Pagina 19 van 54 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1331 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door william6078 Bekijk bericht
    voor zover ik weet zijn blu-ray dvd's regio code vrij.maar als je dit zeker wilt weten raad ik je aan om kontact op te nemen met sony.
    Blu-Ray's zijn in veel gevallen wel regio-locked!
    Zie ook dit topic.

    Om te zien of Blu-Ray's regiovrij zijn, zijn er diverse sites waar een een lijst te vinden is met BR's die regiovrij/locked zijn.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door william6078 Bekijk bericht
    voor zover ik weet zijn blu-ray dvd's regio code vrij.maar als je dit zeker wilt weten raad ik je aan om kontact op te nemen met sony.
    Oke bedankt. Ik heb dan nog 1 vraag.
    Ik heb de Blu-ray disc There Will Be Blood gekocht. Er staat bij dat deze blu-ray een nieuwere versie is dan blu-rays die eerder uitgekomen zijn en dat de resolutie hiervan beter en hoger is. Er staat dat ik contact op moet nemen met de maker/ het bedrijf van mijn systeem. Ik heb de PS3 welke site moet ik dan bekijken en wie weet wat ik precies moet doen?

    Ik heb op www.playstation3.nl
    gekeken maar kan er niets vinden.

    Ook op www.sony.nl
    gekeken maar ook weinig resultaat?

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Oke bedankt. Ik heb dan nog 1 vraag.
    Ik heb de Blu-ray disc There Will Be Blood gekocht. Er staat bij dat deze blu-ray een nieuwere versie is dan blu-rays die eerder uitgekomen zijn en dat de resolutie hiervan beter en hoger is. Er staat dat ik contact op moet nemen met de maker/ het bedrijf van mijn systeem. Ik heb de PS3 welke site moet ik dan bekijken en wie weet wat ik precies moet doen?
    Het kan zijn dat er bij je Blu-Ray een stuk papier zit waarop staat dat de Blu-Ray mogelijk niet goed afspeelt,
    en je mogelijk een systeem-update moet uitvoeren om de Blu-Ray goed weer te kunnen geven.
    Om dit goed te kunnen doen raden zij je dan aan om naar de site van de fabrikant te gaan van jou Blu-Ray speler en de instructies te volgen.

    Als je bij je PS3 de laatste updates hebt geinstalleerd, is je systeem meestal gewoon up-2-date om de nieuwste films weer te kunnen geven.

    Ik denk tenminste dat je dit bedoelt

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik heb de PS3 welke site moet ik dan bekijken en wie weet wat ik precies moet doen?
    Hier kun je lezen wat je moet doen:
    Link

    En hier kun je de nieuwste updates downloaden:
    Link

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Het kan zijn dat er bij je Blu-Ray een stuk papier zit waarop staat dat de Blu-Ray mogelijk niet goed afspeelt,
    en je mogelijk een systeem-update moet uitvoeren om de Blu-Ray goed weer te kunnen geven.
    Om dit goed te kunnen doen raden zij je dan aan om naar de site van de fabrikant te gaan van jou Blu-Ray speler en de instructies te volgen.

    Als je bij je PS3 de laatste updates hebt geinstalleerd, is je systeem meestal gewoon up-2-date om de nieuwste films weer te kunnen geven.

    Ik denk tenminste dat je dit bedoelt
    Inderdaad
    Briefje zit aan de binnenkant van BD there will be blood.
    Een lichtblauw/donkerblauw achter papiertje waar het uitleg in het Frans en Nederlands opstaat

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hier kun je lezen wat je moet doen:
    Link

    En hier kun je de nieuwste updates downloaden:
    Link
    Bedankt de update gedownload alleen kan het niet gebruiken. Mijn computer heeft een programma nodig om de update te openen maar dat programma heb ik niet.

    Kan iemand mij helpen? Of kan iemand de nieuwste update downloaden en naar mij toesturen als word-document ofzo? (Dus kopieeren en plakken in word en toesturen?)

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Bedankt de update gedownload alleen kan het niet gebruiken. Mijn computer heeft een programma nodig om de update te openen maar dat programma heb ik niet.

    Kan iemand mij helpen? Of kan iemand de nieuwste update downloaden en naar mij toesturen als word-document ofzo? (Dus kopieeren en plakken in word en toesturen?)
    je pc hoeft dat bestand toch niet te openen??
    Je moet het op een stick of disc zetten en dan in je speler stoppen, dan gaat ie die update automatisch installeren als het goed is.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Oke bedankt. Ik heb dan nog 1 vraag.
    Ik heb de Blu-ray disc There Will Be Blood gekocht. Er staat bij dat deze blu-ray een nieuwere versie is dan blu-rays die eerder uitgekomen zijn en dat de resolutie hiervan beter en hoger is.
    Betwijfel dat ten zeerste... denk dat het enkel om de BD Live inhoud gaat...

    zoals kruspe zegt, usb stickje of cd/dvd-rw'tje gebruiken.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #459

    Standaard

    En niet vergeten de juiste mapjes aan te maken op de USB-stick of het schijfje, anders krijgt de PS3 het bestand niet gevonden.

  10. #460

    Standaard

    Ik snap het niet!?! Ik had dat bestand gedownload en toen ik er dubbel op klikte stond er: Je pc kan dit bestand niet openen omdat je er een programma voor nodig hebt.

    Alleen wat ik gisteren gedownload heb is al van me pc verdwenen
    Dan maar nog een keer downloaden... alleen ik weet niet hoe je het op een cd/dvd-rw'tje zet en een usb stick heb ik niet...
    Ik weet niet hoe je dingen moet kopieeren ...

  11. #461

    Standaard

    Je zult toch het bestand op een USB-stick of schijfje moeten zetten, of je PS3 aansluiten op internet. Je kunt anders geen updates installeren.

    Schakel anders de hulp in van je familie of vrienden.

  12. #462

    Standaard

    of anders gewoon via de PS3 downloaden/updaten... is toch niet zo moeilijk, alles gaat automatisch...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  13. #463

    Standaard

    Dat bedoel ik met 'je PS3 aansluiten op internet'.

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat bedoel ik met 'je PS3 aansluiten op internet'.
    En dat "aansluiten" hoeft niet met een draadje als je beschikt over een draadloos netwerk..... PS3 kan het namelijk ook nog eens draadloos, het gemak dient de mens.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #465

    Standaard

    Oké, dan zal ik het anders omschrijven: de PS3 moet in verbinding staan met internet.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat bedoel ik met 'je PS3 aansluiten op internet'.
    ik weet wat je bedoelt , maar toen ik mijn reply typte, was jouw bericht er nog niet (we hebben het bericht bijna gelijktijdig gepost)...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  17. #467

    Standaard

    Ow hij staat niet in verbinding met internet...
    Alleen een ding: De kwaliteit wordt er niet beter van toch? Je ps3 kan dan alleen wat extra dingen neem ik aan? Het is onbegrijpelijk dat ze via een update kwaliteit van een BD kunnen verbeteren... meer uitleg iemand?

  18. #468

    Standaard USB-IR Ps-2 ook op PS3 te gebruiken?

    Weet iemend of je het "IR-oog" van de PS-3 ook gewoon op de PS3 kunt gebruiken of moet je daar echt een "PS3" versie voor hebben?

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Weet iemend of je het "IR-oog" van de PS-3 ook gewoon op de PS3 kunt gebruiken of moet je daar echt een "PS3" versie voor hebben?
    >>>USB-IR Ps-2 ook op PS3 te gebruiken?
    Weet iemend of je het "IR-oog" van de PS-3 ook gewoon op de PS3 kunt gebruiken of moet je daar echt een "PS3" versie voor hebben?<<<<

    Beetje verwarrend, maar ik denk dat je met dit artikel:

    http://www.remotecentral.com/article...ir-remote2.htm

    wel een antwoord op je vraag kan vinden
    Have fun and enjoy your collection

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ow hij staat niet in verbinding met internet...
    Alleen een ding: De kwaliteit wordt er niet beter van toch? Je ps3 kan dan alleen wat extra dingen neem ik aan? Het is onbegrijpelijk dat ze via een update kwaliteit van een BD kunnen verbeteren... meer uitleg iemand?
    Waarom hangt ie niet aan het net?

    De kwaliteit blijft 1080p ... echter de ondersteuning van bepaalde structuren en features van oa het menu zijn pas mogelijk met de nieuwste update.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Waarom hangt ie niet aan het net?

    De kwaliteit blijft 1080p ... echter de ondersteuning van bepaalde structuren en features van oa het menu zijn pas mogelijk met de nieuwste update.
    Bij mij hangt hij draadloos aan het net...... maar staat wel uitgeschakeld, ik heb hem verboden contact te maken met het internet. Hij begon elke keer te zeuren met boodschappen geven en kwam hierdoor wat traag opgang. Alleen als ik een update noodzakelijk zou vinden, dan zou ik hem weer aanschakelen, maar moet dan wel weten wat de nieuwe update precies inhoud.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 27-09-2008 om 10:30 Reden: woordje toegevoegd
    Have fun and enjoy your collection

  22. #472

    Standaard

    Hoe kan ik mijn playstation3 dan met internet aansluiten?

  23. #473
    Laatst aangepast door Loggie : 28-09-2008 om 00:39
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Hoe kan ik mijn playstation3 dan met internet aansluiten?
    RTFM
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zo.... katertje?

    Die manual van de PS3 is aan veranderingen onderhevig, dit mede door de diverse updates. Daarom is er meer te vinden op internet dan in de bijgeleverde gebruiksaanwijzing, die echt magertjes overkomt. Maar lezen is inderdaad wel de manier om wat beter vertrouwd te raken met je spullen, of dat nu van papier of van het scherm moet:wink:
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 19 van 54 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •