Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920
De resultaten 476 tot 481 van 481 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Zelfde geldt voor FRS in Dordrecht.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  2. #477

    Standaard

    Ben pas geleden geweest in Oosterhout. Ik vond de zgn. aanbiedingen nog duur voor oude films enz. Zat ook niet echt iets aansprekends tussen.

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ben pas geleden geweest in Oosterhout. Ik vond de zgn. aanbiedingen nog duur voor oude films enz. Zat ook niet echt iets aansprekends tussen.
    Kan ik begrijpen. Het is even zoeken maar er zitten wel leuke dingen tussen (vooral als je zoals ik nauwelijks importeert).

    Aanwinsten/aanbiedingen uit het betreffende filiaal (incl. korting):
    - Lord of The Rings: Extended Edition Box BD: €35,-
    - Tarantino XX Box BD: €35,-
    - Black Hawk Down BD: €6,29

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Kan ik begrijpen. Het is even zoeken maar er zitten wel leuke dingen tussen (vooral als je zoals ik nauwelijks importeert).

    Aanwinsten/aanbiedingen uit het betreffende filiaal (incl. korting):
    - Lord of The Rings: Extended Edition Box BD: €35,-
    - Tarantino XX Box BD: €35,-
    - Black Hawk Down BD: €6,29
    Die zat vandaag zelfs op 25,-. Hoewel ik hem ooit al eens gehad had kon ik hem voor die prijs toch niet laten liggen. Alles in Winterswijk nu minimaal 50% korting.

  5. #480

    Standaard

    Je kunt via FreeRecordShop.nl nu weer online CD's, DVD's, Blu-ray's, vinyl en merchandise bestellen. Binnenkort ook games. Op dit moment hebben ze een 3 halen, 2 betalen-actie zowel in de winkel als online (geldt niet voor vinyl). Deze actie duurt van 14 t/m 22 november 2015. Je betaalt geen verzendkosten.
    Laatst aangepast door Frank : 14-11-2015 om 15:02

  6. #481

    Standaard

    Heb een mail gehad, nadat ik me maanden geleden had ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ze zijn echt terug met heel veel producten en games komen er ook aan.it's legit people. Tevens nu ook 3=2 op alle dvds, cds en blu-rays. (uitgezonderd dagdeals en vinyl) + gratis verzending bij afname van minstens 3 producten uit de 3=2. Korting is pas aan het eind zichtbaar, maar het werkt wel.

    Zojuist getest.

    Dagdeals, weekdeals zullen dagelijks bijgewerkt worden volgens het mailtje en op heel veel producten. Voor 14.00 uur besteld, volgende werkdag in huis.

    Vinyl is erg interessant. Meer dan 2800 titels.

    folder gevonden:
    http://issuu.com/boekenvoordeel/docs...fe427c05e7353c

    Nieuwste Adele 25 en marco borsato cd (pre-order_ blijkt ook onderdeel van de 3=2 te zijn, best interessant....
    http://frs.nl/specials/muziek-toppers/adele-25

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •