Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 481 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Coraline 3D stond er nog. 1 exemplaar. FRS Winterswijk.

  2. #302

    Standaard

    In de winkel in Veenendaal diverse "Disney" titels 2 voor 15. Zoals Bruce Almighty, Tron Legacy en ik meen ook I Am Number Four.
    Laatst aangepast door M-EX(treem) : 26-01-2012 om 16:03
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #303

    Standaard

    De actie 2 blu-ray voor €20 is er niet meer?
    So Join The JoyRide

  4. #304

    Standaard

    De actie 2 blu-ray voor €20 is er niet meer?

    In de FRS Winkels zelf nog steeds hoor...

  5. #305

    Standaard

    FRS Online Zaterdag deal: Game Of Thrones BR 29,99 + gratis verzenden.

    Bestelt!

  6. #306
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook op freerecordshop.be voor ons arme Belgen die niet meer op frs.nl kunnen bestellen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ook op freerecordshop.be voor ons arme Belgen die niet meer op frs.nl kunnen bestellen
    Scheeld dat veel met de aanbiedingen van de FRS in Belgie vergeleken met in NL.
    Of is dat algemeen hetzelfde?

  8. #308
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen idee eigenlijk, vroeger héél zelden online gekocht bij frs.be omdat bij een
    paar prijsvergelijkingen met frs.nl de NL online shop altijd goedkoper was en dus
    nooit meer omgekeken naar de BE online shop.

    Nu kan het niet anders meer omdat frs.nl niet meer aan verzenden doet naar België.

    Misschien met de overname door ECI dat de prijzen nu meer gelijk lopen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #309

    Standaard

    Er is zo goed als geen prijsverschil meer tussen België en Nederland, ook op vlak van acties. Maar dat laatste is zowat helemaal niets meer te beleven op de FRS sites in België én Nederland.

    Over het verbieden van Belgen om zich zelfs nog maar te registreren op de NL website voor een levering in een winkel heb ik momenteel een klacht lopen bij de European Consumer Centre.

  10. #310

    Standaard

    Vrijdag 1 Juni 25% korting op alle BR's in alle FRS filialen!

    Uitgesloten zijn de 2=20, 2=15 enz acties.

  11. #311

  12. #312

    Standaard

    Gehoord van de filiaalmanager alhier. Ze hebben momenteel actiedagen. Zo krijg je vandaag 25% op headphones. Elke dag weer iets anders en morgen zijn de BR's aan de beurt

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Gehoord van de filiaalmanager alhier. Ze hebben momenteel actiedagen. Zo krijg je vandaag 25% op headphones. Elke dag weer iets anders en morgen zijn de BR's aan de beurt
    Is dat locaal of bij elke winkel?

    Ik heb nog een paar van die bonnen liggen...

  14. #314

    Standaard

    Gewoon landelijk, althans, dat werd me vertelt. Lijkt me ook een beetje raar dat het alleen bij 1 filiaal zou zijn.

  15. #315

  16. #316

    Standaard

    Hoe werkt deze deal?
    Heeft iedereen korting tussen 4 en 5 uur of moet je bewijzen dat je ze volgt op Facebook of iets dergelijks??

    Beetje raar trouwens als ze zeggen dat een deal om 3 uur bekend wordt gemaakt en die van vandaag nu al 4 uur geleden is geplaatst...

  17. #317

    Standaard

    Vandaag bij 2 Free Record Shops binnengeweest (Zoetermeer, Bogaard). Was op zoek naar de Disney's. In allebei de winkels staat inderdaad dat alleen vandaag 25% korting is op de Blu-rays! Dus 3 Blu-rays voor 38 euro gehaald! Je hoeft niks te laten zien, korting wordt er gewoon afgehaald bij de kassa .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  18. #318

    Standaard Frs

    Ook in Belgie vandaag 25%.

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Vrijdag 1 Juni 25% korting op alle BR's in alle FRS filialen!

    Uitgesloten zijn de 2=20, 2=15 enz acties.
    Ow, als ik dit maar eerder had gezien... Ik zit nu in de trein en kom straks langs een station met een FRS filiaal... Ik ga daar mooi ff de nieuwe Disney BD's nog scoren.. Nu maar duimen dat ze er nog liggen. 25% scheelt aanzienlijk:O

  20. #320

    Standaard

    Kan jammer genoeg niet meer op tijd raken bij een frs filiaal -_-'
    BD (1243) What i Watch

  21. #321

    Standaard

    Ik red het zelf ook niet maar heb even een vriend gebeld die War Horse oppikt voor me. Blij dat jullie wat aan de tip hebben gehad

  22. #322

    Standaard

    Is het nou nog tot sluiten dan, of was het alleen tussen 4 en 5 die korting bij de frs?

  23. #323

    Standaard

    De gehele dag.

    Heb

    Frank en Vrij
    Frank en Vrij 2
    Pocahontas
    Pocahontas 2

    gescoord ad € 12,74 per stuk.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS Bekijk bericht
    De gehele dag.

    Heb

    Frank en Vrij
    Frank en Vrij 2
    Pocahontas
    Pocahontas 2

    gescoord ad € 12,74 per stuk.
    Dank,
    die stonden idd ook nog op mijn verlanglijstje, zo nog maar ff snel langs dan, dacht dat het alleen tussen 4 en 5 was, maar dat geld alleen voor die lord of the rings box aanbieding ofzo dan denk ik.

  25. #325

    Standaard

    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •