Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 73 van 73 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Tja, die hoge verzendkosten hè...
    Zou de nieuwe release van Butch Cassidy beter zijn?
    Ik heb 'm al hier, een uitgesproken stinker...

  4. #54

    Standaard

    http://www.amazon.com/gp/product/B0050G ... cforums-20

    De Citizen Kane 70th anniversary blu ray set voor 22 euro (27,50 incl)

    http://www.amazon.com/gp/product/B0013M ... os_product

    Ben Hur 50 th anniversary ultimate edition blu ray voor 22,36 euro

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    http://www.amazon.com/gp/product/B0050G ... cforums-20

    De Citizen Kane 70th anniversary blu ray set voor 22 euro (27,50 incl)

    http://www.amazon.com/gp/product/B0013M ... os_product

    Ben Hur 50 th anniversary ultimate edition blu ray voor 22,36 euro
    Tijdelijke prijsverlaging is inmiddels al weer passé.

  6. #56

    Standaard

    Jammer dat ik dat gemist heb .
    Ik hoop dat er nog een prijsverlaging komt .

  7. #57

    Standaard

    Een tip voor de volgende keer: Kijk iedere week even op Blu-ray.com (daar staan alle Amazon-aanbiedingen netjes gerangschikt) of abonneer je op de nieuwsbrief van Amazon US.

  8. #58

    Standaard

    Bedankt voor de tip!!

  9. #59

    Standaard

    Digi-book sale, $9,99 per stuk!


  10. #60
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oef dacht zou 'k nu klikken op die link of niet. Tegen beter weten in toch maar
    gedaan en oh opluchting heb alles reeds in de één of andere vorm reeds op BD
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Digi-book sale, $9,99 per stuk!
    Ik heb dat gezien. Ik één van die digibooks zondag besteld aan 16,99€. 36uur geleden hebben ze die item verstuurd. Ik heb die dus aan de promotieprijs niet kunnen krijgen.

  12. #62
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zou toch maar eens proberen bij amazon of daar niets te regelen valt, "nee" heb je en "ja" kan je krijgen ... toch ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zou toch maar eens proberen bij amazon of daar niets te regelen valt, "nee" heb je en "ja" kan je krijgen ... toch ?
    Ik heb wel een mailtje gestuurd om te melden dat ik spijt vond dat in 24uur tijd de prijs met meer dan 40% gedaald is. Maar ik heb niet expliciet gevraagd om een korting te krijgen. Het antwoord was negatief. Het is niks, ik heb toch veel koopjes kunnen doen in al die jaren.

  14. #64

    Standaard

    Amazon biedt tijdelijk een kortingsbon van 5$ voor The Avengers 3D.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=8845

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Gold Box Deal of the Day (All Day): Prefer your martinis shaken, not stirred? Make sure you check back to see Saturday's Gold Box Deal of the Day for a great offer on Bond 50: The Complete 22 Film Collection [Blu-ray].

  17. #67

    Standaard

    Heeft iemand toevallig ook een link voor de black friday deals op amazon.co.uk? Aangezien die van Melzz van de amerikaanse versie is..

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Heeft iemand toevallig ook een link voor de black friday deals op amazon.co.uk? Aangezien die van Melzz van de amerikaanse versie is..
    Is er volgens mij niet? Volgens mij zijn het bij Amazon UK enkel Lightning Deals/

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Heeft iemand toevallig ook een link voor de black friday deals op amazon.co.uk? Aangezien die van Melzz van de amerikaanse versie is..
    nog niks van gekend welke deals het gaan zijn
    ga gewoon naar main site en rechts staat banner van black friday deals

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    nog niks van gekend welke deals het gaan zijn
    ga gewoon naar main site en rechts staat banner van black friday deals
    Dat weet ik dat die daar staat. Het gaat er mij over dat Melzz een lijst van aankomende deals heeft gevonden op de amerikaanse site. Das een lijst die ik niet zelf 1,2,3, kan vinden onder de banner op de US-site.
    Datzelfde geldt voor de UK - site (overigens wel Black Friday deals roninpacino). Maar omdat er wel een lijst bestaat voor de US, ga ik er vanuit dat die er ook wel zal zijn voor de UK.
    Dus vandaar mijn vraag. Ik had al gezien dat er onder de banner niets staat, maar dat staat er op de US site ook niet (niet op die plaats)

  21. #71

    Standaard

    Voor de uk is er geen, vorig jaar waren er amper goede deals, hopelijk is het dit jaar beter en kondigen ze alles aan ipv mensen een dag voor hun pc te kluisteren

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Code BIGTHANKS voor $8,63 korting boven de $50
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •