Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 192 van 192 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Tegenvallende finale, passend bij het hele seizoen. Wel een mooi eerbetoon op het einde nog.

  2. #177

    Standaard

    Hele mooie eerbetoon aan het eind.

    Dit was de meest kansloze ER aller tijde.

    Figuren zoals Yin en Hans ver@)*&)@@) ER.

    Dat soort mensen horen mee te doen met Big Brother of de goudenkooi
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  3. #178

    Standaard

    Net de finale (in de herhaling) ook gezien. Had ook graag nog de oud-deelnemers van 2008 aan het woord gezien. Gunde het Hans en Yin alletwee niet. Hopelijk gaat het in een volgende editie weer terug naar de basis, en niet dat gezeur om stemmen. Beetje verevelnd dat het daar steeds over gaat.

    Denk dat we pas in 2010 weer een volgende editie hebben. Enorm goed scoorde het niet in Nederland en zeker niet in Belgie. Kom maar op met Survivor RTL5!

  4. #179

    Standaard

    Hulde aan Hiuk-Wan, voor mij de échte winnares van deze Robinson. Als ze de halve finale van Hans had gewonnen, had ze de geldprijs vast en zeker gekregen. Ze had het publiek echt helemaal op haar hand. Hans en Yin... wat een klotebende die twee. Dan zit je daar te glunderen: "ja, ik heb Prince er gewoon uitgestemd samen met Hans omdat als ik hem erin had gelaten, hij op deze stoel had gezeten."

    Ja... en hij zou het verdomme wel verdiend hebben. Nee, dan liever nog Eric/Prince en Hiuk in de finale Achja, zoals ook gezegd werd, valt het de andere deelnemers ook wel te verwijten dat ze niet meteen onraad roken en Hans en Yin wegstemden. Te lang gewacht, en als het te laat is heeft iedereen spijt natuurlijk.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #180

    Standaard

    Alle lof voor Hiu is ook niet helemaal terecht natuurlijk. Zij zat net zo goed het grootste deel van het spel in het complot. Maar inderdaad wel liever haar dan Hans & Yin.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #181

    Standaard

    Ja, oké, maar het is vaak genoeg gebeurd dat de mensen die het echt verdienden het uiteindelijk niet geworden zijn. Hiu was gewoon een sterke meid met een hoop charisma, en Eric was geestelijk en lichamelijk een stuk sterker dan Hans. Zij verdienden het alleszins meer dan het "dynamische duo"...

    Eigenlijk heeft iedereen het spel niet goed gespeeld, laten we het daarop houden. Veruit het slechtste seizoen tot nu toe, vandaar dat ik er misschien twee afleveringen van heb meegepikt een résumé is altijd handig op zo'n finale
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #182

    Standaard

    RTL wil toch door met ‘Expeditie Robinson’

    Met het tragische overlijden van ERNST-PAUL HASSELBACH leek er een einde gekomen aan ‘Expeditie Robinson’, maar niets is minder waar. Dit najaar wil RTL 5 het elfde seizoen van de realityserie uitzenden. Grote vraag is: wie gaat dat presenteren?

    Bron: Telegraaf.nl

  8. #183

    Standaard

    Ik wil het erg graag zelf ook een keer meemaken, maar een Expeditie zonder Ernst-Paul kan ik me heel moeilijk voorstellen, dus heb er behoorlijk dubbele gevoelens bij...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #184

    Standaard

    Expeditie Robinson verder met Eddy Zoëy

    Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach. Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.

    Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang. Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.

    Eerder was al bekend dat Zoëy voor RTL5 de datingshow Take Me Out gaat presenteren. Voor BNN presenteerde Zoëy de laatste jaren Nu We Er Toch Zijn.

    “Van tevoren stond al vast dat de nieuwe presentator van goede huize moest komen en veel ervaring moest meebrengen. Toen ik in gesprek raakte met Eddy Zoëy kwam het programma al snel op tafel, omdat ik in hem de gedroomde presentator zag. Ik had niet gedacht dat hij zo’n fan zou zijn van de serie”, zegt Van Westerloo.

    Hij heeft hoge verwachtingen van het elfde seizoen. “Tijdens de afgelopen twee seizoenen stegen de kijkcijfers en herwon het programma zijn kracht.” Dat het programma een vervolg krijgt zonder Hasselbach is een zorgvuldige afweging geweest. “Zo’n programma moet zo’n tragische gebeurtenis kunnen overleven. Hasselbach had niet anders gewild en de ploeg is er ontzettend op gebrand door te gaan. Ze willen zijn naam en eer hoog houden”, beargumenteert de programmadirecteur.

    Zoëy presenteert de serie samen met de Vlaanse Evi Hanssen. De opnamen in Maleisië beginnen in april, de uitzendingen beginnen in september.

    Bron: Telegraaf.nl

  10. #185

    Standaard

    Nnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

  11. #186

    Standaard

    Ik vind Eddy Zoey best een prima keuze eigenlijk. Uiteraard is het heel anders als zijn werk voor BNN, maar hij heeft zeker bewezen een bepaalde persoonlijkheid uit te stralen die het bij mij iig altijd wel goed doet.

  12. #187

    Standaard

    Nou, ik weet het niet hoor. Vind het nogal een vreemde keuze...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #188

    Standaard

    Nou, ik ben wel benieuwd, zou ook geen ander alternatief weten.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #189

    Standaard

    Ik heb een enorme hekel aan Eddy Zoey, altijd al gehad, waarbij het extreem genante interview met Madonna het absolute dieptepunt vormde.

    Wat mij betreft was Art Rooijackers een betere keuze geweest,

  15. #190

    Standaard

    Ik ken hem niet, maar zo goed als Hasselbach zal wellicht niemand in deze format passen. Ik had liever gehad dat ze ermee gestopt waren, de kijkcijfers mogen misschien wel gestegen zijn de laatste 2 edities maar ik erger me meer en meer aan de zwakke selectie van kandidaten en de inspiratieloze proeven.

  16. #191

    Standaard

    Wat mij betreft was Art Rooijackers een betere keuze geweest
    Art zit bij NET5. Dan blijven er bij RTL5 ook niet veel meer over. Chris Zegers, Renate Verbaan, Wytske, Beau, Rick Brandsteder... Tjah...

    Poll van Mediacourant.nl:

    Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson
    • Een goede opvolger voor Ernst-Paul Hasselbach! (51%, 83 Stemmen)
    • Expeditie Robinson zou moeten stoppen na het overlijden van 'Mr. Robinson'-Hasselbach (28%, 46 Stemmen)
    • Ik zie een vervolg met Eddy Zoëy niet zitten (20%, 33 Stemmen)
    Totaal aantal stemmen: 162

  17. #192

    Standaard

    Eddy lijkt mij ook niets, maar goed we zullen zien.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •