

    Standaard

    65 euro? Wow, in Rotterdam is ie geloof ik 75 of 80! Op Amazon 61 pond geloof ik.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MustafaA Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een box met de complete series, maar die spiderman die ik liet zien, was een boekvorm. iets groter dan een A4, net alsof je een stripboek met hardcover in handen hebt. Hoopte dat clearvision ze allemaal op die manier zou uitbrengen. ziet er mooier uit als je op die manier heel die marvel series kan sparen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    X-Men box zijn te koop bij MM Arena (€69,99) en MM Utrecht (€64,99).
    De Spiderman box nog nergens tegengekomen, waar heb jij 'm gezien voor die prijs?
    MM alexandrium en Rotterdam centrum. die laatste had er nog wel een paar, in alexandrium lag er nog maar een...begin vorige week(zal wel weg zijn nu)

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •