Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: "Donnie Darko 2"

  1. #1

    Standaard "Donnie Darko 2"

    Donnie Darko Sequel On The Way
    Wait...what?
    Source: Screen Daily

    Why? That's all we want to know, why? Screen Daily says this morning that there is a sequel to Donnie Darko not just planned, but actually happening. If you haven't seen Donnie Darko then spoilers follow.

    S. Darko will pick up seven years after the death of Donnie, with youngest Darko Samantha, now 18, and her best friend Corey being plagued by bizarre visions while on a roadtrip to Los Angeles.

    Richard Kelly, director of Donnie Darko, is not involved in any official capacity and directing duties will instead be taken over by Chris Fisher (Nightstalker). Daveigh Chase, who played Samantha in Kelly's film, will reprise her role, and be joined by Ed Westwick, Briana Evigan and Justin Chatwin.

    Again, we ask, why? If ever there were a film less demanding of a sequel, it's Donnie Darko. It tied its story up quite neatly, bringing it absolutely full circle. There were no loose ends. We don't even remember what Samantha did. Of course, a film can't be judged on quality until it's seen, but we fail to see the reason for a sequel's existence – other than, y'know, money.

    Bron: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=22541
    Laatst aangepast door 1der : 10-05-2008 om 00:44

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad, waarom?

  3. #3

    Standaard

    Mooi! Hier zit iedere fan sinds 2001 natuurlijk al op te wachten!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #4

    Standaard


    De koe moet blijkbaar gemolken blijven worden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Wordt een overbodige flop-vervolg op een geweldige film, net als dat bij o.a. The Butterfly Effect en American Psycho ook het geval was.

  6. #6

    Standaard

    Why God Why?!?!?!?!?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Ik heb het idee dat ze het niveau van Donnie Darko niet gaan halen.

  8. #8

    Standaard

    What the fuck.. Welke idioot keurt nu zo'n project goed? Vele sequels, remakes, reboots, ... zijn nog ergens te verklaren of te begrijpen, maar Donnie Darko is gewoon een film die echt niet om een vervolg vraagt.

    Achja, ben het eens met Fikret, weer zo'n waardeloos vervolg dat je best kan negeren. Laat me aan dat lijstje nog toevoegen: 8MM 2 en Basic Instinct 2.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    Ik heb het idee dat ze het niveau van Donnie Darko niet gaan halen.
    Serieus? Zal deze dan ook niet bekijken, net zoals ik ook niet gedaan hebt bij The Butterfly Effect en American Psycho, om maar 2 zeer goede films te noemen waarvan het vervolg echt bagger is.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Schande is het. Meer kan ik er niet over zeggen.
    I am fire
    I am..........Death

  12. #12

    Standaard

    Als het net zo goed is als deel 1 kom maar,..alhoewel deel 1 legendarisch is!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Elizabeth Berkley joins S. Darko
    Showgirls' star signs up for sequel



    We’ll admit to being as shocked as you when we heard the news about the upcoming Donnie Darko sequel. With a resounding “WHY?” we questioned the validity of such a project and the artistic merits of continuing the time-bending saga.

    Well, it's time for us to eat a fat slice of humble pie as news reaches us of a major new talent joining the cast – or not!

    That’s right folks, worry no longer. Where Richard Kelly’s original masterpiece had the likes of Jake and Maggie Gyllenhaal, director Chris Fisher’s follow-up is set to feature Showgirls’ Elizabeth Berkley. Phew, that’s a relief, for a while there we thought this was going to be a pile of cack.

    The Hollywood Reporter reports that the former Saved By The Bell star has joined the cast of S. Darko (aka Samantha D) alongside Gossip Girl’s Ed Westwick, Dragonball star Justin Chatwin, Step Up 2: The Streets' Briana Evigan and returning Darko alumni Daveigh Chase as the eponymous heroine.

    Berkley is set to play a speed freak-turned-Jesus freak who is infatuated with her dreamy pastor in the film which is set seven years after the events of the original.

    The film is currently shooing in Utah, unless some kind of time-tunnel opens up and allows us to stop this craziness from ever happening.
    And it just keeps getting better and better...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  14. #14

    Standaard

    is er een vervolg van American Psycho? nog nooit gezien. moet maar is in de winkel kijken. Ik heb toch meestal zo iets dat ik toch wel de hele serie wil hebben. ookal is het vervolg minder. net zoals The Pirates of the carribean. bijv.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Serieus? Zal deze dan ook niet bekijken, net zoals ik ook niet gedaan hebt bij The Butterfly Effect en American Psycho, om maar 2 zeer goede films te noemen waarvan het vervolg echt bagger is.
    D8 dat je ze niet bekeken had? Hoe weet je dan dat ze bagger waren
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    is er een vervolg van American Psycho? nog nooit gezien. moet maar is in de winkel kijken. Ik heb toch meestal zo iets dat ik toch wel de hele serie wil hebben. ookal is het vervolg minder. net zoals The Pirates of the carribean. bijv.
    Echt niet de moeite. En ik ben ook zo iemand die meestal de hele serie wil hebben, maar ik ben daar moeten van afstappen omdat er tegenwoordig van iedere film wel een sequel of prequel uitkomt en je kan het jezelf niet blijven aandoen om die middelmatige films te kopen gewoon om de serie compleet te hebben. Daarom doe ik het nu alleen nog als op zijn minst een deel van de cast van het eerste deel terugkeert.

    En een sequel op Donnie Darko, toch wel Top 5 van het belachelijkste nieuws van de afgelopen jaren.

  17. #17

    Standaard

    Ik kan me niet voorstellen dat deel 2 in de buurt kan komen van het geweldige deel 1, ik ben echter toch bang dat ik deel 2 wel ga kijken hopende dat het alsnog een goede film is.
    Ik heb helaas geen onderschrift, of toch wel?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Echt niet de moeite. En ik ben ook zo iemand die meestal de hele serie wil hebben, maar ik ben daar moeten van afstappen omdat er tegenwoordig van iedere film wel een sequel of prequel uitkomt en je kan het jezelf niet blijven aandoen om die middelmatige films te kopen gewoon om de serie compleet te hebben. Daarom doe ik het nu alleen nog als op zijn minst een deel van de cast van het eerste deel terugkeert.[...]
    Mee eens en ik wil daar aan toevoegen dat de regiseur ook terug moet keren (en scenarioschrijvers eigenlijk ook), want dan heb je al meer garantie dat ze het eerste deel in kwaliteit willen evenaren en meer zekerheid dat ze ook het talent hebben om dat te doen. Denk aan Aliens, Terminator 2, Spiderman 2, Bourne Supremacy, Pirates of the Caribbean 2, Matrix Reloaded. Allemaal prima vervolgen als je het mij vraagt.

  19. #19

    Standaard

    Kom maar op.

    Richard Kelly wel als regisseur en dat het mag uitpakken à la Southland Tales. Mijn God wat was dat voor een film zeg. Alle B- en C-acteurs in een film over de naderende einde van de mensheid. Een machtige ervaring die nu eindelijk eens moet uitgegeven worden in Nederland. Volgens mij niet een film voor de meeste die hier reageren op een eventuele vervolg van een aardige Donnie Darko.

  20. #20

    Standaard

    ....unless some kind of time-tunnel opens up and allows us to stop this craziness from ever happening.
    Zou mooi zijn als een clubje mensen er een missie van zouden maken om dit idd te voorkomen...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster Bekijk bericht
    D8 dat je ze niet bekeken had? Hoe weet je dan dat ze bagger waren
    Haha, ik lees mij eigen bericht nu (pas) terug, vindt 'm zelf wel mooi gevonden....maar of jij dit nog zal lezen....

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Heb het gevoel dat het veel van hetzelfde is.
    The horror...the horror...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Heb het gevoel dat het veel van hetzelfde is.
    Maar dan slechter.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  25. #25

    Standaard

    Mja, mja.. Denk toch dat het beter was geweest als ze Donnie Darko alleen hadden gelaten..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •