Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ooit ook zoiets meegemaakt bij MM Roeselare bij aankoop van een geheugenkaartje
    voor in een digitaal fototoestel.

    Prijs aan de kassa was ook hoger dan wat er stond vermeld op het rek. Na sterk
    aandringen, en wat heen-en-weer geloop het uiteindelijk toch meegekregen aan
    de prijs zoals vermeld op het rek.

    Altijd uit je doppen kijken daar.

    Ga er voor de grap morgen eens kijken of ze de prijs van die BD-R nu aangepast hebben
    of niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Ga er voor de grap morgen eens kijken of ze de prijs van die BD-R nu aangepast hebben
    of niet.
    Heb zo'n vermoeden van wel eigelijk
    BD (1243) What i Watch

  3. #53

    Standaard

    haha, bende prutsers da's wel erg cheap ! mm is normaal reteduur voor blu-ray's, als ik ergens tijd heb volgende week ga ik de baan eens oversteken en als het aan die prijs staat ook eens proberen wij hebben er nog geen van 50 gig :s

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    mm is normaal reteduur voor blu-ray's
    Vaak zijn ze duur, maar soms ook niet. Daar vandaag drie Studio Canal BD's
    meegenomen voor de nette prijs van 17,90 € het stuk.

    Millennium 3 hebben ze daar wel nog altijd niet binnen


    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb zo'n vermoeden van wel eigelijk
    Vandaag pas geweest, historie met auto en banden. Wie met een Audi A2 rijdt
    zal wel weten wat er bedoeld wordt

    Enne guess what, je vermoeden had het bij het verkeerde eind

    Niet geprobeerd om zo'n pak meekrijgen voor die prijs, enerzijds omdat ik zelf
    geen BD schrijver heb en anderzijds omdat 'k nu eens het pad met de minste
    weerstand heb genomen.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #55

    Standaard

    Stef had het niet op blu-ray films maar lege blu-ray schijfjes

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het is je vergeven

    Ah conclusie is dat je daar altijd uit je doppen moet kijken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard MediaMarkt Roeselare = rampgebied

    Ik hoop dat dit topic nog steeds open is ? Om nog maar eens de incompetentie van personeelsleden van de MediaMarkt Roeselare aan te tonen, wilde ik ook eens mijn verhaal posten :

    3 weken terug kocht ik in de MediaMarkt Roeselare een LG 32LE4500 LED TV voor mijn hoogbejaarde vader, ter vervanging van zijn oude, versleten exemplaar.
    Installatie verliep probleemloos, prachtig beeld en goeie klank ; blije vader dus...
    Vorige week vrijdag krijg ik telefoon van mijn vader dat hij geen beeld meer krijgt op zijn nieuwe tv. Ik spring in mijn auto, rij naar zijn huis 10 km. verderop in Diksmuide, en moet daar vaststellen dat ook ik er niet in slaag om nog enig beeld op het scherm te krijgen, terwijl de klank wel nog prima is. Alle kabels en stekkers nagezien, stekker uit stopcontact en alles terug verbonden : nog geen beeld, wel klank. Uiteindelijk per telefoon nagevraagd bij de afdeling televisie in MM Roeselare, na opgave merk, grootte en type tv, wat hun mening hieromtrent was :
    "Mijnheer, je gaat met die TV tot hier moeten komen en dan we dat eens testen. Enkel de tv, afstandbediening en aankoopbon meebrengen, de voet niet demonteren."
    Op mijn vraag of ik de volgende dag (zaterdag) mocht langskomen, gezien mijn alleenstaande vader nu wel zonder tv zat en hij rap uitgekeken was op de muren, kreeg ik als antwoord dat dit niet kon gezien het op zaterdag te druk is.
    Na het weekend dan maar op maandag terug naar het huis van mijn vader om de tv op te halen. Toch nog eens testen, en ja hoor, hij werkt weer. Oef, nodeloze reis bespaard, denk je dan, en terug naar huis. 3 uur later telefoon : beeld is terug weggevallen...
    Gisteren, dinsdag, terug naar Diksmuide, tv wat ingepakt en met aankoopbon en afstandsbediening naar Roeselare (30 km). Ik meld me aan bij de afdeling televisie, waar de aanwezig jongeman volledig uit de lucht valt : "Testen ? Dat doen wij hier niet. Wie heb je aan de telefoon gehad ?" Alsof ik dat wist. Na enig aandringen werd de tv op het stroomnet aangesloten : "Hij werkt toch ? Hij valt maar uit na een paar uur ? Ja, daar kunnen we hier niets aan doen, dan moet je bij de Service zijn". Tv terug ingepakt, door de volledige winkel naar de Service afdeling aan de voordeur.
    Na terug de volledige uitleg aan een donkerharige jongedame te hebben verstrekt, maakt ze aanstalten om een werkbon aan te maken... Maar ze gaat toch nog eens iets nazien... "Mijnheer, je hebt verkeerde informatie gekregen : een LG tv met afmetingen 32 inch, dat wordt door een herstelfirma uit Ardooie bij jou thuis gerepareerd. Ik ga je het telefoonnr. geven, en je moet hen opbellen en een reparatie on site aanvragen. Die tv is van je vader? Geen probleem, dan gaan ze wel je vader opbellen om een tijdstip voor reparatie vast te leggen."
    Tv terug ingepakt, afstandbediening en aankoopbon terug in mijn zakken, en alles terug in mijn auto. Ondertussen toch wat wantrouwig geworden, besluit ik vanop de parking van de MediaMarkt Roeselare, vanuit mijn voertuig, de bewuste servicefirma op te bellen om direct een afspraak te regelen : bejaarde dame neemt de telefoon op : "Neen mijnheer, ik woon in Roeselare en ik repareer geen televisies..." Ik terug naar binnen bij de jongedame : "Verkeerd nummer ? Tiens, dat staat nochtans zo in onze database. Ah, op het internet staat inderdaad een ander nummer." De ezel en de steen indachtig vraag ik haar om zelf even op te bellen en te verifiëren of haar gegevens nu wel correct zijn. Na een korte conversatie aan de telefoon : "Dat was het juiste nummer, maar je vader zal een mailtje moeten sturen met serienummer, merk en type en aankoopdatum van die tv om een afspraak aan te vragen, dit kan niet telefonisch." Pardon ??? Mijn vader is 82 jaar oud, en tot dusver nog niet voorzien van internet... Uiteindelijk tot het compromis gekomen dat ik die mail in zijn naam verstuur, met zijn telefoon gegevens en ik terug naar Diksmuide, 30 km terug.
    Bij mijn thuiskomst onmiddellijk de vereiste mail verstuurd naar een nogal obscuur electro.assistance mailadres, met een steeds groter wordend wantrouwen in een goede afloop.
    Vanmorgen telefonisch contact opgenomen met de service firma teneinde te verifiëren of mijn mailbericht goed ontvangen is : "Ja hoor mijnheer, goed ontvangen en al beantwoord, met de melding dat dit geen herstelling is die door ons wordt uitgevoerd... Wij doen enkel witte producten maar geen tv's onder garantie. Je zult moeten terugbellen naar MediaMarkt".
    Ondertussen grondig gefrustreerd, stipt om 10.00 u terug gebeld naar MediaMarkt Roeselare, Service afdeling, waar ik nu Pieter (nu vraag ik wel de naam) aan de lijn krijg : "Nee mijnheer, de juffrouw van gisteren is hier niet vandaag, kan ik je helpen ? Hoezo de firma X herstelt geen tv's onder garantie ? Maar wij sturen toch altijd onze reparaties naar daar ? Ah zo, werd nog eens telefonisch bevestigd, ja dan zal er ergens een vergissing zijn zeker. Ik ga eens opzoeken welke firma je wel dient te contacteren en hen vragen je op te bellen voor een afspraak. Tv bij je vader ? Wat is de nummer van de aankoopbon ? Die ligt ook bij je vader ?" Na hem mijn persoonlijk gsm nr. te hebben gegeven, mijn volledige naam en adres + aankoopdatum, had hij tenslotte toch gegevens genoeg om de aankoop terug te vinden, zo verzekerde hij. Hij ging de nodige opzoekingen doen en mij vervolgens binnen korte tijd terug opbellen.
    Om 16u45, zonder enig teken van leven van de MediaMarkt, opnieuw de Service opgebeld : "Met Evy... Pieter ? Neen, die is hier niet meer. Ah ja, voor die tv, daar weet ik van, je gaat die moeten binnenbrengen want we gaan die moeten verzenden voor reparatie, en je mag rekenen dat die toch een 3-tal weken weg zal zitten. Neen, die wordt niet ter plaatse gerepareerd, dat was verkeerde info..., en neen, na 3 weken kun je die tv niet meer inruilen voor de aankoopsom."
    Ik vermoed dat ze wss. niet zal begrijpen waarom ik daarop de telefoon heb dichtgegooid, woedend over zoveel onprofessionaliteit en onkunde, en piekerend hoe ik dat nu weer ga uitleggen aan mijn vader en wanneer ik weer eens de tijd ga vinden om opnieuw 30 km heen en 30 km terug te rijden.

  8. #58

    Standaard

    Wat een verhaal zeg. En wat een slechte zaak van die MM.

    Sterkte met de oplossing.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexto Bekijk bericht
    woedend over zoveel onprofessionaliteit en onkunde
    Daarvoor moet je toch ook niet bij een Mediamarkt zijn? Zelfde als je een Tomtom als navigatiesysteem kiest, of Iphone als telefoon, of Mcdonalds als diner, pandora als sierraad... etc. etc.

    hoofdpunt 1 is geld verdienen op een zo'n goedkoop mogelijke manier

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Daarvoor moet je toch ook niet bij een Mediamarkt zijn? Zelfde als je een Tomtom als navigatiesysteem kiest, of Iphone als telefoon, of Mcdonalds als diner, pandora als sierraad... etc. etc.

    hoofdpunt 1 is geld verdienen op een zo'n goedkoop mogelijke manier
    Wat een onzin, MediaMarkt staat als verkoper toch direct tussen klant en reparatieservice in? Alex wordt nu gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. De service is erbarmelijk en de communicatie helemaal van de zotte. MM moet dit gewoon voor de klant spoedig en vakkundig oplossen, hoe zouden dit soort grote concerns anders kunnen blijven bestaan?

  11. #61

    Standaard

    pff ongelofelijk..dit is een mooi verhaal voor RADAR.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #62

    Standaard

    Alexto, eventueel dit verhaal doorsturen naar de hoofdbureau van MM en/of Test Aankoop?

  13. #63

    Standaard

    Bij MM koop ik enkel klein huishoudelijke apparaten die ik kan missen als ze stuk zijn, want bij MM ben je weken je apparaat kwijt, en een halve dag aan wachttijden bij de servicebalie.

    Media Markt moet trouwens op simpele vraag die technische hersteldienst contacteren aangezien MM het garantie aanspreekpunt is, ze mogen je niet doorsturen, nog beperkingen opleggen ivm communicatiewegen om een afspraak te regelen...

    Mensen mogen zich niet zo snel van het kastje naar de muur laten sturen, je moet op je consumentenrechtenstrepen staan, de winkel van aankoop moet zorgen voor de garantie en daarmee basta!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    MM moet dit gewoon voor de klant spoedig en vakkundig oplossen, hoe zouden dit soort grote concerns anders kunnen blijven bestaan?
    Omdat ze een formule hebben die bij het gros werkt misschien? Of ben jij daar ook vatbaar voor? Marketing again.

    Vandaar ook m'n voorbeelden. Die zijn niet zo groot worden om hun service of kwaliteit. Net als de vele ***films die in de bios komen of de slechte programma's die de beverkotscommerciëlen uit de stront trekken.

  15. #65

    Standaard

    Dan nog moet je met vertrouwen kunnen kopen bij MM. Kleine handelaren verdwijnen omdat dit soort grote concerns een te grote concurrentie vormen, dan moet het ook wetmatig goed geregeld zijn dat de klant beschermd blijft.

  16. #66

    Standaard

    Het is wel een feit dat het personeel niet altijd even onderlegd/ervaren is in zulke grote winkels.
    Heb zo ooit eens een DVD willen laten bestellen in de MM in Hasselt (BE), waarop ik het antwoord kreeg dat ie niet bestond. Na wat aandringen keken ze dan toch in hun computer en vonden ze 't nog niet. Pas toen ik het spelde, merkten ze dat die enkele dagen later zou binnenkomen ...

  17. #67

    Standaard

    lol, dat is wel heel dom, maar je hebt gelijk, ik heb ook het idee dat niet altijd ervaren personeel in de mm staat, vooral bij de tv en computer afdeling..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #68

    Standaard

    Het is sowieso een zooitje bij de MM. Voorbeeld:

    Vandaag zag ik Lonely Hearts staan tussen de actie blu ray's van 4,- per stuk in een aparte bak. Bij de populatie kwam ik hem vervolgens nog eens tegen voor 17,99. En een stukje verder stond een double pack voor 9,99

    Ik gaf dat aan tegen de verkoper maar hij zei dat bij de kassa de juiste prijs van 4,- gescand zou worden. Op zich niet verkeerd natuurlijk maar ze hebben gewoon zoveel voorraad dat het overzicht totaal weg is.

    Wel stond hij me vriendelijk en meedenkend te woord toen ik informeerde naar wat dvd titels dus daar ben ik goed over te spreken verder.

  19. #69

    Standaard

    Ik weet 'm waar het probleem zit; een gebrek aan communicatie in de Media Markt. Is trouwens ook het geval bij hun broertje Saturn, niemand weet daar van elkaar en dat doet de meeste winkels qua service de das om. En blijkbaar heeft er ook nooit iemand tijd om prijswijzigingen door te voeren, want ik had tijdens de solden daar hetzelfde probleem als Dan.

    Ik koop er alleen nog als service niet noodzakelijk is of als ik zelf al genoeg geïnformeerd ben over m'n product.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •