Pagina 3 van 54 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1331 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dat is alleen 'n voordeel voor Sony toch? .. meer winst.
    Zal een hoop schelen op je energierekening als het goed is,
    En, als het goed is het nu goedkoper om te produceren, dus kan de prijs ook omlaag, maarj als ze dat niet doen dan is het inderdaad meer winst voor Sony

  2. #52

    Standaard

    begrijp ik het nu goed? das alle formaten geluid kunnen worden afgespeeld (echter omgezet worden naar pcm?

    ben eventueel geintresseerd maar alleen vor het gebruik als blu ray speler

    dus de vraag is eigenlijk is hij te gebruken op een normale mannier als blu ray speler
    incl de menu''s die je normaal via een standalone op je scherm ziet(setup audio veeld enz enz)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #53

    Standaard

    volgens mij kun jeb eter de Samsung 1500 open.
    kost iets van 250,- en ben je al een heel stuk op weg.

    ikzelf gebruik de PS3 60GB versie als speler, met de Pioneer VLX50 als decoder.
    maar echt tevreden ben ik nog steeds niet...

  4. #54

    Standaard

    eddie
    ik heb een blu ray speler
    speelt echter geen dts hd ma af en geen dolby thru hd
    de nieuwe sony s550 wel incl bd live versie 2
    maar je heb mijn vraag niet beantwoord
    als ps3(ik vind hem lelijk) alles aankan is het een goede alternatief
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  5. #55

    Standaard

    De playstion is een volwaardige blu-ray speler met enkele manco's;
    - hd geluid niet via bitstream, wel omgezet in pcm maar dan enkel via hdmi!;
    - geen analoge 5:1 uitgang;
    - geen infrarood afstandsbediening;
    - eventueel luidruchtig door fan;
    - minder goed in weergave kleuren;
    - beeld is op momenten minder stabiel;
    - hoog stroomverbruik.
    Voordelen:
    - vlijmscherp beeld;
    - snelle bediening menu's, met alle standaard functionaliteiten;
    - 2.) profiel.
    Voor mij zijn de manco's zo bepalend dat de PS3 bij mij vervangen gaat worden door de bd-50.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    kijk daar kan ik wat mee
    thanks
    ik wil geen luidruchtigheid en geen minder stabiel beeld, hoog stroomverbruik zit ik ook niet echt op te wachten
    toch maar effe wachten op de nieuwe players
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #57

    Standaard

    Met minder stabiel beeld bedoel ik dat op momenten bij snelle camerabewegingen het beeld wazig wordt. Het viel mij pas echt op Battle of Britain toen er werd ingezoomed op een hotel. Pas toen het beeld 'stil' stond kwam het hotel scherp in beeld. Het algemene oordeel is dat het beeld wel heel goed is, op momenten na.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    De playstion is een volwaardige blu-ray speler met enkele manco's;
    - hd geluid niet via bitstream, wel omgezet in pcm maar dan enkel via hdmi!;
    - geen analoge 5:1 uitgang;
    - geen infrarood afstandsbediening;
    - eventueel luidruchtig door fan;
    - minder goed in weergave kleuren;
    - beeld is op momenten minder stabiel;
    - hoog stroomverbruik.
    Voordelen:
    - vlijmscherp beeld;
    - snelle bediening menu's, met alle standaard functionaliteiten;
    - 2.) profiel.
    Voor mij zijn de manco's zo bepalend dat de PS3 bij mij vervangen gaat worden door de bd-50.
    Geen analoge 5.1 uitgang, dat is bekent, niet echt een manco als je het niet nodig hebt.

    Gebruikt iets meer stroom, maar ..... nog aan toe, hij staat toch enkel aan als je hem nodig hebt en die paar dubbeltjes die je dat kan kosten op jaarbasis, kom kom kom, een kniesoor die daarover valt. Koop je een klein scherm, dat scheelt veel meer in het gebruik, of je wilt gewoon echt genieten en koopt een scherm naar je hart en kijkt niet naar een paar watt. Mens durf te leven, je bent er maar even.

    Geen IR afstandsbediening, tjonge wat erg, nog erger er zit zo'n game controler bij en als je er een AB bij wilt die lijkt op een "normale" AB, dan moet je die ook nog eens extra aanschaffen. Maar overal is een oplossing voor en voor diegene met zo'n super all in one kunnen dit aanschaffen: http://nl.gizmodo.com/2008/03/28/inf..._voor_ps3.html

    Beeld is op momenten minder stabiel???? dat is mij nog nooit eerder opgevallen en daar heb ik nooit eerder iets over gelezen, je zou je TV eens na kunnen laten nakijken??? Hier is het beeld ten alle tijde even strak zonder maar een moment onstabiel te zijn.

    Minder goed in weergave kleuren..... ???? dat is een nieuwe, lees dit ook voor het eerst, PS3 wordt tot op heden nog steeds als de top gezien en ook de nieuwe Pansonic BD-50 een hele harde dobber aan en mocht hij op punten beter scoren dan zijn de verschillen maar marginaal, iets anders kan ik toch echt niet uit de recenties halen.

    De voordelen van de PS3 zijn in mijn ogen velen malen groter dan een standalone momenteel kan bieden, al kan ik begrijpen dat het geluid van de PS3 fan je niet kan bekoren, maar ook standalone's hebben fan's.

    Voordelen.... hier vergeet je toch wel een aantal zaken, en de opmerking vlijmscherp beeld is er 1 die af hangt van de bron en je TV, maar als die beiden goed zijn, ja dan is de PS3 op het gebied van beeldkwaliteit, of dat nu gaat over scherpte, kleuren, stabiliteit etc etc echt een topspeler, dit is niet alleen mijn eigen mening, maar gewoon te lezen in diverse recenties, prijs kwaliteit is gewoon top.

    Andere voordeeltjes van de PS3:

    Zeer regelmatige software updates.
    Profiel 2.0 en dat hoeft niet eens per draad, bij de PS3 kan dat ook draadloos.
    Zeer snelle toegang tot de software, 4x sneller dan een standalone.
    Kan gebruikt worden als game console.
    Online extra's van een schijfje kunnen draadloos worden binnengehaald.
    Is geschikt als multimedia center, draadloos streamen is ook mogelijk.
    Er kan een externe HDD op aangesloten worden waarvanaf de PS3 bestanden kan afspelen.
    Je kan er mee internetten, welliswaar simpel maar het kan.
    Je kan er HD bestanden mee afspelen die je van het internet hebt gedownload, dat kan vanaf de interne HDD, een USB stick of een externe HDD.
    Mocht je hem zat zijn, kun je PS3 altijd nog leuk op Marktplaats kwijt, moet je eens proberen met een standalone.

    Smaak:
    Ook ik vind PS3 nu niet direct een schoonheid, maar erger vind ik de onhandige ronde bovenkant, erg onpraktisch, je kan er niet fatsoenlijk iets opzetten, daarom staat hij bij mij nu bovenin, gelukkig is de andere apparatuur wel vlak.

    Voordelen BD-50
    Hij speelt BD schijven af, en als je mazzel hebt, dan doet hij dat ietsje pietsje beter dan de PS3
    Hij is stiller dan de PS3

    Nadelen BD-50
    Niet erg multifunctioneel tov de PS3
    Erg traag met laden van de schijven in verhouding met de PS3
    Updates via kabel, tevens ook nodig voor online extra's
    Matige DVD upscaler als ik sommige reviews moet geloven, al spreken sommige reviews elkaar op gebieden weer tegen.
    500 of 600 euro, een hoop geld voor BD DVD speler die verder niet veel kan, in mijn ogen maar een matige prijs/kwaliteits verhouding, vergeleken met de PS3 dan

    Niet om het 1 of ander, ik gun iedereen zijn 2.0 profiel standalone BD DVD speler, en kan alleen maar hopen dat ze wat beter kunnen gaan worden dan de topspeler die de PS3 nu gewoon nog steeds is. In mijn ogen betaal je teveel als je meer dan 250 euro uit gaat geven aan een standalone BD DVD speler, maar dat moet natuurlijk ieder voor zichzelf uitmaken, wie het breed heeft laat het breed hangen.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Met minder stabiel beeld bedoel ik dat op momenten bij snelle camerabewegingen het beeld wazig wordt. Het viel mij pas echt op Battle of Britain toen er werd ingezoomed op een hotel. Pas toen het beeld 'stil' stond kwam het hotel scherp in beeld. Het algemene oordeel is dat het beeld wel heel goed is, op momenten na.
    Zou zulke dingen niet vermelden als instabiel, zeker als je dat nog niet hebt vergeleken met de speler die je op het oog hebt en waarvan je niet weet of je daar ook met hetzelfde verschijnsel kunt worden geconfronteerd omdat het wel eens aan de schijf kan liggen. De PS3 ondersteund 1080p24 en als het beeld al eens minder wordt.... dan zou ik niet in eerste instantie denken aan mijn apparatuur, maar eerder naar de bron, en de bron, daar mankeert vaak genoeg wat aan.

    Krijg een beetje de indruk als mensen wat nieuws gaan aanschaffen hun aanschaf verdedigt dient te worden door het oude als minder af te doen, dat geld niet allen voor de P3, maar zie het ook bij de receivers komen..... je doet niet meer mee als je geen receiver met de nieuwe HD audioformaten hebt, of je hebt maar een oude PS3 en ik koop een standalone....en die standalone....ja dat is het pas.

    Gooi je oude schoenen niet weg voordat je nieuwe hebt
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    volgens mij kun jeb eter de Samsung 1500 open.
    kost iets van 250,- en ben je al een heel stuk op weg.

    ikzelf gebruik de PS3 60GB versie als speler, met de Pioneer VLX50 als decoder.
    maar echt tevreden ben ik nog steeds niet...

    Nieuwe TV kopen

    Kun je ook aangeven op welke gebieden je niet echt tevreden bent?

    Zo'n opmerking zegt nu helaas niets, het kan zijn dat je niet tevreden bent over je Pioneer VLX50????? of over je TV, of over de bediening, of over het geluid van je speakers....
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 02-07-2008 om 17:10 Reden: tikfout
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    kijk daar kan ik wat mee
    thanks
    ik wil geen luidruchtigheid en geen minder stabiel beeld, hoog stroomverbruik zit ik ook niet echt op te wachten
    toch maar effe wachten op de nieuwe players
    De "luidruchtigheid" kan een serieus punt zijn,al is dat bij de 40GB versie al niet een echt punt meer als ik de berichten goed gelezen heb en mijn eigen 40GB versie zo beluister. Stroomverbruik is natuurlijk peanuts en zou ik in je beoordeling niet meenemen, dubbeltjes op jaarbasis.

    Instabiel beeld, daar zou ik ook niet op zitten wachten, maar daar is absoluut geen sprake van bij de PS3, wat mensen al niet verkondigen om een nieuwe aankoop te rechtvaardigen.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nieuwe TV kopen

    Kun je ook aangeven op welke gebieden je niet echt tevreden bent?

    Zo'n opmerking zegt nu helaas niets, het kan zijn dat je niet tevreden bent over je Pioneer VLX50????? of over je TV, of over de bediening, of over het geluid van je speakers....
    Meer in het algemeen denk ik.
    Ik was altijd audiofiel, met dure McIntosh en later stappie terug naar Bryston.
    tegenwoordig ben in geheel overgegaan op digitaal, maar ik wordt echt gek van die functies die je niet nodig hebt.
    kijk nou naar de achterkant van zo'n reciever.
    ik heb 1 HDMI out en 1 HDMI ingang in gebruik.
    zeker 30 in/uitgangen blijven er over, met dito op het voorpaneel.
    ik ga dan ook zsm over op NAD of ander deglijk apparaat.

    Beeld PS3 is magistraal, en ook de (popup) menu's zijn zeer snel te vinden via een afstandsbediening.
    geluid is verder top.
    PS3 is op dit moment een aanrader, maar dat vind ik van de nieuwe Samsung 1500 ook!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo'n opmerking zegt nu helaas niets, het kan zijn dat je niet tevreden bent over je Pioneer VLX50????? of over je TV, of over de bediening, of over het geluid van je speakers....
    Samsung 107cm Plasma
    PS3 60GB versie
    Pioneer VLX-50 - met TrueHd en DTS-HD
    Mordaunt Short Genie als surrounds en sub
    Infinity renaissance in de front

  14. #64

    Standaard

    mmhhhhh now i,m confused again
    btw ik gebruik ook alleen hdmi uitgangen
    maar ik wil geen ventilator horen(tijdje terug overgegaan van upc met harddisk(recorder) terug naar standaard upc mediabox(dat ding maakt geluid en dat stoorde mij erg)
    Laatst aangepast door johnsmeets : 02-07-2008 om 17:58 Reden: meer tekst
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  15. #65

    Standaard

    ik ben geen game liefhebber, en daar is de PS3 toch in eerste instantie voor bedoeld.
    het leuke van de PS zijn de updates via de kabel.
    en heeft weinig concurentie momenteel.

    iemand zei al; wie het breed heeft...

    in dat geval aanschaffen!
    ik denk er zelfs aan om voor die luizige 250 euro de Samsung er maar bij te proberen...

    wordt vervolgt dus

  16. #66

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek : [lol]Het zit je wel dwars he?[lol}

    De PS3 is ook in mijn ogen een prima BR-speler.
    De "herrie" valt ook erg mee, heb zelf de 60GB versie van de PS3 en heb nergens last van. Hij staat in een kastje met het deurtje op een kier (voor de warmte).
    De laadtijden zijn gewoon reeel, ik stoor me er ook niet zo aan.
    De bediening met de los aan te schaffen AB gaat prima, de updates zijn altijd netjes op tijd en zonder te problemen te downloaden en de installeren.

    Ik kan niet anders dan positief zijn over de PS3.

    Over de BD-50 wil en kan ik niets zeggen. Dit omdat ik niet uit eigen ervaring kan spreken en de recensies elkaar nog wel eens tegen spreken.
    Op papier lijkt het een prachtig toestel. Ik zou alleen wachten tot de concurentie wat meer toeneemt en de prijzen wat dalen voordat ik over ga op een stand alone speler, die er in de toekomst zeker komen gaat.

  17. #67

    Standaard

    nou ik wil niks horen ook niet al het meevalt
    mijn harddiskrecorder maakt geen geluid de rest ook niet
    behalve het geluid van tv film or whatever
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    Samsung 107cm Plasma
    PS3 60GB versie
    Pioneer VLX-50 - met TrueHd en DTS-HD
    Mordaunt Short Genie als surrounds en sub
    Infinity renaissance in de front
    Aan je apparatuur ligt het niet , iedereen heeft een eigen smaak en de meesten hier die zelf hun set met zorg samenstellen doen dat niet in 1 dag en nemen daar de tijd voor. Op m'n satontvanger na(scart, maar wel meer optisch audio uit) draait hier alles via HDMI, optisch en digitaal coax, met andere woorden, ook digitaal.

    Heb hetzelfde, ook bergen vrije analoge ingangen die niet gebruikt worden, en ook de video ingangen gebruik ik niet. Inderdaad is een receiver een vrij complex apparaat en als je hem goed onder de knie wilt hebben, dan moet je ook de gebruiksaanwijzing eens doorspitten. Er is veel mogelijk, dat zie je met steeds meer apparaten, ook de huidige TV's hebben menu's waar je zo'n beetje van alles kunt instellen, je kunt het zo gek niet bedenken of het zit erop.

    Ook de PS3 heeft heel veel mogelijkheden, ik denk dat er heel veel mensen zijn die maar een heel klein potentieel van de PS3 gebruiken, gewoon omdat ze niet weten wat er allemaal mogelijk is en hoe ze het moeten instellen.
    De bediening van de PS3 is niet altijd even logisch, ook het taalgebruik werkt wel eens verwarrend, soms zelfs zodanig dat je niet goed begrijpt wat er bedoeld wordt. Ik denk ook dat de eigenaren wat verder komen met hun PS3 als ze wat meer durven proberen met de instellingen, hij zal er niet stuk van gaan en als het helemaal fout gaat, dan is hij weer heel simple te resetten.

    De Samsung BD-P1500 is een mooi strak vormgegeven apparaat om te zien met een gunstig prijskaartje, doch de wat meer verwende gebruiker zoals ze hier wel te vinden zijn trekt er een beetje zijn neus voor op, hij voldoet niet aan het 2.0 Profiel en hij heeft geen DTS HD decoder aan boord. Sommige anderen zullen hem nog voor de voeten gooien dat hij niet overweg kan met DivX en MP3 en WMA, persoonlijk zou ik daar geen moeite mee hebben, net zoals ik mijn PS3 niet voor gewone DVD's gebruik en er geen MP3 etc mee afspeel.

    De PS3 is zo gek nog niet, hij combineert een paar mooie eigenschappen aan een gunstig prijskaartje. Als er zo wat meer 2.0 profiel BD DVD spelers op de markt komen en de prijzen gaan onder de 200 euro, dan denk ik dat de tijd voor de standalone spelers wat meer aandacht zal krijgen bij de doorsnee consument, nu lijkt hij mij nog maar interessant voor de meer verwende gebruiker die teveel geld op zak heeft
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    nou ik wil niks horen ook niet al het meevalt
    mijn harddiskrecorder maakt geen geluid de rest ook niet
    behalve het geluid van tv film or whatever
    Ik wil ook alleen het geluid van de speakers horen en niet de randapparatuur, helaas ontkom je er niet aan dat spelers een fan aan boord hebben, ook de standalone spelers.

    Normaal gesproken zul je ze niet horen, maar het kan onder ongunstige omstandigheden wel gebeuren. Zelf stoor ik mij alleen aan de externe HDD die ik heb, het is een 1TB geval van Omega, deze maakt overdreven veel geluid, als ik een film wil afspelen met de PS3 dan copieer ik vaak de film naar de HDD van de PS3, dat kijkt dan wel lekker rustig. Ook de Xbox360 heb ik vervloekt om zijn herrie, die was ook heel rap uit de woonkamer verbannen, wat een opgewonden standje is dat....

    Je kunt het altijd proberen met de 40GB versie, vraag hem anders van een bekende een tijdje tot gast, je weet maar nooit:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  20. #70

    Standaard

    mijn speler maakt geen geluid(is wel erg traag(sony sb 300)
    geen thrue hd geen dts master audio
    om maar te zwijgen geen 2.0 profiel
    als alles werkt aan ps3(ik geloof dvdprofilerdfilmgek)
    dan is het een prima ding
    dat ie er niet uitziet zal me een biet wezen

    blijf ik met het geluid van de fan zitten

    toevallig niemand in de buurt van apeldoorn die de zijne effe wil inpluggen hier? lol
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  21. #71

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Met minder stabiel beeld bedoel ik dat op momenten bij snelle camerabewegingen het beeld wazig wordt. Het viel mij pas echt op Battle of Britain toen er werd ingezoomed op een hotel. Pas toen het beeld 'stil' stond kwam het hotel scherp in beeld. Het algemene oordeel is dat het beeld wel heel goed is, op momenten na.

    Dvdprofilergek:
    Zou zulke dingen niet vermelden als instabiel, zeker als je dat nog niet hebt vergeleken met de speler die je op het oog hebt en waarvan je niet weet of je daar ook met hetzelfde verschijnsel kunt worden geconfronteerd omdat het wel eens aan de schijf kan liggen. De PS3 ondersteund 1080p24 en als het beeld al eens minder wordt.... dan zou ik niet in eerste instantie denken aan mijn apparatuur, maar eerder naar de bron, en de bron, daar mankeert vaak genoeg wat aan.

    Ik kom wel eens vaker in recensies de opmerking tegen dat het beeld van de PS onrustiger is dan dat van andere spelers. Die opmerking over de kleuren heb ik gebaseerd op meerdere bronnen: recensies van de BD 50 waar gesteld wordt dat de BD50 de kleuren natuurlijker weergeeft dan de PS3. En gisteren nog een bericht van de BD30 bezitter - in een Duits forum - die hetzelfde meldt (heeft dus ook PS3).

    De PS3 is een goede blu-ray speler, maar heeft duidelijke manco's.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik kom wel eens vaker in recensies de opmerking tegen dat het beeld van de PS onrustiger is dan dat van andere spelers. Die opmerking over de kleuren heb ik gebaseerd op meerdere bronnen: recensies van de BD 50 waar gesteld wordt dat de BD50 de kleuren natuurlijker weergeeft dan de PS3. En gisteren nog een bericht van de BD30 bezitter - in een Duits forum - die hetzelfde meldt (heeft dus ook PS3).

    De PS3 is een goede blu-ray speler, maar heeft duidelijke manco's.
    Het zal aan de recensies liggen die men leest, net als die van de BD-50, de paar die ik heb gelezen spreken elkaar op punten zeer sterk tegen. Waar de 1 spreekt over de BD-50 als een goede upscaler met DVD's spreekt weer een ander van een slechte upscaler om maar een voorbeeld te noemen.

    Over de PS3 heb ik zulke dingen niet gelezen, wel dat het de beste Blu Ray DVD speler is. De PS3 was niet profiel 2.0 maar is dat nu wel, de PS3 ondersteunde eerst geen 1080p24, maar na een upgrade wel. De PS3 was in het begin niet een goede DVD upscaler, maar na een upgrade weer wel. De PS3 heeft gewoon een krachtige processor aan boord, ook nog eens 40 of 60GB aan opslagruimte en de hardware is nog steeds niet ouderwets.

    Heb gisteren bij iemand een BD DVD gezien, deze werd afgespeeld met een PS3 60GB op een 50inch Full HD plasma scherm, vond hem erg mooi, ook de muziek die als achtergrond speelde. Heb deze schijf meegekregen om thuis op mijn gemak nog eens te kijken. Bij mij zag het er toch duidelijk anders uit, helemaal niet slechter of minder, gewoon anders, reden is de andere instellingen die ik verkies, er zijn mensen die van veel kleur houden en hun scherm ziet eruit alsof ze in een sprookjeswereld wonen, als als cartoons zo overdreven met kleuren. Zelf staan bij mij de kleuren niet erg verzadigd, wel kleur maar niet overdreven, alles wel afgesteld mbv een speciale HD DVD en ook nog eens bekeken met de THX zoals sommige DVD's aan boord hebben. Mijn scherm beschikt ook nog over presets en zodoende kan men dan een schijfje op verschillende settings bekijken. Nu heb ik zelf geen plasma, maar een 55inch Full HD projectiescherm, deze doet niet onder voor de plasma, het zijn de instellingen die een beeld anders doen overkomen, hetzelfde geld voor het geluid.

    Manco's, dat zijn de tekortkomingen die je zelf mist aan een bepaald apparaat of iets waar je je over ergert aan een bepaald apparaat.

    Je hebt zelf wat zaken die je ziet als manco bij de PS3, je vergeet daarbij de zaken waarmee de PS3 je heel vanzelfsprekend verwent, zoals de ruime updates die je hebt gehad, je begon niet met een profiel 2.0 speler die 1080p24 aankon, maar je hebt hem ondertussen wel. Speelde hij eerst bepaalde bestanden niet af, nu doet hij dat wel. Toch ben je niet tevreden over de PS3 en je sabelt hem neer, je mist een 5.1 uitgang??? dat lijkt mij vreemd, in je profiel vermeld je dat je beschikt over de Onkyo TX-SR875 .
    Maar goed, je mist het of je vind het een manco voor een ander, ook vermeld je het hoge stroomverbruik, doch ook dat lijkt mij nu niet echt een punt voor iemand die niet kan wachten om 500 euro uit te geven aan een standalone, die investering kan je je hele leven niet terugverdienen op het zuiniger gebruik van de BD-50. Die kleur en instabiliteit opmerkingen, die heb ik in het geheel niet bemerkt, maar schijnen dus te komen van mensen die een nieuwe aankoop moeten rechtvaardigen:wink:

    De PS3 is helemaal niet zo slecht als je hem in mijn ogen deed afschilderen, hij heeft je trouw gediend, is lekker geupgrade(en dat kunnen veel bezitters met andere spelers van de eerste orde niet zeggen) en kan zoveel meer dan een standalone. Ik gun je je Panasonic BD-50 van harte, mij steek je de ogen er niet mee uit. Je kan er heel misschien op het gebied van beeld en audio een marginaal stapje op vooruit gaan, maar dan moet je niet al te ver van je scherm afzitten, anders zul je je 500 euro investering niet op warde weten te schatten. Ik denk dat je je PS3 wel zult verkopen, je hebt immers een Medion MD 8822 entertainment pc met x-box-360-HD-DVD-speler, als je de 60GB PS3 hebt...... met een beetje mazzel vang je er op Marktplaats genoeg voor en houd je zelfs nog wat geld over na de aankoop van de Panasonic BD-50. Nu maar hopen dat je dan geen spijt gaat krijgen van deze stap achteruit (je zit op het PS3 plekje :wink: )
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    Dvdprofilergek:
    Toch ben je niet tevreden over de PS3 en je sabelt hem neer,

    Ik dacht niet echt dat ik de PS neersabel. Ik noem alleen een aantal die de PS niet heeft of wat hij minder goed doet, volgens recensies, ervaring van een andere gebruiker en mijn eigen ervaring. Ik zal de door jouw genoemde sterke punten niet afschrijven, maar als je iemand een advies wil geven dan moet je ook de zwakke punten benoemen. Zodat hij bij de aanschaf aantal zaken heeft om nog eens goed na te kijken en over na te denken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Update van de firmware naar 2.40 is door Sony stopgezet ivm problemen. Diverse mensen konden de playstation niet meer opstarten en moesen de harde schijf uitbouwen om deze opnieuw te kunnen formateren. Bron: areadvd.de
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #75

    Standaard

    Wilde van de week een BR kijken en toen kwam de melding van de update.... heb hem overgeslagen omdat ik gewoon direkt een film wilde kunnen kijken...
    Ben dus blij dat ik hem nog niet heb uitgevoerd

Pagina 3 van 54 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •