Pagina 54 van 54 EersteEerste ... 4445051525354
De resultaten 1.326 tot 1.331 van 1331 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Heb ik ook gehad, het schijnt vrij vaak voor te komen, iets met verkeerde koelpasta ofzo. Maar 8 jaar is inderdaad nog vrij lang, de mijne was veel sneller kapot.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bedankt voor de reactie; ik had mijn PS3 8 jaar of iets..wist wel dat dit ooit ging gebeuren..gelijk met de launch gekocht maar helaas de fantest deed het niet en geen garantie. Heb me PS3 opengeschroefd en de game eruit gehaald..ik ga geen oude PS3 meer laten maken..:s..hoopte dat de fan test nog iets wonderlijks zou uithalen maar helaas.. tijd voor een nieuwe!
    Of je maakt em zelf, genoeg info op internet om het zelf te doen..

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bedankt voor de reactie; ik had mijn PS3 8 jaar of iets!

    Neem aan eerder 5 jaar

    Maar heeft het toch nog flink lang volgehouden, mijn 60 gig is een jaar of 3 geleden kapot gegaan en ik kreeg nog een andere van sony.
    Die werkt nog wel maar de grafische kaart is niet goed meer , krijg soms de meest wazige effecten in games.

  4. #1329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Die werkt nog wel maar de grafische kaart is niet goed meer , krijg soms de meest wazige effecten in games.
    Dat zijn dus tekenen van oververhitting, wat in principe gefixed kan worden door de koelpasta te vervangen (en natuurlijk te zorgen dat de binnenkant schoon is en de ventilatoren het goed doen)...

  5. #1330

    Standaard

    de ps3 is vrij makkelijk te repareren mits je weet welk onderdeel kapot is.
    Laatst de PS3 van mijn broertje gefixed voor 3-tientjes. De BD drive laade de disc niet meer, PS3 was een launch model dus garantie kon hij wel vergeten. Ding opengehaald via een youtube filmpje. Gekeken hoe we die drive konden vervangen, nou dat ging vrij makkelijk. BD drive gekocht via een kennis, oude verwijderd, nieuwe erin en de ps3 doet het weer, en nogsteeds (3 maanden verder).
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Dat zijn dus tekenen van oververhitting, wat in principe gefixed kan worden door de koelpasta te vervangen (en natuurlijk te zorgen dat de binnenkant schoon is en de ventilatoren het goed doen)...

    Ik heb m inmiddels als reserve staan van mn reserve aangezien ik tegenwoordig dankzij crappy sony nog maar 2 ps3s in gebruik heb.

    Dus de waarschijnlijkheid dat ik m nog ga gebruiken is erg klein.

    Maar iig bedankt voor de info

Pagina 54 van 54 EersteEerste ... 4445051525354

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •