Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 481 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Er staat op de bonnen vermeld dat de korting niet geldis is in combinatie met andere kortingen dus die 10% zal er dan niet afgaan lijkt mij. Misschien als je een winkelmedewerker hebt die daarvan niet op de hoogte is dat je nog wel die 10% korting krijgt.
    Bij de Sinterklaas bon stond dat ook vermeld, maar kreeg je wel gewoon beide kortingen (online dus). Ik heb de melding verder niet bij de Kerst bonnen zien staan, dus hopen dat je weer beide kortingen kunt krijgen


  2. #252

    Standaard

    Alle (?) fox blu ray's (b.v Day After Tomorrow, Ice Age 3 enz.) voor €10 p/s (geen 3 voor 30 actie). Dus met 10% blu ray club voor €9 p/s!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #253

    Standaard

    Zo te zien is alles wat normaal in de 3 voor 30 Euro actie zit nu gewoon 10 Euro per stuk.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #254

    Standaard

    Ben eens benieuwd of België ook gaat volgen. Sommige titels zijn al 10 per stuk maar zijn er maar een paar de moeite.

  5. #255

    Standaard

    Ik was vandaag in Rotterdam centrum en wat Frenkel hier zegt klopt. Alle dvd's die eerst 3 voor 10 euro waren zijn nu 10 euro per stuk. Een aantal titels is zelfs afgeprijsd naar 7,50 euro.

    Heb vandaag Zombieland (10,00) en Factory Girl (7,50) gekocht. Omdat je (blijkbaar) korting kreeg wanneer je met een Free Record Shop Plastix-card betaalde, hoefde ik maar 15,00 af te tikken bij de kassa.

    Ik weer blij.

  6. #256

    Standaard

    Volgens mij heb ik ook een directe link naar de titels gevonden die af en toe belachelijk laag zijn: http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...257d&SubCat=02

    Heet ook gewoon : Uitverkoop
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik ook een directe link naar de titels gevonden die af en toe belachelijk laag zijn: http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...257d&SubCat=02

    Heet ook gewoon : Uitverkoop
    Klopt, maar in de winkel zag ik een stuk of 50 bluray's liggen met prijzen van 5,00 euro, 7,50 en 10,00 euro. Het loont zich dus zeker even een bezoekje te brengen aan de analoge FRS.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soeperman87 Bekijk bericht
    Klopt, maar in de winkel zag ik een stuk of 50 bluray's liggen met prijzen van 5,00 euro, 7,50 en 10,00 euro. Het loont zich dus zeker even een bezoekje te brengen aan de analoge FRS.
    Ow nee, daar moet ik nog een titel op gaan halen, weer een uitdaging niets te kopen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soeperman87 Bekijk bericht
    Ik was vandaag in Rotterdam centrum en wat Frenkel hier zegt klopt. Alle dvd's die eerst 3 voor 10 euro waren zijn nu 10 euro per stuk. Een aantal titels is zelfs afgeprijsd naar 7,50 euro.

    Heb vandaag Zombieland (10,00) en Factory Girl (7,50) gekocht. Omdat je (blijkbaar) korting kreeg wanneer je met een Free Record Shop Plastix-card betaalde, hoefde ik maar 15,00 af te tikken bij de kassa.

    Ik weer blij.
    Kleine correctie: de blu-rays waren 3 voor 30, nu simpelweg 10 Euro per stuk Was zelf bij FRS op het Zuidplein (Rotterdam) en hier stonden ook titels van 5 en 7,50 Euro bij, staan gewoon tussen de titels van tien Euro.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  10. #260

    Standaard

    Halloween 2 staat online voor € 7.50.
    Nu maar hopen dat het tot morgen zo blijft, kan ik m'n bons gebruiken.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Kleine correctie: de blu-rays waren 3 voor 30, nu simpelweg 10 Euro per stuk Was zelf bij FRS op het Zuidplein (Rotterdam) en hier stonden ook titels van 5 en 7,50 Euro bij, staan gewoon tussen de titels van tien Euro.
    Stomme typefout van mij, maar ik bedoelde natuurlijk 3 voor 30 i.p.v. 3 voor 10. (Was echt toe aan weekend...)

  12. #262

    Standaard

    De 10 euro Blu-rays zijn weer aangevuld.

    Deze titels zijn o.a. weer verkrijgbaar nu:

    - The Sound of Music
    - Armageddon
    - Crank 2
    - Inside Man
    - The Incredible Hulk
    - Australia
    - Romeo + Juliet
    - Con Air
    - The Mask of Zorro

    e.a.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #263

    Standaard

    Hoorde vandaag bij de FRS dat de 10-euro actie deze zondag zal stoppen, in elk geval online.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #264

    Standaard

    Dan nog net op t nippertje Moulin Rouge voor een tientje!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hoorde vandaag bij de FRS dat de 10-euro actie deze zondag zal stoppen, in elk geval online.
    Ik begrijp niet dat ze met deze aktie stoppen. Ik denk dat het een goudmijntje is wanneer ze deze aktie laten bestaan. Zelfs de MediaMarkt is duurder met heel veel titels. Ik denk dat mensen nu geen EURO 15,- tot EURO 20,- betalen voor een titel die ooit voor EURO 10,- was in een aktie.

    Ik ben benieuwd met welke aktie ze vanaf februari 2011 komen. Aangezien de 10% Blu Ray-card korting ook komt te vervallen.

  16. #266

    Standaard

    En ik heb vorige week van een filiaalmedewerker gehoord dat die kaart weer geldig gaat zijn in februari.. Maar nergens is er info over te vinden.

  17. #267

    Standaard

    Ik citeer ui het zojuiist ontvangen mailtje van FRS:

    "Beste Blu-ray Club abonnee,
    Sinds enige tijd ben je ingeschreven voor de BCC en Free Record Shop Blu-ray Club. Zoals eerder gemeld, is de samenwerking met BCC inmiddels beeindigd. De huidige invulling van de Blu-ray Club en de daarbij behorende korting eindigt per 31 januari 2011.

    Per 31 januari beginnen de Blu-ray weken bij Free Record Shop. Deze weken zijn het begin van de nieuwe vorm van de Blu-ray Club. Naast 10% korting op de Blu-ray film van de week ontvang je ook nog eens vele extra Blu-ray voordelen. Blu-ray Club leden worden per e-mail op de hoogte gehouden van de exclusieve clubacties en voordelen. De voordelen gaan zowel online als offline gelden.


    Wil je ook van de voordelen profiteren via onze winkels?
    Schrijf je dan in via deze link en je ontvangt na afloop van de Blu-ray weken een Blu-ray Club Card, waarmee je ook in onze winkels profiteert. Let op, je kunt de Blu-ray Club Card aanvragen tot 14 februari 2011. Jouw online lidmaatschap wordt per 1 februari 2011 automatisch verlengd.

    Profiteer nu direct van de 10% korting op de Blu-ray film van de week: Wallstreet 2!

    Met vriendelijke groet,
    Free Record Shop
    freerecordshop.nl"
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  18. #268

    Standaard

    Inschrijflink(Even mijn eigen E-mail er in verandert):

    https://www.freerecordshop.nl/is-bin...4_blurayclub_i
    Laatst aangepast door peptalk : 31-01-2011 om 18:02
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #269

    Standaard

    de pas is voor 5 euro,of gratis bij 2 blurays,beschikbaar vanaf morgen.

    de foldertjes hiervoor liggen ook morgen in de winkel(meer een klein velletje maar goed...)

    niels
    T2: I'll Be Back!

  20. #270

    Standaard

    De berichtgeving van de FRS had in deze beter gekund volgens mij? Leden die al lid zijn of waren van de BCC krijgen gewoon een mailtje van de FRS (althans ik heb er één gehad) waarin ze gratis zo'n pas kunnen aanvragen en waar in staat dat je online lidmaatschap automatisch verlengd word.

    Die 5 euro is toch alleen voor nieuwe leden, die idd zo'n fyler invullen?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  21. #271

    Standaard

    nieuwe leden inderdaad.
    je hoeft daar niks in te vullen,ik denk dat je die pas meekrijgt en dan op internet wat invult.

    donderdag weet ik t,zet ik t nog wel hier op...

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    De berichtgeving van de FRS had in deze beter gekund volgens mij? Leden die al lid zijn of waren van de BCC krijgen gewoon een mailtje van de FRS (althans ik heb er één gehad) waarin ze gratis zo'n pas kunnen aanvragen en waar in staat dat je online lidmaatschap automatisch verlengd word.

    Die 5 euro is toch alleen voor nieuwe leden, die idd zo'n fyler invullen?
    Dat klopt. Als je al lid was hoef je dus niets te betalen/kopen om de kaart te ontvangen. Het is volledig gratis.

  23. #273

    Standaard

    Nu bij FRS (zowel online als in de winkel) alle Disney's 2 halen 1 betalen (zoals bij V&D).

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Nu bij FRS (zowel online als in de winkel) alle Disney's 2 halen 1 betalen (zoals bij V&D).
    Hier trouwens de directe link voor de Blu-Ray's.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  25. #275

    Thumbs up

    2 voor 20 euro (keuze uit meer dan 350 titels)


    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •