Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 481 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Ja, want bijna alle films in filiaal Nijmegen zijn 10 euro...!!!

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Prijs is goed. Maar die boxen zuigen. From Dusk Till Dawn en Sin City zijn natuurlijk geen 100% Tarantino. En dan Kill Bill verspreiden over twee boxen. Fail.
    Waarschijnlijk een 'bewuste fail'. Zodat je 'verplicht' bent om beide boxsets te kopen. Doe ik dus mooi niet . Zal wel de steelbook uitgaven kopen of zo .

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    dat is met meerdere titels het geval, zoals ik begreep, krijgt alles een ronde prijs
    ow ja dat klopt en dan komt er een actie, blu-rays en dvd's met geen ronde prijs, extra korting. Was vorig jaar ook zo.

  4. #404

    Standaard

    De nieuwe Total Recall 2012 editie voor 15,- zonder korting..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De nieuwe Total Recall 2012 editie voor 15,- zonder korting..
    Niet bepaald een aanbieding

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De nieuwe Total Recall 2012 editie voor 15,- zonder korting..
    Ik heb hem bij bol gekocht....vorige week voor 9.95... was een week aanbieding
    Laatst aangepast door Driekus : 18-08-2012 om 11:52 Reden: aan

  7. #407

    Standaard

    weer uitverkoop, blu rays v.a 3,- (o.a. Volver, zowel in zwart als blauw doosje)

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    weer uitverkoop, blu rays v.a 3,- (o.a. Volver, zowel in zwart als blauw doosje)
    In de winkel zelf dan? Niet in de webshop.

  9. #409

  10. #410

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    beide, online is er ook een kleine uitverkoop
    http://www.freerecordshop.nl/INTERSH...elCatalog=true
    Weinig Blu ray's wat echt een koopje is.

    Dat ze dat met die prijzen een uitverkoop noemen

  12. #412

    Standaard

    tja, ik bepaal de prijzen (helaas niet) ook had had ik in de winkel zelf een mooie bluray gevonden. Documentaire over Darwin voor 3 euro. Alleen hadden ze de disc niet meer

  13. #413

    Standaard

    Jammer, deze titels staan al jarenlang als uitverkoop aangeduid..mogen wel wat nieuwere titels eens bij.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de winkel zelf dan? Niet in de webshop.
    winkel, afgelopen zaterdag 3 exemplaren volver bij frs woensel eindhoven. Ook Shrek 3 en Troy voor 5,-

  15. #415

    Standaard

    bedoel dus shrek deel 3 = 5,- (niet shrek voor 3,-)

  16. #416

    Standaard

    FRS fysieke winkel Blue Ray paar interessante titels: Infernal Affairs 5,- The Good Shepherd 5,- Midnight in Paris 5,-

  17. #417

    Standaard

    Liep vandaag de FRS binnen en zag dat er op 2/3 van alles wat ze hadden gele stickers was geplakt. Ik had gevraagd waarom, en hun zeiden dat ergens volgende week dan alles 3 halen 2 betalen is. Nice.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Liep vandaag de FRS binnen en zag dat er op 2/3 van alles wat ze hadden gele stickers was geplakt. Ik had gevraagd waarom, en hun zeiden dat ergens volgende week dan alles 3 halen 2 betalen is. Nice.
    Misschien moeten ze van de winkelvoorraad af, want de FRS-winkels worden in rap tempo opgedoekt.

  19. #419

    Standaard

    Ik was vanmorgen in de lokale FRS, maar de blu-rays waren nog amper aanwezig. Geen 2 voor 20 bakken, maar vooral lege schappen. Tv-series en cd's zijn er nog wel. Ook weinig games.
    Niet dat ze verderop bij Saturn ineens zoveel films hebben om mee te concurreren... Apart.

  20. #420

    Standaard

    Oei ik zag ze inderdaad pas geleden al rekken leeg halen voornamelijk bij de games.. Vrees dat deze FRS snel gaat verdwijnen..

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Liep vandaag de FRS binnen en zag dat er op 2/3 van alles wat ze hadden gele stickers was geplakt. Ik had gevraagd waarom, en hun zeiden dat ergens volgende week dan alles 3 halen 2 betalen is. Nice.
    Raar. Ik heb namelijk gister een aantal dvd's gehaald, 6 stuks voor €8 per stuk maar dat was een 2+1 gratis actie. Ook met die gele stickers.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Oei ik zag ze inderdaad pas geleden al rekken leeg halen voornamelijk bij de games.. Vrees dat deze FRS snel gaat verdwijnen..
    Ik wandelde gisteren ook de FRS in Helmond binnen, en ook de schappen behoorlijk leeg. Met dvd's blu-ray's enz

  23. #423

    Standaard

    FRS Alexandrium is ondertussen ook al verdwenen.....

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Oei ik zag ze inderdaad pas geleden al rekken leeg halen voornamelijk bij de games.. Vrees dat deze FRS snel gaat verdwijnen..
    Ik kom er al heel lang, 25 jaar ofzo, toen ze er nog LP's verkochten en er nog een afscheiding met sigaren en tijdschriften was. Zou zonde zijn als deze ook dicht gaat. De Computerkraker ernaast gaat ook sluiten. En er is al veel winkelleegstand...

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik kom er al heel lang, 25 jaar ofzo, toen ze er nog LP's verkochten en er nog een afscheiding met sigaren en tijdschriften was. Zou zonde zijn als deze ook dicht gaat. De Computerkraker ernaast gaat ook sluiten. En er is al veel winkelleegstand...
    Serieus gaat die ook al weg? Zou inderdaad zonde zijn als dat met de FRS ook gaat gebeuren want inderdaad er is al veel leegstand helaas!

Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •