Pagina 4 van 20 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 481 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    528 titels nu, in ieder geval Hidalgo erbij
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #77
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    En er zitten er weer een paar extra bij. 553 titels nu. De nieuwe reeks van RCV is er volgens mij sinds vandaag bij.
    Het gaat dan om blade, scary movie, austin powers etc.

  3. #78

    Standaard

    Er zijn nu overigens 596 titels in de 3 halen 2 betalen actie.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 06-11-2009 om 12:17

  4. #79

    Standaard

    Nu 599 titels maar ze hebben de prijzen verhoogd met € 3,- tot € 6,- ( Slumdog M was € 25,-)

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rik56 Bekijk bericht
    Nu 599 titels maar ze hebben de prijzen verhoogd met € 3,- tot € 6,- ( Slumdog M was € 25,-)
    issie nog steeds??

  6. #81

    Standaard

    Een aantal ontwikkelingen:
    een aantal disney films is eruit. Deze titels echter zijn nu geen 29.95 maar 19.95 per stuk (niet als onderdeel van de actie, maar reguliere prijsverlagingen).

    aantal films wederom in prijs gestegen......

  7. #82

    Standaard

    20% korting op een Disney DVD of Blu-Ray!

    http://www.funnygames.nl/site/frs.html
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #83

    Standaard

    Echt niet normaal, Predator van 15 Euro naar 25, maar wel in 2 voor 3...


  9. #84

    Standaard

    Echt niet normaal, Predator van 15 Euro naar 25, maar wel in 2 voor 3...
    Feestdagen en we passen de V&D truc toe ( prijzencircus e.d)

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO Bekijk bericht
    Feestdagen en we passen de V&D truc toe ( prijzencircus e.d)

    Koop gewoon in het buitenland (alleen als je de mogelijkheid hebt natuurlijk en als je Engelse subs geen probleem vindt), veel goedkoper en de regio is ook nog vaak geen probleem. Veel is region free. Tot voor kort kocht ik het merendeel in Nederland, tot ik me laatst weer eens rotschok. Public Enemies € 29,95. Niet normaal.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 12-12-2009 om 00:05
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #86

    Standaard

    Koop gewoon in het buitenland (alleen als je de mogelijkheid hebt natuurlijk en als je Engelse subs geen probleem vindt), veel goedkoper en de regio is ook nog vaak geen probleem. Veel is region free. Tot voor kort kocht ik het merendeel in Nederland, tot ik me laatst weer eens rotschok. Public Enemies € 29,95. Niet normaal.
    Genoeg titels te koop in het engels met nl ondertitels vanaf 7 tot 11 pond. of complete boxen voor schappelijke prijzen. in vergelijk met NL. Hoef gisteren niet bijwijze van spreken. Avatar of the Prince van Persia in huis te hebben. Geduld loont.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO Bekijk bericht
    Genoeg titels te koop in het engels met nl ondertitels vanaf 7 tot 11 pond. of complete boxen voor schappelijke prijzen. in vergelijk met NL. Hoef gisteren niet bijwijze van spreken. Avatar of the Prince van Persia in huis te hebben. Geduld loont.
    Je hebt helemaal gelijk, maar ben je alleen voor deze reply zo vroeg opgestaan?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #88

    Standaard

    Had ik 6 Blu-ray uit de actie besteld, ontvang ik de volgende dag zomaar gratis The Final Break er op DVD bij! Dat kan toch geen louter toeval zijn nu ik net eerder deze week klaar was met seizoen 4 van de serie !

  14. #89

    Standaard

    Tot wanneer loopt de 3=2 actie eigenlijk?

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    De actie 3=2 (blu-ray's) is nu afgelopen!!
    Laat een nieuwe blu-ray actie maar komen...

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    De actie 3=2 (blu-ray's) is nu afgelopen!!
    Laat een nieuwe blu-ray actie maar komen...

    Ahum...er is nu een actie van 3 voor 25. Zijn maar 22 titels op de website zelf en meeste zijn documentaires.

    Valt me trouwens verder op dat een aantal blu rays € 5,-- duurder zijn geworden! Oa van Disney kost nu Sneeuwwitje, Bolt, Tinkerbell, Wall-E en Cars € 34,99 !!! Bij de 3=2 actie waren deze nog € 29,99.

  18. #93

    Standaard

    Ook de free record shop doet nu een Disney 2=1 actie. Voor zowel DVD als blu-ray waaronder de nieuwe Toy Story releases!

  19. #94

    Standaard

    Zowel op internet als in de winkels?

  20. #95

    Standaard

    strakke actie eindelijk.
    (helaas heb ik ze al ongeveer allemaal!)

  21. #96

    Standaard

    Alleen zijn de Disney BD's bij FRS wel € 29,99 p/s.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Alleen zijn de Disney BD's bij FRS wel € 29,99 p/s.
    Precies daar heb je bij amazon bijna 4 bd's voor. Mocht je perse uit nl willen halen dan kan je misschien beter bij de mediamarkt kijken daar zijn ze iets goedkoper, 24,95 p.s. dus 2 voor die prijs.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  23. #98

    Standaard

    Alleen dit weekend via de website van FRS: 10% korting op blu-rays. Let op: internet-only enne....niet in combinatie met bijvoorbeeld de blu-ray club

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door leungep Bekijk bericht
    Alleen dit weekend via de website van FRS: 10% korting op blu-rays. Let op: internet-only enne....niet in combinatie met bijvoorbeeld de blu-ray club
    Dus dat betekend geen actie, heb je normaal al met de club korting

  25. #100

    Standaard

    Wat een nepactie zeg. Waar is nu het beoogde extra voordeel voor de Blu Ray club? Waar blijven die pasjes waarmee je ook in de winkel korting krijgt? Teleurstellend!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 4 van 20 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •