Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hier de 'gelekte' lijst met aanbiedingen voor de aankomende Black Friday week:

    http://www.blu-ray.com/news/?id=5480#comments

  2. #27

    Standaard

    Staat ook gewoon op Amazon hoor...

    http://www.amazon.com/gp/feature.htm...452571&ie=UTF8
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  3. #28

    Standaard

    Black Friday is begonnen:
    Prachtige tool op blu-ray.com om overzichtelijk de prijzen te zien.

    O.a. voor $7,99
    - Showgirls
    - Alle delen van Lord of the Rings(per stuk)
    - Watchmen
    - The Wrestler

    Diverse Sony Pictures Classic uitgaven voor aantrekkelijke prijzen en ook wat Criterion's, maar die zijn per saldo net iets duurder dan bij de B&N sale, maar die heb je dan wel eerder in huis.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    De Man with No Name Trilogy (Leone/Eastwood) voor $25
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #31

    Standaard

    ik heb The complete Lost serie gekocht op blu-ray

    ong 104 euro incl.

    mooie box trouwens
    also known as Remco1

  7. #32

    Standaard

    Fargo $7,99
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Hoe zit het met douanekosten? Kom daarop de site niet echt achter.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #34

    Standaard

    nog gans de week Firefly voor 25 dollar, en maandag de Back To The Future trilogie eveneens voor 25 dollar.

    Maar let op: Amazon vermeldt de originele winkelprijs (35 dollar) en enkel bij het afrekenen verschijnt de Black Friday discount (10 dollar).

    Dit betekent meer dan waarschijnlijk douanekosten.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    nog gans de week Firefly voor 25 dollar, en maandag de Back To The Future trilogie eveneens voor 25 dollar.

    Maar let op: Amazon vermeldt de originele winkelprijs (35 dollar) en enkel bij het afrekenen verschijnt de Black Friday discount (10 dollar).
    Die van BTTF gaat toch pas maandag in??

    Je zegt dus eigenlijk ook, omdat volgens jou Firefly ook nog $25,- is, dat er geen tijdelijke aanbiedingen waren maar dat deze doorlopen tot eind vd week??

    Voor de liefhebber zou dit betekenen dat ook o.a. Apocalypse Now (Three-Disc Full Disclosure Edition) nog te krijgen is voor $29,99 !?!

  11. #36

    Standaard

    Lie to me season one 13.95 een koopje lijkt me
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    nog gans de week Firefly voor 25 dollar, en maandag de Back To The Future trilogie eveneens voor 25 dollar.

    Maar let op: Amazon vermeldt de originele winkelprijs (35 dollar) en enkel bij het afrekenen verschijnt de Black Friday discount (10 dollar).

    Dit betekent meer dan waarschijnlijk douanekosten.
    BTTF bij deepdiscount.com $26,25 + $8,95 verzendkosten, zij vermelden dan de $26,25 op de verpakking, dan blijf je iig onder de 22 euro...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Die van BTTF gaat toch pas maandag in??

    Je zegt dus eigenlijk ook, omdat volgens jou Firefly ook nog $25,- is, dat er geen tijdelijke aanbiedingen waren maar dat deze doorlopen tot eind vd week??

    Voor de liefhebber zou dit betekenen dat ook o.a. Apocalypse Now (Three-Disc Full Disclosure Edition) nog te krijgen is voor $29,99 !?!
    Firefly is 'box of the week'. De rest zijn tijdelijke aanbiedingen. Sorry, had dit beter meteen vermeld.

    BTTF gaat later vandaag in, en zal wel binnen de kortste tijd uitverkocht zijn.

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    De Watchmen en Dark knight setjes zien er wel tof uit,
    Even af wachten welke 14,99US zal worden.

    Ik heb nog nooit bij Amazon.com besteld,
    Dus kan iemand mij misschien iets meer vertellen wat de porto kosten zullen zijn voor 1 zo´n SE pack???
    En hoe zit dat met de invoer / douane kosten???

    Hoor het graag, ...

    Bij deze alvast bedankt, ........Greets Ferry, ...

  16. #41

    Standaard

    Als de producten in 1 bestelling in totaal onder de 22 euro is, ben je vrij van invoer/douane kosten.
    Verzendkosten is geloof ik iets van $6,50 voor 1 product en daarna iets van $2 per extra product. Maar dit kun je simpel nagaan door het bestelproces in te gaan en bij de laatste stap af te breken.

    The Dark Knight is niet een geweldige LE. Heb deze al een tijdje, maar is opzich maar een licht ding. Watchmen ziet er veel beter uit. En als ik het zo bekijk heeft Watchmen gewonnen Die ga ik zeker bestellen voor $14,99


  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Als de producten in 1 bestelling in totaal onder de 22 euro is, ben je vrij van invoer/douane kosten.
    Verzendkosten is geloof ik iets van $6,50 voor 1 product en daarna iets van $2 per extra product. Maar dit kun je simpel nagaan door het bestelproces in te gaan en bij de laatste stap af te breken.

    The Dark Knight is niet een geweldige LE. Heb deze al een tijdje, maar is opzich maar een licht ding. Watchmen ziet er veel beter uit. En als ik het zo bekijk heeft Watchmen gewonnen Die ga ik zeker bestellen voor $14,99
    Met die lightning deals gaat dat dus niet op. De korting wordt pas op het eind er af getrokken en op de verpakking komt de originele prijs van dat moment, zonder de korting.
    Dat wordt dus 19 %BTW betalen over de $105 en de administratiekosten aan de TNT.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Bedankt voor de info!

    Of te wel dan gaat me de Wathmen als nog aardig wat kosten???
    Wat bedrag de administratie kosten dan bij TNT als ik vragen mag???


    Bedankt weer, .......Greets Ferry, ...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Bedankt voor de info!

    Of te wel dan gaat me de Wathmen als nog aardig wat kosten???
    Wat bedrag de administratie kosten dan bij TNT als ik vragen mag???


    Bedankt weer, .......Greets Ferry, ...
    12,50 als ik me niet vergis en als ik het goed begrijp worden pakjes van amazon.com er altijd tussen uit gehaald.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Ik zeg het nog 1 keer en dan nooit meer:
    al meer dan een jaar heb ik GEEN last van douane zolang mijn Amazon bestellingen onder de 40-45 $ blijven incl.verzending.
    Die grens van € 22.00 wordt niet meer zo strikt gebruikt.
    Maar ga op je eigen ervaringen af....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Met die lightning deals gaat dat dus niet op. De korting wordt pas op het eind er af getrokken en op de verpakking komt de originele prijs van dat moment, zonder de korting.
    Dat wordt dus 19 %BTW betalen over de $105 en de administratiekosten aan de TNT.
    die btw kan je terugkrijgen, inklaringskosten helaas niet:
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    die btw kan je terugkrijgen, inklaringskosten helaas niet:
    BTW die je in NL moet betalen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    BTW die je in NL moet betalen?
    jawel, heb vroeger met die actie van 1 BR + 1 gratis hetzelfde probleem gehad: Amazon zette dus het bedrag zonder korting op de verpakking, moest toen invoice met betaalde bedrag opsturen (naar douane geloof ik) en kreeg het gewoon terug (duurde alleen paar maanden)

    heb net the Owl versie van The Watchmen gekocht, $14.99 dus geen BTW maar ben dus bang dat ze werkelijke bedrag zullen vermelden ($110)

    ga ook maar even bellen met TNT of dit niet te voorkomen is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    jawel, heb vroeger met die actie van 1 BR + 1 gratis hetzelfde probleem gehad: Amazon zette dus het bedrag zonder korting op de verpakking, moest toen invoice met betaalde bedrag opsturen (naar douane geloof ik) en kreeg het gewoon terug (duurde alleen paar maanden)

    heb net the Owl versie van The Watchmen gekocht, $14.99 dus geen BTW maar ben dus bang dat ze werkelijke bedrag zullen vermelden ($110)

    ga ook maar even bellen met TNT of dit niet te voorkomen is
    Aha, dat maakt de lightning deals dan toch weer wat interessanter, laat even weten hoe het afloopt met die Owl versie aub. Overigens is die Owl met BTW nog steeds een koopje vergeleken met de originele prijs natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard Criterion aanbiedingen bij Amazon

    Er zijn momenteel een aantal Criterion Blu-rays afgeprijsd :
    http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss...ection+blu-ray

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •