De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 30Rock, nieuwe hit uit USA

    30Rock gaat over Lizz Lemon (Tina Fey, bedenker van Saturday Night Live), een producer van een sketch-show genaamd "The Girlie Show" .. Lizz krijgt een nieuwe baas (Alec Baldwin) en moet zich eigen staande houden tegenover hem en de door hem uitgekozen ster die in de serie een "comeback" wilt maken, deze wordt gespeeld door Tracy Jordan (die travestiet in The Longest Day).

    Ik heb nu al een paar afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind. Alec Baldwin is geweldig in deze serie, net zoals Tina Fey die trouwens alles heeft geschreven voor 30Rock. Ze stapte zelfs uit Saturday Night Live om hieraan te werken, haar man produceert zelfs de muziek in 30Rock.
    De titel 30Rock staat de 30 Rockefeller Center, dit is het adres van NBC in New York.



    Ik was zelf eigenlijk verbaasd dat niemand hier een topic over heeft gemaakt maar oké, hier komt ie dan

    Zijn er nog meer liefhebbers van 30Rock? En diegene die nog niks weten van deze show stel ik voor om de pilot te proberen, het is de moeite waard en het duurt maar 20 minuten. Alle afleveringen duren 20 minuten dus top !
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een aantal afleveringen van het eerste seizoen gekeken op één. Eerst kwamen die geloof ik op donderdagavond op, maar wegens geen succes werd dat al snel terug afgevoerd. Nu komen ze geloof ik op zaterdag in de vooravond terug op TV.

    Mij bevalt het zeer goed, vooral Alec Baldwin is zeer grappig Het is vrij brave humor maar het is allemaal goed uitgewerkt. Komedies over het maken van TV-series of films vind ik meestal wel leuk. En ik ben blij om te zien dat seizoen 1 hier ondertussen ook op DVD is verschenen, komt er zeker nog wel eens in om alles ook eens in volgorde te kunnen kijken.

  3. #3

    Standaard

    Heb ook de eerste afleveringen op Éen gekeken, maar ga nu zeker verder op DVD. Leuke serie!

  4. #4

    Standaard

    Alec Baldwin speelt idd grandioos in deze serie, hij doet het met zo'n gemak. Gastrolletjes van Rip Torn en LL Cool J zijn ook leuk gedaan.
    Eindelijk weer een komedie-serie waar ik om kan lachen..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #5

    Standaard

    Hele leuke serie! Mag er graag naar kijken. De afleveringen duren niet te lang en inderdaad een geweldige rol voor Alec Baldwin. Toppertje!

  6. #6

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer seizoen 2 echt uitkomt?

    Volgens DVD Home 05-02-2009 maar in Film Valley staat een advertentie dat het al verkrijgbaar moet zijn??!!??

  7. #7

    Standaard

    Inmiddels al een aantal afleveringen gezien op CC en vind het een erg leuke serie.
    Vooral Kenneth is op een "geeky way" vrij geestig.
    Lijkt net Butters (van South Park) maar dan volwassen en real life.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #8

    Standaard

    Hmm, 22 Emmy-nominaties voor Liz Lemler en co.
    Da's best veel...
    Bron: De Morgen
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Hmm, 22 Emmy-nominaties voor Liz Lemler en co.
    Da's best veel...
    Bron: De Morgen
    Zal ongetwijfeld ook weer schoonmaken bij de komende uitreiking. Ik heb veel liefde voor deze sitcom maar de afgelopen twee jaar wordt The Office, Weeds, Entourage en co. echt genegeerd bij de Emmy's en Golden Globes, wat jammer is, gezien 30 Rock ook weer niet zóó goed is.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  10. #10

    Standaard

    Op 21 april komt de hele serie in de VS op blu-ray uit: https://www.amazon.com/dp/B083XR4H9B/

  11. #11

    Standaard

    De blu-ray release heb ik inmiddels (nog niet bekeken trouwens) en fans van de serie zouden die misschien ook moeten willen bestellen want Tina Fey is in een vlaag van zelfcensuur gaan snijden in sommige afleveringen vanwege "blackface". Snijden in de zin van "het verwijderen van complete afleveringen van streaming diensten" dan. Zie Tina Fey asks streaming platforms to pull ‘30 Rock’ episodes that featured blackface

  12. #12

    Standaard

    Ik heb het al gezegd, maar ik zeg het nog eens: Dát is dus de reden waarom ik een fysieke collectie prefereer boven streaming-meuk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Ik noem het beestje maar gewoon bij de politiek incorrecte naam: dit is toch geen self-aware, maar keiharde damage control?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •