Pagina 2 van 54 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1331 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Speelt alleen de PS3 60Gb sacd schijfjes?

    Of alle PS3 toestellen?

  2. #27

    Standaard

    Alleen de 60 gb versie.
    De hoogst mogelijke kwaliteit bij SACD via de PS3 krijg je via omzetting naar PCM via HDMI.
    Maar het is geen High End speler, maar zeker een leuke optie.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaveHave Bekijk bericht
    Speelt alleen de PS3 60Gb sacd schijfjes?

    Of alle PS3 toestellen?
    Een illegale vraag in dit topic (check de titel eens)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #29

    Standaard

    Ach, die titel is meer bedoeld om te voorkomen dat het over games gaat. Eigenlijk zou het moeten zijn "als mediaspeler".

    Ik wist trouwens niet dat de PS3 ook SACD afspeelde. Wordt steeds interessanter dat apparaat.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ach, die titel is meer bedoeld om te voorkomen dat het over games gaat. Eigenlijk zou het moeten zijn "als mediaspeler".

    Ik wist trouwens niet dat de PS3 ook SACD afspeelde. Wordt steeds interessanter dat apparaat.
    Alleen de niet (meer) te verkrijgen 60GB speelt voor zover ik weet. Wellicht dat de ""nieuwe" 80 of 120GB modellen dit ook over gaan nemen.

    De volop te verkrijgen 40GB heegt geen SACD afspeelmogelijkheden.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Alleen de 60 gb versie.
    De hoogst mogelijke kwaliteit bij SACD via de PS3 krijg je via omzetting naar PCM via HDMI.
    Maar het is geen High End speler, maar zeker een leuke optie.
    Geen High end..... maar hij doet het wel erg leuk/goed met een SA-CD.

    Nu heb ik zelf niet veel SA-CD's en een Oppo HD 981 als vergelijk, met de Oppo gaat het SA-CD geluid via de analoge uitgangen eruit, met de PS3 zou het ook via de HDMI uitgang kunnen gaan, maar voor het geluid gebruik ik in mijn opstelling zelf de Optische uitgang van de PS3. Vind het erg leuk/apart dat het SA-CD geluid ook via de optische uitgang wordt uitgestuurd, dit omdat het normaal(bij mijn weten dan) bij SA-CD spelers via analoge uitgangen gebeurt. Om eerlijk te zijn vind ik het uiteindelijke resultaat dat mijn beide "SA-CD spelers" geven zeer goed en ik kan niet echt zeggen dat de 1 voor de ander onderdoet, maar ik moet daar wel bij vermelden dat ik niet een echt fanatieke SA-CD luisteraar ben en er zeker geen High End speler voor zou gaan kopen.

    High End SA-CD spelers kosten 3, 4 en bij helemaal aan het End wel 5 en meer keer de aanschaf van de 60GB PS3
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Een illegale vraag in dit topic (check de titel eens)
    De originele openingstitel was dacht ik eerst zoiets als:

    Problemen met je PS3? Hier helpen wij elkaar!

    Herjan en de crew waren de vervuilingen in de diverse PS3 topics een beetje moe, toch bestaat er veel belangstelling voor de PS3 als BD en multimediaspeler.

    In de openingspost staat onder andere dat er over allerlei audio en videoformaten die de PS3(als multimediaspeler) kan afspelen gesproken kan worden, alleen niet over games en games gerelateerde zaken.

    Oké nu weer on Topic:

    Maakte laatst de PS3 schoon met een lichtvochtige doek(wat een stofmonster is het toch) en daarbij ging hij aan en heb hem ook weer uitgeschakeld, de TV stond niet aan.

    Nu schijnt het dat ik hem gereset zou hebben, dat hoorde ik tenminste, dit omdat ik vroeg hoe het zat dat hij zomaar weer het geluid via de HDMI kabel gaf, terwijl ik zeker weten 100% het geluid over de optische aansluiting had ingesteld.

    Vraag me af hoe ik dat kan voorkomen in de toekomst..... de aan/uitschakelaar zit voor mij op een "beetje" boel onhandige plek.

    Vraag mij af of meerderen al niet met dit verschijnsel in aanraking zijn gekomen en het vreemd vonden dat de PS3 "zomaar" andere settings had. Heb nog wel eens "onenigheid" met de manier van instellen van de PS3 en zeg dan wel eens heel onvriendelijke dingen tegen hem, het is maar goed dat hij me niet begrijpt
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Ook ik heb de 60GB versie direkt gekocht destijds.

    Nu wil ik ook de nieuwe http://www.eu.onkyo.com/ir_img/16067478_ac78401d85.jpg aanschaffen.

    Mijn vraag is, hoe ik deze aansluit op de PS3 dmv HDMI.
    ik moet softwarematig de PS3 op HDMI geluid zetten...

    is dit dan de juiste volgorde? met 2 kabels dus?

    PS3 <--HDMI --> in4 - ONKYO - output <--HDMI--> Plasma



  9. #34

    Standaard

    Ja, en geluid in menu ps3 instellen op pcm via hdmi.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Dank je!

    ik heb trouwens A/V en stereo gescheiden gehouden.
    Luidsprekers heb ik ook voor Mordaunt Short gekozen (Genie).
    Mijn 4 jaar oude NAD ga ik nu vervangen voor de Onkyo 606.

    Als stereoset staat Bryston op Renaissance 80 te blazen.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    Ook ik heb de 60GB versie direkt gekocht destijds.

    Nu wil ik ook de nieuwe http://www.eu.onkyo.com/ir_img/16067478_ac78401d85.jpg aanschaffen.

    Mijn vraag is, hoe ik deze aansluit op de PS3 dmv HDMI.
    ik moet softwarematig de PS3 op HDMI geluid zetten...

    is dit dan de juiste volgorde? met 2 kabels dus?

    PS3 <--HDMI --> in4 - ONKYO - output <--HDMI--> Plasma

    dus op deze manier kun je dus het beeld en geluid van de ps3 via 1 hdmi kabel (vanaf de ps3 ) bekijken/beluisteren?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #37

    Standaard

    yep.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #38

    Standaard

    > via 1 hdmi kabel

    2 kabels..

    1 van PS3 naar de input v/d versterker
    en 1 outpunt v/d versterker naar de TV

    en als het goed is, heb je ook nog geluid over de TV van je PS3.
    (denk ik)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    > via 1 hdmi kabel

    2 kabels..

    1 van PS3 naar de input v/d versterker
    en 1 outpunt v/d versterker naar de TV

    en als het goed is, heb je ook nog geluid over de TV van je PS3.
    (denk ik)
    Ja, klopt. In totaal dus twee kabels.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #40

    Standaard

    opeens heb ik haast om één te kopen.

    ik ben altijd al ongeduldig geweest (en dat heeft een hele hoop centjes gekost)
    te denken aan de eerste PS2 & PS3, de eerste DVDspeler, plasma, pc's enz enz...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    opeens heb ik haast om één te kopen.

    ik ben altijd al ongeduldig geweest (en dat heeft een hele hoop centjes gekost)
    te denken aan de eerste PS2 & PS3, de eerste DVDspeler, plasma, pc's enz enz...
    Volgens mij moet je dan ook nog ergens instellen dat over de hdmi out ook audio moet.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Volgens mij moet je dan ook nog ergens instellen dat over de hdmi out ook audio moet.
    Ow? dat moet je via een onscreen-menu v/d receiver doen zeker?
    ik zal dat inderdaad ook even navragen bij de dealer.
    goed punt

  18. #43

    Standaard

    Geluid;

    BD/DVD instellngen en dan naar audiouitvoer BD/DVD Hdmi en kiezen voor lineaire pcm.

    Ook nog onder Geluidsinstellingen, audio uitvoer hdmi selecteren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Ik heb een vraagje over de PS3 en 24p output mogelijkheden.
    Binnekort wil ik een full-hd tv kopen. en uiteindelijk een PS3 en de nodige blu-ray schijfjes.
    Na lange tijd googlen en veel lezen kom ik steeds meer het woordje 24p tegen. Heb wel uit kunnen vinden wat dit inhoudt en wat je ervoor nodig hebt. Mijn "toekomstige" tv zal wel 24p ondersteunen maar mijn vraag is heeft de PS3 dit ook?
    In de ene bron lees ik van niet, de andere zegt van wel, en soms kan het pas na een software-update. Dus...heeft de PS3 nou wel of niet 24p output, of kan dit op de een of andere manier wel mogelijk gemaakt worden, door die software update.

    En hebben alle blu-ray films de mogelijkheid om in 24p te worden weergegeven of is dit een soort extra?

    Alvast bedankt.

  21. #46

    Standaard

    PS3 heeft 24 p.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bizarro Bekijk bericht
    De ps3 krijgt dit najaar een 65nm rsx chip
    http://www.next-gen.biz/index.php?op...11116&Itemid=2
    Dat is alleen 'n voordeel voor Sony toch? .. meer winst.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #50

    Standaard

    De nieuwe update is uit (2.36)

    zie playstation.nl

Pagina 2 van 54 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •