Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 481 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik wandelde gisteren ook de FRS in Helmond binnen, en ook de schappen behoorlijk leeg. Met dvd's blu-ray's enz
    Lagen daar veel dvd's/blu-rays met een gele sticker?

  2. #427
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    FRS Alexandrium is ondertussen ook al verdwenen.....
    Zag dat inderdaad vorige week ook, de goeie locatie in Rdam Centrum is ook al weg, in Den Haag zijn beide filialen weg.... vraag me ernstig af hoelang deze keten nog fysieke winkels blijft houden.....

    Persoonlijk vind ik het jammer want zeker de iets oudere titels zijn vaak veel interessanter geprijsd dan bij de Mediamarkt, laatste nog This Means War en Unknown gekocht voor een tientje per stuk terwijl die bij de MM nog vrolijk voor 17,99 en 21,99 lagen....

  3. #428

  4. #429

    Standaard

    Momenteel heel veel titels in de winkel 1+1 gratis (gele sticker). Zelf alle Toy Story's ook maar in 3D aangeschaft (waren €20 per 2), en verder nog o.a. Amazing Spiderman 3D (stickertje zei €15, computer €25) en seizoen 1 van sherlock omdat die ook €15 was.

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaat01 Bekijk bericht
    Momenteel heel veel titels in de winkel 1+1 gratis (gele sticker). Zelf alle Toy Story's ook maar in 3D aangeschaft (waren €20 per 2), en verder nog o.a. Amazing Spiderman 3D (stickertje zei €15, computer €25) en seizoen 1 van sherlock omdat die ook €15 was.
    Niet in Ehv woensel, die trouwens halfleeg was, 'wachtend op voorraad'-ik denk dan van andere vestiging in ehv die sluit.

  6. #431

    Standaard

    Vandaag gekeken, maar ik zag helemaal niks. Alleen titels zonder een sticker. Vroeger was ik echt een voorstander van FRS vanwege het aanbod en de mooie prijs van bijna alle blu-rays 10 euro. Tegenwoordig...

  7. #432

    Standaard

    Ik had het in het andere topic ook al vermeld maar bij ons in Winterswijk staan een paar honderd titels met een gele sticker. Wat ik onthouden heb o.a:

    Boxen:

    Spartacus
    Beverly Hills Cop Trilogy
    Men In Black Trilogy
    The Pacific
    The Walking Dead
    Hell on Wheels

    Gewone titels zijn zo'n beetje alles wat al een tijdje uit is.

    Dictator steelbook 15,-
    Sint steelbook 8,-
    Kiss Of The Spiderwoman 5,-
    I Am Legend 5,-
    Magic Mike 10,-
    Man On A Legde 12,99
    I Robot 3D 20,-
    How To Train Your Dragon 3D 15,-

    en dan nog veel veel meer. Echt een bezoekje waard als je op koopjesjacht gaat.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik had het in het andere topic ook al vermeld maar bij ons in Winterswijk staan een paar honderd titels met een gele sticker. Wat ik onthouden heb o.a:

    Boxen:

    Spartacus
    Beverly Hills Cop Trilogy
    Men In Black Trilogy
    The Pacific
    The Walking Dead
    Hell on Wheels

    Gewone titels zijn zo'n beetje alles wat al een tijdje uit is.

    Dictator steelbook 15,-
    Sint steelbook 8,-
    Kiss Of The Spiderwoman 5,-
    I Am Legend 5,-
    Magic Mike 10,-
    Man On A Legde 12,99
    I Robot 3D 20,-
    How To Train Your Dragon 3D 15,-

    en dan nog veel veel meer. Echt een bezoekje waard als je op koopjesjacht gaat.
    Niks van gezien in Utrecht... En 1, 2, 3 even naar Winterswijk gaan zit er ook niet in.

  9. #434
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Capelle a/d IJssel heeft helaas ook bijna niks meer met gele sticker....

    Zag wel een andere redelijke aanbieding op een tafel liggen, aantal BRs voor 3 voor 25 euro, oa. Xmen First Class, Avatar (eerste uitgave), Die Hards, This Means War, Black Swan...

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Niks van gezien in Utrecht... En 1, 2, 3 even naar Winterswijk gaan zit er ook niet in.
    Als ik wat voor je moet oppikken dan stuur je maar een lijst en een bak geld

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Als ik wat voor je moet oppikken dan stuur je maar een lijst en een bak geld
    Bedankt voor het aanbod! Maar nee. Als ik het voor me neus zag staan misschien wel. Maar ik vind dat ik al genoeg heb uitgegeven deze maand

  12. #437

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Killron Bekijk bericht
    Chimpanzee en African Cats van Disney Nature voor € 25,00
    http://www.freerecordshop.nl/INTERSH...eSpecific=true
    Bij mij is er maar 20 euro afgeschreven, foutje bedankt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #439

    Standaard

    Eh, misschien toch maar even geen online bestellingen bij frs plaatsen?
    Je weet nooit wat je niet krijgt LOL.
    Zoiets als op hun site lees je vaker bij bijna-meegezogen-boedels:

    N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:
    ECI Holding is eigenaar van de Free Record Shop webshop en staat buiten het faillissement. Alle online bestellingen worden gewoon uitgeleverd. Helaas kan er momenteel geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.

  15. #440

    Standaard

    Of, als het kan, met acceptgiro betalen.

  16. #441

    Standaard

    De optie acceptgiro betalen is niet meer

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    De optie acceptgiro betalen is niet meer
    Volgens de site nog wel, en bij mijn bestelling zat ook een accept giro om het geld over te maken.

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Volgens de site nog wel, en bij mijn bestelling zat ook een accept giro om het geld over te maken.
    Vandaag wat blu-rays besteld via de frs site, maar inderdaad optie acceptgiro is niet meer aanwezig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Vandaag wat blu-rays besteld via de frs site, maar inderdaad optie acceptgiro is niet meer aanwezig.
    nog even geprobeerd, maar bij mij nog wel, vreemd.

  20. #445

    Standaard

    Vreemd, volgens mij kan je alleen deze optie gebruiken als je onder een bepaald bedrag blijft!
    Laatst aangepast door The Puma : 21-06-2013 om 17:45

  21. #446

    Standaard

    Ze hebben nu een zomerdeal actie 4=20.
    4 dvd's/blu-rays voor 20 euro.

    Beperkte selectie, maar wel met titels als End Of Watch, J. Edgar, Extremely Loud And..., The Curious Case Of... en Any Given Sunday. Maar ook Twilight films.

  22. #447

    Standaard

    De meeste titels uit die actie staan op nr1media.com voor slechts €4.49 inclusief verzending.

  23. #448

    Standaard

    Ja maar dat gaat om dvd's.

    End of Watch blu-ray kost bijna 17 euro op nr1media, op FRS nu dus maar 5 euro. En vanaf 20 euro gratis verzending, 4 bd voor 20 euro is dus incl. gratis verzending

    En ze hebben also Trouble with the Curve, een vrij nieuwe release en film met CE.
    --

  24. #449

    Standaard

    Heb net voor € 65 besteld. Dus boven 4 bestellingen telt elke bestelling voor € 5.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #450

    Standaard

    Nét niet genoeg titels waarvoor ik een blinde aankoop zou overwegen, maar wel een leuke actie.

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •