Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 170 worden weergegeven.

Discussie: Indiana Jones 5 ??

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Indy does queen analingus felatio
    In HD?!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Grote kans nu ze getrouwd is met indy...
    Ik heb liever dat ze het doen zoals met Raiders en Temple, dat ze de 2e vóór de 1e, en de 5e vóór de 4e plaats laten vinden.
    Anders neemt Indy zoveel bagage met zich mee.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Ik heb liever dat ze het doen zoals met Raiders en Temple, dat ze de 2e vóór de 1e, en de 5e vóór de 4e plaats laten vinden.
    Anders neemt Indy zoveel bagage met zich mee.
    Zou beter werken inderdaad. Vond deel 4 nog wel aardig maar niet super en het viel een beetje uit de toon van de eerste 3, had niet de vibe van de trilogie...

    Om mensen weer voor een indy te winnen, zullen toch beter hun best moeten doen ben ik bang...

  4. #79

    Standaard

    Er moet meer actie en adventure terug komen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Er moet meer actie en adventure terug komen..
    In dat geval zijn ze met een jonge indy beter af dan met de oude ford...

  6. #81

    Standaard

    Vind ik niet, het moet avontuurlijker en dat kan een oude Ford net zo goed. Af en toe lekker goor of eng, typische Indy humor en een wat meer down-to-earth verhaal zou een vijfde deel al veel goed doen.

  7. #82

    Standaard

    Mee eens, er hoeft geen jonge indy hiervoor in de plaats te komen. Als ik indy 4 vergelijk met de andere is "ford" ook de enige die die uitstraling kan geven. Ook in deel 4,maar het moet veel avontuurlijker en impuls zoals in de vorige delen. Dus geen Shia als jonge indy :s

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het moet gewoon iets mythisch zijn en geen SciFi
    Dan is het al gauw goed.

    Indy zonder Ford is geen echte Indy, wat mij betreft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het moet gewoon iets mythisch zijn en geen SciFi
    Dan is het al gauw goed.

    Indy zonder Ford is geen echte Indy, wat mij betreft.
    Zal er toch een keer mee op moeten houden. Ford deed kwa actie al veel minder in indy 4. krijgen we indy 5 alleen nog zijn stuntdubbel te zien.:razz:

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    De meesten die ik hier 'hoor' zeggen dat Indiana Jones zonder Ford geen Indiana Jones is.
    Nu doet Ford het natuurlijk fantastisch, maar niemand is onvervangbaar.
    Sterker nog: het had maar weinig gescheeld of Tom Selleck was Indy geweest ipv Ford. Mijn punt: er is echt wel een opvolger te vinden hoor alleen heeft die persoon een erfenis van hier t/m Tokio van Harrison Ford. Indiana Jones moet m.i. dus niet gerecast worden ofzo.
    Ik zou deel 5 idd meer mytisch willen zien in de trent van atlantis, het oude Egypte, De romeinen, etc.

    Moet ik trouwens bij opmerken dat deel 4 lang niet zo onzinnig was als velen denken. De skulls bestaan nl. echt en er hangt van honderden jaren geleden al een mythe rondomheen van een onbekend ras dat voor die skulls verantwoordelijk was.
    Heb er pas geleden nog een documentaire over gezien op discovery. Ook zouden die skulls bepaalde krachten bezitten. Bron waren de verhalen van een vrouw die er in 1924 ofzo bij was toen er 1 gevonden werd door een archeoloog. Weet jammer genoeg niet meer hoe die documentaire heette. Maar het gaat er mij om dat het echt niet zo'n uit de lucht gegrepen verhaal is als velen denken.

    Ik zou ervoor pleiten dat als men nog door wil met de franchise na deel 5, dat Indy in die film hulp krijgt van een jongere kollega, van pakweg 35 ofzo. In ieder geval iemand met meer levenservaring dan Shia Leboeuf, minder een babyface ofzo. in die film zou Indy dan mi moeten beginnen als hoofdpersoon en gaandeweg moet die kollega/sidekick steeds belangrijker worden, zodat er aan het einde van de film een basis is om door te gaan met die persoon ipv Indy. Dan verder ook niet meer de naam Indiana Jones voor de films gebruiken.

  12. #87

    Standaard

    Ik geloof dat ik mezelf een beetje tegenspreek in mijn vorige post.
    Wat ik bedoel is dit:
    iemand anders kan echt wel Indy spelen. hij zal alleen sterk in zn schoenen moeten staan om om te gaan met de erfenis van Ford. Wil je geen risico nemen als filmmaatschappij, dan moet je m.i. niet proberen om hem te recasten of een jonge gast als Shia in te brengen, maar je hebt een wat volwassener persoon nodig vanwege de kennis die hij kan hebben opgedaan in zijn reizen (moet natuurlijk wel een archeoloog zijn).

  13. #88

    Standaard

    Nice,dus dit bevestigd dat Ford Indiana zal zijn. Alle/meeste stunts zijn nog door Ford zelf uitgevoerd in deel 4 ,dus wie zegt dat dat niet kan in deel 5? Ik zou zoals vele ook meer mythisch en avontuur erin gemengd willen hebben.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieterrijkers Bekijk bericht
    Sterker nog: het had maar weinig gescheeld of Tom Selleck was Indy geweest ipv Ford.
    Maar dat was gewoon voor de eerste film. Zodra een film gemaakt is heeft de hoofdpersoon ook zijn of haar gezicht gekregen. Ik zou raar tegen een Indiana Jones aankijken als hij niet door Ford gespeeld zou worden. En dan zou ik ook minder snel geïnteresseerd zijn.

    Je weet het natuurlijk nooit. Alles kan goed uitpakken. Maar ik zie toch liever een Indy met het gezicht van Ford


  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieterrijkers Bekijk bericht
    Sterker nog: het had maar weinig gescheeld of Tom Selleck was Indy geweest ipv Ford.
    klopt, maar wie zegt dat Raiders met Tom Selleck even succesvol zou zijn geweest?
    wie zegt er dat Temple of Doom dan ooit zou zijn gemaakt?

    zoals het nu is: Indiana = Ford
    Indiana Jones 5 zonder Ford is net zoals American Pie 4: op een paar details na heeft het niets meer te maken met de vorige 3 films (geen ideale vergelijking eigenlijk)

  16. #91

    Standaard

    While Harrison Ford is busy helping the environment, he's also waiting to hear from George Lucas about what he can expect from a fifth "Indiana Jones" movie. "We're waiting on a script," he told MTV News at a Team Earth event. As for when that script might surface, Ford isn't holding his breath: "Ah, not yet."



    The actor was a little more talkative when it came to talking about his work with Team Earth and his personal efforts to help the environment. "I try to reduce energy consumption in my home," he said. "I try to recycle. I try to buy products that have less impact on the environment. I try to talk to people about the environment."
    Ford has some advice for people looking to help the environment themselves, likening the green movement to "the civil-rights movement, the anti-war movement, the youth movement of the '60s."
    "It depends on where you live, what you're doing," he said. "I think y'all need to just understand: We've only got one place to live. It's right here on what we call planet Earth. We've got to talk to our parents, we've got to talk to our elected leadership, we've got to make them understand that we require them to pay attention to get the job done.
    "There is a positive contribution that we can all make just by joining together in an undeniable movement," he continued. "The environmental groups, we need to come together and present achievable programs."

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Harrison Ford over Indiana Jones 5





    MTV had een interview met Harrison Ford (67) waarin de acteur aangaf nog steeds legio mogelijkheden te zien voor de Indiana Jones franchise. Echter, een nieuwe film moet wel vaart krijgen want Indy in een rolstoel ziet Ford vooralsnog niet zitten.

    "I don't think I'll do it in a wheelchair, George [Lucas] is working on an idea, and if it comes to a fruitful stage, all of us are very interested in making another."

    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull werd niet overal even enthousiast ontvangen. Een financieel succes is de film absoluut wel te noemen met een opbrengst tot nu toe van bijna 800 miljoen dollar. Ford denkt dat het verder uitdiepen van het karakter van Dr. Jones een leidraad kan zijn voor Indiana Jones 5.

    "I think it would be interesting to advance the understanding of the character, as we always have had that ambition throughout the series. I think it would be interesting to deepen the relationship between he and his son [Mutt, played by Shia LaBeouf] and play on that relationship. ... It's full of opportunity. The series is full of opportunity."

    Het gehele interview kan je hier lezen (inclusief video).
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  19. #94

    Standaard

    Nice dat er nog wat nieuws over deel 5 komt, alleen de relatie tussen mutt en indy zie ik niet geheel zitten, tenzij het op een the last crusade achtige manier gepresenteerd kan worden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #95

    Standaard

    "A germ of an idea," I should say. Also, I want to apologize in advanced, because this is like the fourth Indy 5 story in the last year that's essentially not given any real new info. It's a slow news morning.

    Anyway, presumably while doing press in the UK for EXTRAORDINARY MEASURES, actor
    Harrison Ford spoke to the BBC about INDY 5's story saying, "Steven [Spielberg] and George [Lucas] and I are sort of agreed on a germ of an idea and we're seeing what comes of it."

    The fifth installment - which after CRYSTAL SKULL, I think we're all very wary of at this point - won't apparently be seen for quite some time. I don't think anyone expected otherwise, but okay. Ford then gets into how he, Lucas, and Spielberg got the ball rolling: "The process works like this. We come to some basic agreement and then George goes away for a long time and works on it. Then Steven and I get it in some form, some embryonic form. Then if we like it we start working with George on it and at some point down the line it's ready and we do it."

    I suppose word coming from the Fedora-wearer himself carries with it a little more weight than from Shia Labeouf, but still. This is non-news. But stay tuned. Hopefully some substantial info on the sequel will come down the pike soon.
    Ben blij dat er nog wat van komt, alleen duurt het nog zo lang..[/color]

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #96

    Standaard

    http://www.stuff.co.nz/entertainment...k-to-its-roots
    Harrison Ford's final outing as Indiana Jones will be "emotional and exciting" as the franchise heads back to its roots after a badly received fourth instalment.
    Ford is well-known for his portrayal of the archaeologist and adventurer, and has agreed to reprise the role one last time.
    Indiana Jones 5 will begin shooting next year, and much of the plot line will be centred around the Bermuda Triangle, an area over the North Atlantic Ocean where a number of aircraft are said to have disappeared.
    "George (Lucas) and Steven (Spielberg) have been working on a script and it's almost there," a source explained.
    "Harrison is on stand-by for filming next year. This looks like being an emotional and exciting conclusion to the franchise, with Indy facing his biggest challenge yet."
    The last film in the franchise, Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, was released in 2008 and performed well at the box office, but was savaged by critics.
    Mooi totnutoe....maar dan:



    Shia LaBeouf played Indiana's son Mutt Williams, and he will also appear in the new instalment.
    Movie bosses have assured fans the film will stay true to the series' roots, and won't contain lots of state-of-the-art special effects.
    "Shia LaBeouf has a central role again as Indy's son but this will be a blockbuster made in the old fashioned way rather than the CGI efforts of the last movie," the source added.
    Weer (Theo Maassen modus aan) DA K*TMENNEKE!

  22. #97

    Standaard

    Het kan wel wat worden, als er wat meer naar Spielberg en wat minder naar Lucas geluisterd wordt. Verder vindt ik de toevoeging van LaBeouf ook wel zitten, eerst totaal niet, maar hij kan wel acteren en voegt humor toe, mits goed uitgevoerd, vind ik dit geen probleem.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    http://www.stuff.co.nz/entertainment...k-to-its-roots

    Mooi totnutoe....maar dan:




    Weer (Theo Maassen modus aan) DA K*TMENNEKE!
    Als ze teruggaan naar de roots, wat moet die la beouf er dan in?!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nice dat er nog wat nieuws over deel 5 komt, alleen de relatie tussen mutt en indy zie ik niet geheel zitten, tenzij het op een the last crusade achtige manier gepresenteerd kan worden.
    La Beouf zit nog niet op een niveau van een Ford of een Connery...
    Ik vond hem in deel 4 ook al niet geweldig...

  25. #100

    Standaard

    Tja, wat verwacht je dan ook van zo'n mannetje.... Op zich had Ford voor Raiders ook alleen als flamboyante actieheld gespeeld dus wat dat betreft sluit het wel aan. Alleen Laboeaeof is alleen nog erg jong, Ford was al wat ouder en had wat meer natuurlijke charme.

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •