De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Lone Wolf & Cub

  1. #1

    Standaard Lone Wolf & Cub

    Zou graag de films van deze verfilmde manga in mijn bezit hebben.Welke dvd-versies of boxset zijn aanraders ?Via welke site kan ik er het goedkoopst aan geraken ?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Zou graag de films van deze verfilmde manga in mijn bezit hebben.Welke dvd-versies of boxset zijn aanraders ?Via welke site kan ik er het goedkoopst aan geraken ?
    De r1 boxset heeft de beste beeldkwaliteit. Die is echter wat duurder dan de r2. Bij pacific kun je hem oa kopen. Ik twijfel nog steeds om mn r2 boxset te vervangen voor de r1 set. Geweldige filmserie. Hierbij een link, hij komt op 54,75 euro zonder verzendkosten:

    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=691413
    Laatst aangepast door Melzz : 16-05-2008 om 11:14

  3. #3

    Standaard

    Er is geen nieuw topic nodig voor deze vraag lijkt me:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=38373&page=34
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Wat mij betreft wel...Er bestaat nog geen topic over deze filmcyclus Wat je link betreft : QUE ?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Wat je link betreft : QUE ?
    Wie helpt mij aan deze DVD...

    Dat lijkt me toch precies te voldoen aan je vraag...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Ik kan er gemakkelijk aan geraken.De vraag is : welke versie is de beste

  7. #7

    Standaard

    De Amerikaanse uitgave is afgetekend de beste - zou de Britse zelfs niet overwegen want de beeldkwaliteit daarvan is stúkken minder. Een paar jaar geleden vond je ook Thaise uitgaves die rechtstreekse ports waren van de R1 Animeigo, veel goedkoper maar ondertussen OOP.

    Let er wel op dat Animeigo de films als de originele Japanse versie uitbracht, maar ook als de Engels gedubde en gerecutte versies die indertijd in de Amerikaanse zalen draaide - onder de naam Shogun Assassin.

    Er bestaan ook boxsets van de TV-serie - heb ze nooit gezien, maar die zou de verhaallijnen van de oorspronkelijke manga met meer getrouwheid volgen. Tomisaburo Wakayama speelt daar niet in mee.
    Laatst aangepast door tolpol : 16-05-2008 om 14:09

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •