Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 145 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Kun je toch wat over in de review lezen?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Inmiddels in het bezit van het 1e seizoen van Spiderman and his Amazing Friends en het wachten is nu op de seizoensbox voor seizoen 2 en 3, die hopelijk (en stiekem ga ik er vanuit) ook hier uit komt. :smile:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    ...het wachten is nu op de seizoensbox voor seizoen 2 en 3, die hopelijk (en stiekem ga ik er vanuit) ook hier uit komt. :smile:
    Crap, ik hoop met je mee, maar nu blijkt dat Liberation Entertainment UK haar deuren heeft gesloten en verschillende titels bij HMV.co.uk zijn gecanceld.

    Linkje naar amazon en imdb voor meer info. Het zal toch GVD niet gebeuren dat al deze Marvel titels niet meer worden uitgebracht....:sad:

  5. #55

    Standaard

    Nog een linkje naar een forum over het waarschijnlijk stopzetten van alle overgebleven Marvel DVD's.

    Dit alles doet me een beetje denken aan het failliet gaan van Uitgeverij Talent (een grote uitgeverij van Europese strips, oa Lanfeust van Troy, Trollen van Troy, Universal War, Marlyssa, Sky Doll, enz). Van sommige reeksen bleken nog niet uitgebrachte delen bij de drukker te liggen als stapels oud papier. De uitgeverij failliet dus geen geld om te distibueren en de rechten bij de failliette uitgever, dus geen recht om door anderen te worden verkocht...

    Zoals al wordt aangegeven op het forum:
    I would place whoever first invented "copyrights" [...] on my list of people who I loathe the most

  6. #56

    Standaard

    Dat is f*$@ked up

  7. #57

    Standaard

    " up indeed...

    Zag net ook op Bol.com dat de complete boxset van Spiderman and his amazing friends ook al beschikbaar is:

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/spiderma...096/index.html



    Beetje naatje nu ik de box voor seizoen 2&3 er niet tussen zie bij Bol ...
    Kon ik beter die complete serie in eerste instantie halen. Son of a mother!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/spiderma...096/index.html
    Beetje naatje nu ik de box voor seizoen 2&3 er niet tussen zie bij Bol ...
    Kon ik beter die complete serie in eerste instantie halen. Son of a mother!
    Het verbaast me dat deze titel nog op leverbaar staat, wees blij en schaf deze aan. Zoals ik het begrepen heb zijn deze zowel bij Amazon als HMV gecanceld...

  9. #59

    Standaard

    Het blijkt nu (volgens dit forum) dat een andere firma de rechten heeft op de Marvel DVD's
    Als het goed is zullen de DVD's worden uitgebracht door Revelation Films

  10. #60

    Standaard

    nou mooi dus wordt alles opnieuw uitgebracht en totaal verschillende artwork overhoudt....
    doet me trouwens denken aan de uitgever van de eerste Transformers seizoen voordat metrodome het had overgenomen.

  11. #61

    Standaard

    is er al wat meer info bekend over het uitbrengen van de Marvel series?
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  12. #62

    Standaard

    Wel, lees het forum The Official Marvel Animation DVD/Blu-ray News & Discussion Thread, Part 5 (Spoilers) op Toonzone van voor naar achter maar eens door

    In het kort:
    Liberation Entertainment kondigt aan enkele Marvel series te gaan uitbrengen in Europa (Regio 2)
    Er worden enkele series uitgebracht, ook in NL, maar niet volledig (Spiderman AHAF S1, X-men S1V1, Hulk S1V1)
    Liberation UK moet de deuren sluiten en alle aangekondigde titels komen te vervallen. (Spiderman AHAF S2/3, X-men S2, Hulk S2, enz)
    Revelation Films pikt de rechten op, maar laat niks officieel van zich horen.
    Opeens staat bij Amazon.co.uk de volledige boxset van Spiderman AHAF (4dvd) te koop (incl NL subs)

    Dat is de huidige stand, ik verwacht niks meer na release datums die nooit gehaald worden. Het is jammer maar helaas (waarschijnlijk is het maar een kleine niche markt ), maar we hopen op het beste.

    PS
    Als ik een creditcard had gehad, had ik die boxset van Amazon allang besteld, dus als iemand zich geroepen voelt 8)

  13. #63

    Standaard

    heb net de hulk seizoen 1 gekocht moet hem nog kijken ik ben benieuwd

  14. #64

    Standaard

    laat maar komen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #65

    Standaard

    Blijkbaar is Amazon UK dus de enigste site waar Spider-Man AHAF (4 discs) leverbaar is.
    Bij BOL staat deze versie ook, voor €39,99, met een levertijd van 4-6 weken, maar lijkt me sterk dat ze 'm kunnen leveren.

    Ik had de NL uitgave plus de X-Men Seizoen 1+2 box bij BOL voorbesteld, maar die zijn al enige tijd helemaal verdwenen op de BOL pagina, al hebben ze mijn bestelling nog steeds niet geannuleerd, zie echt niet zitten dat ze alsnog uitgebracht worden, al helemaal niet in Nederland.
    Laatst aangepast door The Collector : 16-12-2008 om 09:35

  16. #66

    Standaard

    De Incredible Hulk - Complete Season (Marvel Originals Series - 80s) [1982] is nu ook in stock bij Amazon.co.uk voor £19.59. Dus sla je slag als je een creditcard hebt.

  17. #67

    Standaard

    De soap rondom de Marvel DVD's krijgt een vervolg: Disney brengt in de US eind april 2 dubbel discs uit van de X-men!
    Voorlopig artwork:

    Het is te hopen dat wij hier ook wat van te zien krijgen en dat Disney het niet aanpakt zoals de Ducktales of Gargoyles, maar ik ben bang dat we het zullen moeten doen met de enkele uitgegeven DVD's van Liberation.
    Jongens wat word ik hier moe van...

  18. #68

    Standaard

    Wat was er zo mis met de Gargoyles dvds?

  19. #69

    Standaard

    zo net spiderman and his amazing spiderfriends seizoen 1-3 en x-men seizoen 2 deel 1 binnen.

    gewoon goed zoekn

    ik heb nu
    marvel superheroes 1 en 2
    x-men seizoen 1 compleet en seizoen 2 deel 1
    spiderman and his amazing friends complete
    hulk 1966 compleet
    hulk 1982 seizoen 1 compleet
    the incredible hulk
    fantastic four seizoen 1 compleet
    spectacular spiderman seizoen 1 compleet
    spectacular spiderman attack of the lizard
    spiderman animated (mtv)
    spiderwoman compleet
    iron man seizoen 1 en 2
    iron man classic compleet
    captain america compleet
    en 1 met thor, avengers en sub mariner.


    dit zijn alleen de cartoons...
    gaat al lekker zo
    Laatst aangepast door xeno : 24-01-2009 om 18:25

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Wat was er zo mis met de Gargoyles dvds?
    Het niet uitgeven met NL subs bijvoorbeeld .


    Citaat Oorspronkelijk gepost door xeno Bekijk bericht
    zo net spiderman and his amazing spiderfriends seizoen 1-3 en x-men seizoen 2 deel 1 binnen.
    gewoon goed zoekn

    ik heb nu
    marvel superheroes 1 en 2
    x-men seizoen 1 compleet en seizoen 2 deel 1
    spiderman and his amazing friends complete
    hulk 1966 compleet
    hulk 1982 seizoen 1 compleet
    the incredible hulk
    fantastic four seizoen 1 compleet
    spectacular spiderman seizoen 1 compleet
    spectacular spiderman attack of the lizard
    spiderman animated (mtv)
    spiderwoman compleet
    iron man seizoen 1 en 2
    iron man classic compleet
    captain america compleet
    en 1 met thor, avengers en sub mariner.

    dit zijn alleen de cartoons...
    gaat al lekker zo
    Ik weet wel waar ze te krijgen zijn, maar heb geen credit card en de halve seizoensets van X-men en Hulk '96 blijft toch wel vervelend. Ik denk trouwens dat die CC er binnenkort wel komt...
    Waar heb je trouwens die Spiderwoman vandaan, die is toch nog niet uit?
    Laatst aangepast door imp : 24-01-2009 om 20:20

  21. #71

    Standaard

    die spiderman & friends en x-men seizoen 2 deel 1 heb ik gewoon hier in nederland besteld en die spiderwoman inderdaad via het buitenland.

    http://www.sell.com/22R29C
    Laatst aangepast door xeno : 25-01-2009 om 00:20

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xeno Bekijk bericht
    die spiderman & friends en x-men seizoen 2 deel 1 heb ik gewoon hier in nederland besteld en die spiderwoman inderdaad via het buitenland.

    http://www.sell.com/22R29C

    *kuch*

    Mooie illegale dvd dus, als ik die site eens bekijk.
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xeno Bekijk bericht
    die spiderman & friends en x-men seizoen 2 deel 1 heb ik gewoon hier in nederland besteld en die spiderwoman inderdaad via het buitenland.

    http://www.sell.com/22R29C

    Bootlegs, Bootlegs, maak me geeeeekkk

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Het niet uitgeven met NL subs bijvoorbeeld .




    Ik weet wel waar ze te krijgen zijn, maar heb geen credit card en de halve seizoensets van X-men en Hulk '96 blijft toch wel vervelend. Ik denk trouwens dat die CC er binnenkort wel komt...
    Waar heb je trouwens die Spiderwoman vandaan, die is toch nog niet uit?
    Geen NL subs tsja ben al niet anders gewend dan dat ze er niet bij zitten.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Bootlegs, Bootlegs, maak me geeeeekkk
    het zijn geen gebrande dvdr ofzo hoor, goede kwaliteit is het en ach dan maar bootleg, maar ik kan ze lekker kijken wanneer ik wil

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •