Pagina 10 van 20 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 481 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    En uiteraard was ik weer te laat
    SafeTrader

  2. #227

    Standaard

    Er zitten een paar studio canal uitgaven in de 3 voor 30 actie.

  3. #228

    Standaard

    Zoals? Ik kan geen enkele vinden die in de actie hoort..

  4. #229

  5. #230
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Wieba , staan er netjes drie tussen welke 'k nog niet heb, dus bij deze maar besteld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #231

    Standaard

    Zojuist een mail gehad over het wel-of-niet voortzetten van de 10% Blu-ray Club korting.
    De korting van 10% op Blu-ray Discs in onze winkels vervalt per die datum.
    Per 1 januari 2011 ontvang je nog wel 10% korting op je Blu-ray aankopen via freerecordshop.nl.
    Jij hoeft niets te doen om in onze webwinkel te blijven profiteren van de korting.

    Je online profiel van 10% korting op Blu-ray Discs in de webshop van Free Record Shop wordt automatisch verlengd tot en met 31 januari 2011!
    Dus per 31 januari 2011 stopt de 10% Blu-ray Club korting.
    Maar in dezelfde mail wordt gesproken over de blu-ray weken, die vanaf 1 februari starten:
    Op 1 februari 2011 zullen bij Free Record Shop de Blu-ray weken beginnen. Op dat moment zullen we je uiteraard ook informeren over de verdere vorm van de Blu-ray Club voor 2011 in onze winkels en online.

  7. #232

    Standaard

    Dat is spijtig ik kocht nog geregeld wat bij de FRS omdat mede door die 10% korting, blu-rays nog wel aardig geprijsd waren. Nu worden ze gewoon echt te duur en dat is jammer.

    Gelukkig dat hier de MediaMarkt open gaat begin 2011, die zijn tenminste een stukje goedkoper dan de lokale FRS
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Dat is spijtig ik kocht nog geregeld wat bij de FRS omdat mede door die 10% korting, blu-rays nog wel aardig geprijsd waren. Nu worden ze gewoon echt te duur en dat is jammer.
    Beetje voorbarige conclusie David en geloof me, MM is echt niet altijd goedkoop, alleen met nieuwe uitgaves de 1e week en als ze een actie hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Beetje voorbarige conclusie David en geloof me, MM is echt niet altijd goedkoop, alleen met nieuwe uitgaves de 1e week en als ze een actie hebben.
    Dat bedoel ik juist ook, ik werk zelf bij het broerje van de MM en inderdaad alle back-catalog titels en normale titels zijn gewoon tussen de 25 en de 30 euro. Meestal zijn bij de FRS de nieuwe titels juist te duur en zijn de backcatalog titels wat aardiger geprijsd. Maar zonder die korting red de FRS het ook niet t.o.v. Amazon.com/co.uk/de. En dat is jammer want als het goedkoper kan dan word ik daar altijd blij van
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt Wieba , staan er netjes drie tussen welke 'k nog niet heb, dus bij deze maar besteld.
    Versturen ze bij frs.nl ook naar Belgie? Heb nl nog een plastix kaart liggen en in Nederland zitten er meer titels in de 3 voor 30 actie...

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Beetje voorbarige conclusie David en geloof me, MM is echt niet altijd goedkoop, alleen met nieuwe uitgaves de 1e week en als ze een actie hebben.
    Daarnaast zou het mij niet verbazen als de korting wegens succes verlengd wordt. Of zo'n gelijk marketingterm.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Versturen ze bij frs.nl ook naar Belgie? Heb nl nog een plastix kaart liggen en in Nederland zitten er meer titels in de 3 voor 30 actie...
    Ja, ikzelf maak ook meer gebruik van de Nederlandse FRS dan van de onze.

  13. #238

    Standaard

    Ah bedankt voor je antwoord . Valt de levertermijn ook mee?

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Ah bedankt voor je antwoord . Valt de levertermijn ook mee?
    Een weekje ongeveer.
    Al heb ik nu juist wel iets voor met frs.nl, een bestelling ontvangen met 2 blu-rays waar er 3 in horen te zitten. Dus het zal nog even duren voor ik weer bij frs.nl bestel!

  15. #240

    Standaard

    Weer enkele koopjes op FRS.nl!

    James Bond volume 2 box voor 20 euro!
    Zelf heb ik de laatste exemplaar Terminator 2 Skynet Edition steelcase voor 9 euro (-10% = 8,10) weten te bemachtigen (nu uitverkocht)!

  16. #241

    Standaard

    Vandaag geen verzendkosten

    Dan is bijvoorbeeld Back to the Future Trilogy best interessant i.c.m. 10% BCC korting Namelijk €22,49


  17. #242

    Standaard

    Ik betaal sowieso bij de freerecordshop geen verzendkosten.
    Ik laat het pakketje altijd op het filiaal bezorgen (gratis)

  18. #243

    Standaard

    Ja, maja, dan moet ik speciaal voor een bestelling 20 minuten rijden, parkeergeld betalen, citybus nemen om een bestelling op te halen. Dat kost me sowieso al meer dan 2 euro :P


  19. #244

    Standaard

    Kan je beter gaan fietsen. Je bespaart 2 euro aan parkeergeld, een paar centen aan benzine.....en niet te vergeten heb je weer lekker gesport en bespaar je dus kosten voor de sportschool.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ja, maja, dan moet ik speciaal voor een bestelling 20 minuten rijden, parkeergeld betalen, citybus nemen om een bestelling op te halen. Dat kost me sowieso al meer dan 2 euro :P
    Maar even alle gekheid op een stokje (en on-topic) hoe kom ik er snel achter welke goeie deals de frs heeft. Dat koopje van James Bond (3 blu rays voor nog geen 21 euro) heb ik meegepakt. Maar kan ik filters instellen waardoor ik elke koopje meepak?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Zojuist een mail gehad over het wel-of-niet voortzetten van de 10% Blu-ray Club korting.


    Dus per 31 januari 2011 stopt de 10% Blu-ray Club korting.
    Maar in dezelfde mail wordt gesproken over de blu-ray weken, die vanaf 1 februari starten:
    Ik ben pas sinds 2 maanden lid van deze club, omdat ik via een nieuwsbrief hiermee werd geïnformeerd. En nu stoppen ze alweer met die actie? Hoelang hebben ze die Blu-ray Club dan gehad?

    Ze hebben ook jarenlang een pasje gehad wat je voor weinig kon kopen en 10% korting gaf op al je aankopen. Zijn ze ook mee gestopt op een gegeven moment, helaas.

  21. #246

    Standaard

    De meeste titels bij de 3 voor 30 actie zijn nu 10 euro per stuk

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De meeste titels bij de 3 voor 30 actie zijn nu 10 euro per stuk
    Heel mooi, want dan gaat de Blu-ray Club korting er wel af

    Nu maar hopen dat deze prijzen 10 januari er nog zijn, want dan kun je 5 titels voor 35 euro kopen, als je de 10 euro korting bij een aanschaf van meer dan 40 euro gebruikt van de 'terugbetaalactie'
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel mooi, want dan gaat de Blu-ray Club korting er wel af

    Nu maar hopen dat deze prijzen 10 januari er nog zijn, want dan kun je 5 titels voor 35 euro kopen, als je de 10 euro korting bij een aanschaf van meer dan 40 euro gebruikt van de 'terugbetaalactie'
    Pcies. Heb al een lijstje klaar liggen, dus maar even gokken dat het tot en met de 10de zo blijft!

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Pcies. Heb al een lijstje klaar liggen, dus maar even gokken dat het tot en met de 10de zo blijft!
    Idd, dan hoef ik voor veel korting niet bij amazon.fr te bestellen. Heb er wel 1 besteld voor 9 euro, die is echt zwaar in prijs gedaald: Chitty Chitty Bang Bang.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel mooi, want dan gaat de Blu-ray Club korting er wel af

    Nu maar hopen dat deze prijzen 10 januari er nog zijn, want dan kun je 5 titels voor 35 euro kopen, als je de 10 euro korting bij een aanschaf van meer dan 40 euro gebruikt van de 'terugbetaalactie'
    Er staat op de bonnen vermeld dat de korting niet geldis is in combinatie met andere kortingen dus die 10% zal er dan niet afgaan lijkt mij. Misschien als je een winkelmedewerker hebt die daarvan niet op de hoogte is dat je nog wel die 10% korting krijgt.

Pagina 10 van 20 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •