Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 115 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nu bij play de actie buy one get one free. Geld voor een beperkt aantal titels maar misschien zit er iets bij.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Nu bij play de actie buy one get one free. Geld voor een beperkt aantal titels maar misschien zit er iets bij.
    zelfde titels als amazon.co.uk dus, dan maar even checken waar je net wat goedkoper uit bent

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Requiem Bekijk bericht
    zelfde titels als amazon.co.uk dus, dan maar even checken waar je net wat goedkoper uit bent
    Bij Play zijn alle titels 23,50 per stuk, dus 2 voor 23,50

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Requiem Bekijk bericht
    zelfde titels als amazon.co.uk dus, dan maar even checken waar je net wat goedkoper uit bent
    Bij Amazon zijn ze een stuk goedkoper... bij Play hebben ze (net als bij amazon) gewoon de prijs wat verhoogd... Gister las ik toevallig dat de prijs van Transporter 1 en 2 9.95 pond was, maar toen ik keek was het weer 17.95 pond, tja voor 9.95 doe ik het meteen maar voor 17.95 echt niet... zeker omdat deze waarschijnlijk ook geen NL subs hebben..

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen Bekijk bericht
    Inderdaad nog steeds (tot 1 november 2009), maar bij Amazon.co.uk ben je goedkoper uit. Daar betaal je 17.99 pond per film, wat op € 20 neerkomt. Met verzendkosten ben je voor 2 items net iets goedkoper uit dan bij Play.com. Bestel je er 4 of nog meer (of bestel je 2 Disney's en nog iets anders erbij) dan ben je bij Amazon.co.uk sowieso veel goedkoper uit. Bij mij scheelde het met mijn bestelling van 4 Disney Blu-ray's en een DVD Box in totaal zo'n 15 euro (al was de DVD Box ook 5 euro goedkoper bij Amazon.co.uk).
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Inderdaad nog steeds (tot 1 november 2009), maar bij Amazon.co.uk ben je goedkoper uit. Daar betaal je 17.99 pond per film, wat op € 20 neerkomt. Met verzendkosten ben je voor 2 items net iets goedkoper uit dan bij Play.com. Bestel je er 4 of nog meer (of bestel je 2 Disney's en nog iets anders erbij) dan ben je bij Amazon.co.uk sowieso veel goedkoper uit. Bij mij scheelde het met mijn bestelling van 4 Disney Blu-ray's en een DVD Box in totaal zo'n 15 euro (al was de DVD Box ook 5 euro goedkoper bij Amazon.co.uk).
    vergis je niet, de verzendkosten van amazon.co.uk, zijn vaak ook zo'n 1,70-1.94 pond per item.. in dit geval ben je sowieso goedkoper uit.. maaruh, soms is het nog eens een stuk goedkoper (bij dit soort acties) om gewoon tussen de sellers te kijken van amazon en zo je items te kopen ipv zulke 3 voor 2 etc acties van amazon zelf..
    Dus ik weet niet of jij alleen kijkt bij de standaard prijs van amazon, maar je bent vaker beter af om gewoon voor een seller te kiezen (veel mensen schijnen dit niet te weten dat je ook via amazon via sellers kunt kopen, ofwel die link onder de prijs new and used from ...., alleen weer helaas dat sommige sellers alleen in de UK verzenden).
    grootste nadeel wel is dat de verzendkosten van bv computergames (PS3/Xboxwhatever) ineens 3.94 pond is ipv dezelfde prijs als die van bluray's en dvd's)

  8. #58

    Standaard

    Dat wist ik inderdaad, maar ik vind het fijner om direct bij Amazon te bestellen en de prijzen zijn mij laag genoeg. Bij sellers moet je altijd opletten of ze wel een goede status hebben, of ze wel naar Nederland versturen en wat de verzendkosten dan zijn. Dat allemaal uitzoeken heb ik geen zin in. Ik bekijk alleen de winkels zelf (Play, Amazon, HMV).
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dat wist ik inderdaad, maar ik vind het fijner om direct bij Amazon te bestellen en de prijzen zijn mij laag genoeg. Bij sellers moet je altijd opletten of ze wel een goede status hebben, of ze wel naar Nederland versturen en wat de verzendkosten dan zijn. Dat allemaal uitzoeken heb ik geen zin in. Ik bekijk alleen de winkels zelf (Play, Amazon, HMV).
    Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar die paar seconde kijken levert mij vaak toch zo gemiddeld op dat ik de helft (of nog minder) betaal als dat de prijs op amazon zelf is. En zoveel werk is het dus niet, als er geen 'international' in de omschrijving staat dan kun je er van uit gaan dat er niet naar NL geshipped wordt, en het percentage (en aantal) bij de seller geeft me toch genoeg informatie om de betreffende seller te 'vertrouwen'.. maargoed ieder zo zijn ding..

    het grappige juist wel met dit soort aanbiedingen is dat de prijzen van de discs per stuk ineens duurder zijn dan voor de aanbieding, ofwel sowieso geen zuivere koffie IMHO, en dat geldt dus voor al die webshops, zowel bij Amazon als bij Play als bij TheHut waren de prijzen van veel discs lager als voor de 'aanbieding'..

  10. #60

    Standaard

    Wat betreft die prijsaanpassingen heb je gelijk, maar dan nog. Ik weet niet wat de prijzen voor de prijsverlaging waren, maar die waren zeker geen 9 pond per film. Dus hoe dan ook bespaar je. Het is misschien niet 100% de 2e film gratis, maar toch. Hoe je het ook wendt of keert, 4 Disney Blu-ray's voor 40 euro is spotgoedkoop.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  11. #61

    Standaard

    Nieuwe aanbiedingen. 2 voor 26.99. Vanaf 10 euro selectie (Sin City 12.99).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    gisteren stond forrest gump er ook tussen
    deze zie ik nu niet meer terug
    die had ook nl subs
    blij dat ik hem gisteren heb besteld voor 12,99 euro

  14. #64

    Standaard

    Forrest Gump is nog altijd beschikbaar voor €12,99: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...p/Product.html

  15. #65

    Standaard

    De laatste paar weken klopt het aardig...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chagnee Bekijk bericht
    Forrest Gump is nog altijd beschikbaar voor €12,99: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...p/Product.html

    oké ,hij staat alleen niet meer in het lijstje

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chagnee Bekijk bericht
    Nieuwe Blu-ray aanbiedingen bij Play... allemaal €9,49 en met NL subs:
    - Seven Pounds
    - A Few Good Men
    - Closer
    - Erin Brokovich
    - Hitch
    - Kramer vs. Kramer
    - R.V.
    - Secret Window
    - Stranger Than Fiction

    Blu-ray sale: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/C...53&cid=2516852
    goedkoopste zouden formeel €7.80 moeten kosten; hoezo geen verzendkosten bij play...

    Paul Blart: Mall Cop ook voor €9.49 (geen nl subs)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #68

    Standaard

    Veel films voor 7,99 p/s o.a. met NL subs:

    • 50 first dates
    • Bram Stokers: Dracula
    • Cadillac records
    • Catch & release
    • Click
    • Closer
    • Cruel Intentions
    • Daddy day camp
    • Erin Brockovich
    • First Knight
    • First Sunday
    • Hitch
    • Kramer vs Kramer
    • Made of Honour
    • Nick & Norah ifinite playlist
    • RV
    • Rachel getting married
    • Reign over me
    • Secret Window
    • Stranger than fiction
    Er zijn nog meer films, voor nog onder de 10 euro!
    Just me...P12 :-)

  19. #69
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Veel van deze zijn 2 voor 15 pond op www.amazon.co.uk en dan ben je (nog) iets goedkoper uit.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Veel van deze zijn 2 voor 15 pond op www.amazon.co.uk en dan ben je (nog) iets goedkoper uit.

    Zag ik later ook, maar bij amazon komen er nog wel kosten bij voor o.a. verzenden dus veel zal het niet schelen. Al levert amazon wel een stuk rapper.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  22. #72

    Standaard

    ik zie geen blu rays bij amazon.co.uk 2 voor 15 pound wel 2 voor 18.
    Of kijk ik verkeerd?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    ik zie geen blu rays bij amazon.co.uk 2 voor 15 pound wel 2 voor 18.
    Of kijk ik verkeerd?
    http://www.amazon.co.uk/b/ref=amb_li...rd_i=293962011

  24. #74

    Standaard

    Vandaag weer veel nieuwe in de 2 voor 23,98 Eur (incl. porto) aktie, ook heel recente, b.v. Inglorious Basterds en (!) Gone with the wind.
    Heeft HIJ én ZIJ iets lekkers om naar te kijken LOL...

  25. #75

    Standaard

    2 voor 19,49 of 15 pond

    Lijkt allemaal Warner, maar bijvoorbeeld Zodiac staat er niet tussen, maar als je op Zodiac zoekt hoort deze wel bij de actie
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •