Pagina 44 van 54 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1331 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    > Wat zijn daar de kenmerken van?

    een geel lampje ipv rood bij het aanzetten.

    Ik heb een PS3 van de eerste generatie, maar gebruik hem weinig.
    games speel ik niet of nauwelijks, voor BR's heb ik een standalone van Philips, en voor dvd's gebruik ik een upscale speler van Samsung.

    toch zou ik niet zonder de PS3 willen, hij hangt ook zo mooi als eyecatcher naast de tv.

  2. #1077

  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    http://www.marktplaza.nl/PS3-Yellow-...e-10538657.php

    In Almere kunnen ze um repareren voor 79,95
    Ben zelf met de reparatie begonnen, heb hem nu al volledig stofvrij gemaakt en schoon gemaakt en morgen (vandaag winkels niet open) ga ik om hetgene wat nodig is om me PS3 terug te laten werken want weet intussen al wat het probleem is. Zal wel laten weten hier of m'n reparatie gelukt is, ik kan m'n schatje niet zomaar laten gaan
    BD (1243) What i Watch

  4. #1079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Sinds vandaag tot de conclussie gekomen dat m'n Playstation 3 het begeven heeft aan de zogenaamde yellow light of death. Veel veel veel kijkplezier gehad van het toestal, moge het rusten in vrede.
    Ik weet verder niet wat YLOD is, maar misschien dat je een hard-reset kan proberen. Heb ik ook een keer moeten doen met mijn PS3. Hij is nu wel wat trager en luider, maar hij doet het nog wel verder.

    Hoe zo'n hard-reset werkt moet je maar even googlen.

    en anders; Gecondoleerd

  5. #1080

    Standaard

    zal wel iets doms doen maar als ik audio op bitstream instel, (hdmi via receiver) dan is het geluid, hoewel de ps3 "slechts" DD5.1 640 kbs aangeeft (voor een BR met True HD), een stuk voller en vooral luider dan als ik 'm instel op LPCM (ps3 geeft dan wel True HD aan met variabele bits tijdens spelen)

    hoe kan dit ? of moet ik iets aan m'n receiver aanpassen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zal wel iets doms doen maar als ik audio op bitstream instel, (hdmi via receiver) dan is het geluid, hoewel de ps3 "slechts" DD5.1 640 kbs aangeeft (voor een BR met True HD), een stuk voller en vooral luider dan als ik 'm instel op LPCM (ps3 geeft dan wel True HD aan met variabele bits tijdens spelen)

    hoe kan dit ? of moet ik iets aan m'n receiver aanpassen
    Denk dat je het wel goed doet, vond zelf het geluid met LPCM ook niet echt geweldig, dat was 1 van de redenen dat er voor blu ray een standalone kwam.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #1082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk dat je het wel goed doet, vond zelf het geluid met LPCM ook niet echt geweldig, dat was 1 van de redenen dat er voor blu ray een standalone kwam.

    goed om te weten; geluid is echt matig ; heb inmiddels ook regiovrije pioneer maar wilde PS3 keer gebruiken voor br en schrok me een ongeluk

    gebruik 'm dus maar alleen voor normale dvd's
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Sinds vandaag tot de conclussie gekomen dat m'n Playstation 3 het begeven heeft aan de zogenaamde yellow light of death. Veel veel veel kijkplezier gehad van het toestal, moge het rusten in vrede.
    Ik neem m'n woorden terug, na wat opzoek werk op het toch zo heerlijke internet heb ik de handen uit de mouwen gestoken en m'n PS3 volledig gedemonteerd, alles schoon gemaakt (nu ik de kans had) en de 2 witte chips (geen idee wat de benaming is) op het moederbord schoon gemaakt met alcohol (70%) en een nieuwe laag koelingspasta erop gesmeerd en beide met een haardroger erop geweest (2-3 min) Moederbord laten afkoelen alles terug in elkaar gemonteerd en..................

    MIJN PS3 IS BACK BABY !!!!!!!!!!!!!
    en heeft me exact € 6 gekost (prijs van die pasta)



    BD (1243) What i Watch

  9. #1084

    Standaard

    Beter voor je
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Sinds vandaag tot de conclussie gekomen dat m'n Playstation 3 het begeven heeft aan de zogenaamde yellow light of death. Veel veel veel kijkplezier gehad van het toestal, moge het rusten in vrede.
    oi, how come ? niet meer te fixen ?
    nieuwe ps3 kopen ?

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    oi, how come ? niet meer te fixen ?
    nieuwe ps3 kopen ?
    als je ff had opgelet dan had je gezien dat hij het inmiddels heeft gefixed.... In iedergeval mooi om te weten dat het in principe simpel te fixen is...

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik neem m'n woorden terug, na wat opzoek werk op het toch zo heerlijke internet heb ik de handen uit de mouwen gestoken en m'n PS3 volledig gedemonteerd, alles schoon gemaakt (nu ik de kans had) en de 2 witte chips (geen idee wat de benaming is) op het moederbord schoon gemaakt met alcohol (70%) en een nieuwe laag koelingspasta erop gesmeerd en beide met een haardroger erop geweest (2-3 min) Moederbord laten afkoelen alles terug in elkaar gemonteerd en..................

    MIJN PS3 IS BACK BABY !!!!!!!!!!!!!
    en heeft me exact € 6 gekost (prijs van die pasta)



    Heb exact hetzelfde probleem, ga van het weekend proberen of me dit ook lukt.
    Toch is de kans dat het terugkomt vrij groot heb ik gelezen. Ken iemand van een ander forum die 'm al 5x heeft gefixed.
    Ik zit er over te denken om een nieuwe te gaan kopen en dan gelijk een 250 gig slim
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heb exact hetzelfde probleem, ga van het weekend proberen of me dit ook lukt.
    Toch is de kans dat het terugkomt vrij groot heb ik gelezen. Ken iemand van een ander forum die 'm al 5x heeft gefixed.
    Ik zit er over te denken om een nieuwe te gaan kopen en dan gelijk een 250 gig slim
    Tja, maar die slim heeft weer geen OtherOS.. overigens zou ik (als de huidige toch nog steeds werkt) nog ff wachten, komt namelijk weer een nieuwe revisie die weer wat lichter/zuiniger schijnt te zijn..

  14. #1089

    Standaard

    Wat kan je precies met dat OtherOS doen dan?
    Ik gebruik de PS3 voornamelijk voor Blu-rays, games en m'n foto's weer te geven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat kan je precies met dat OtherOS doen dan?
    Ik gebruik de PS3 voornamelijk voor Blu-rays, games en m'n foto's weer te geven.
    Je kunt er o.a. door linux op te draaien ook een zwik emulators draaien waardoor je ook ouder gameconsoles en arcadekasten kunt spelen... komt dit weekend als het goed is een nieuw installatiescript uit waarmee het allemaal (nadat je Yellow Dog Linux 6.2 hebt geinstalleerd) simpel voor elkaar kunt krijgen.. http://thezerogameproject.com
    verder is het wel handig als je dan naar de volgende site (http://forums.ps3bodega.com/) gaat om YDL repositories uit te breiden met die bodega zodat je nog veel meer muk zoals VLC en dosbox kunt installeren..
    Helaas is er wel 1 nadeel, je moet eerst een backup maken van je PS3 om daarna de PS3 helemaal te formateren waarbij je dan een deel kunt toekennen aan OtherOS (10GB zou ik doen, anders is het zo sund voor de PS3 gameos, dit is eigenlijk het andere nadeel, je kunt niet zelf opgeven hoe groot de partitie moet zijn, het is OF 10GB voor OtherOS en de rest voor GameOS of andersom).

  16. #1091

    Standaard

    En zo worden we weer goed genaaid door Sony:

    http://blog.eu.playstation.com/2010/...ing-april-1st/

    Wil je toch je OtherOS optie houden moet je dus niet updaten, wat dus weer betekend dat je niet meer online-/nieuwe games kunt spelen, je dus niet meer kunt inloggen op PSN (en dus mogelijk ook niet meer je gekochte PSN spullen kunt gebruiken).

    En dat allemaal omdat via OtherOS de PS3 (een heel klein deel) gehacked was. Er is inmiddels ook al aangegeven door de community dat dit alleen maar het kraken gaat intensiveren (ze waren toch al aan het zoeken naar mogelijkheden om zonder OtherOS het mogelijk te maken).. Dus wat levert het sony uiteindelijk op? eerder een gehackte console omdat men eerst dus alleen aan het kijken was om te zorgen dat we toegang tot de RSX hadden vanuit Linux, maargoed nu geen linux is het dus de strijd om te zorgen dat het wel mogelijk is om weer linux te kunnen draaien op de PS3.

    Ondertussen gaat IMHO de waarde van mijn console hierdoor weer enorm naar beneden, want ik gebruikte dus wel de OtherOS functionaliteiten..
    ohja, en nog 1 ander punt, als je dus per ongeluk toch de update laadt dan is het dus niet meer mogelijk om de linux-partitie te benaderen, en ben je dus al je data in principe kwijt...

    Dikke middelvinger dus naar Sony..

  17. #1092

    Standaard

    1 april????
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1093

    Standaard

    Heb al eens een ongewilde update gehad met de PS3 met een gewone Blu Ray schijf van Sony, ik dacht Hancock, echt van die Sony streken.
    PC's over de seik helpen, tijden geen MP3's ondersteunen, achtelijke duostick en meer van die eigenwijze fratsen, heel moeilijk regiovrij te maken spelers......
    Eén van de redenen waarom ik nooit een speler van Sony wil, athans geen DVD of Blu ray speler.

    Laten we hopen dat dit een 1 april grap is, je maakt als bedrijf toch zo geen reclame voor jezelf. Mijn 1e PS3 heeft toch echt een flink bedrag gekost, die mag je toch achteraf niet gaan uitkleden
    Have fun and enjoy your collection

  19. #1094

    Standaard

    heb vorige week een BR uit Taiwan binnen gekregen met een LPCM5.1 en DD5.1 geluidspoor maar helaas wordt het geluid niet netjes over de verschillende boxen verspreid (unwrapped heet dat geloof ik), dus b.v. ook dialoog uit achterspeakers

    is er een instelling die ik moet wijzigen in het PS3 menu of is het gewoon een fout op de BR ?

    gaat om Bullet & Brain van de studio Bitwel, krijgen over het algemeen geen goede reviews maar meer vanwege beeld dan over geluid

    jammer want zijn relatief goedkoop ...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #1095

    Standaard

    Is er een verschil in kwaliteit tussen een blu ray afspelen op PS3 en een losse blu ray speler?

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Is er een verschil in kwaliteit tussen een blu ray afspelen op PS3 en een losse blu ray speler?
    Net zoveel verschil als tussen verschillende losse bluray spelers...

  22. #1097

    Standaard

    En zit hij dan in de wat 'mindere' categorie?

    Eigenlijk is mijn vraag of ik er veel mee op schiet om een losse blu ray speler te kopen.

  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    En zit hij dan in de wat 'mindere' categorie?

    Eigenlijk is mijn vraag of ik er veel mee op schiet om een losse blu ray speler te kopen.
    Als je er 1 hebt staan, dan is puur de vraag waarom je een losse zou willen kopen. IMHO kun je het geld beter besteden aan de discs ipv een andere speler. En over een jaartje (of 2) weer eens verder kijken, zeker omdat de prijzen van spelers nu langzaam eindelijk eens aan het dalen zijn.
    Maar dat ligt dus helemaal aan waarom je een losse speler zou willen ipv de PS3 die je dan toch al hebt staan..

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Als je er 1 hebt staan, dan is puur de vraag waarom je een losse zou willen kopen. IMHO kun je het geld beter besteden aan de discs ipv een andere speler. En over een jaartje (of 2) weer eens verder kijken, zeker omdat de prijzen van spelers nu langzaam eindelijk eens aan het dalen zijn.
    Maar dat ligt dus helemaal aan waarom je een losse speler zou willen ipv de PS3 die je dan toch al hebt staan..
    In dat geval hou ik gewoon mijn ps3 als blu ray speler.

    Bedankt voor de info

  25. #1100

    Standaard

    Zit nu ook al bezig op men 2de PS3
    De eerste PS3 heeft het ook begeven na 2 jaar :sad: games liepen volledig vast, dus ik veronderstel dat het een laserprobleem zal zijn....
    Aangezien ik niet zo handig ben in dit soort zaken, men vraagje ...Weet er iemand soms winkels /particulieren die de PS3 kunnen herstellen in de buurt van Brussel ?

Pagina 44 van 54 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •