Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Quentin Tarantino

  1. #26

    Standaard

    Kill Bill 1 vind ik juist echt ontzettend goed.
    Maar ik houd dan ook van die Japanse shit, dus vooral dat anime gedeelte en alle scenes met Oren Ishii en Hattori Hanzo maken voor mij de film. Alhoewel dat gevecht met Vernita Green ook heerlijk blijft om naar te kijken.

    Heb Death Proof nog niet gezien, maar voor de rest vind ik al zijn films goed.

    Wat vinden jullie trouwens van Four Rooms?
    Daar hoor je nooit iemand over namelijk.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht

    Wat vinden jullie trouwens van Four Rooms?
    Daar hoor je nooit iemand over namelijk.
    Omdat dit ook een ongelooflijk slecht ensemble-vehikel is waar Tarantino en Rodriguez zich voor zouden moeten schamen dat ze er deel van uitmaken. Of dat is althans mijn mening. Vier oninteressante verhaaltjes (dat van Tarantino was nog enigszins leuk door onder andere de cameo van Bruce Willis) die een samenhangend geheel moeten voorstellen doordat ze zich in een hotel afspelen waar Tim Roth de rol van bel-boy voor zijn rekening neemt die ongewild betrokken wordt in de vreemde toestanden die zich afspelen in 4 hotelkamers (ik vind het een goede acteur, maar hij gaat hier ook volledig de mist in).

    Nee dat vond ik absoluut niet de moeite. Dat Madonna in één van de verhaaltjes voorkomt als actrice had me eigenlijk al voldoende moeten waarschuwen voor de kwaliteit van Four Rooms. Het segment dat Tarantino voor zijn rekening nam heeft wel een paar typische Tarantino-trekjes zoals de dialogen en het onderwerp, maar het is echt niet te vergelijken met zijn langspeelfilms.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    From Dusk Till Dawn is niet geregisseerd door Tarantino .. .veelgemaakte fout. Die is namelijk van Rodriguez.

    ...
    Geen gemaakte fout van mijn kant... Hij heeft 'm inderdaad niet geregiseerd maar wel geschreven (screenplay). Hij heeft 'm alleen niet geregisseerd omdat hij zich in deze film meer op het acteren wilde toeleggen. De film komt dus wat mij betreft grotendeels van zijn hand. Wat je ook wel merkt aan de onnozele (maar fantastische) dialogen in de film.

    van IMDB:
    "Quentin Tarantino was originally set to direct the movie, but decided not to direct so that he could focus more on the screenplay and his role as Richard Gecko."

    Wat mij betreft is dit dus voor een groot deel een "Tarantino film".

  4. #29

    Standaard

    Inglorious Bastards, de langverwachte remake van de cultfilm van Enzo G. Castellari met o.a. Fred "The Hammer" Williamson uit 1977. Dat vertelde Quentin Tarantino op het strand van Cannes tijdens een Tv-interview van Le Grand Journal de Cannes. Hem werd tijdens dat interview op een gegeven moment gevraagd: "Wat wordt uw volgende film? We horen Kill Bill 3, Kill Bill 4, welke wordt het?" Tarantino antwoorde: "De volgende film die ik ga maken is mijn Tweede Wereldoorlog film. Ik heb net de eerste versie van het script af, en als alles goed kom ik hier in Cannes, in 2009, met Inglorious Bastards! Volgens IMDB zijn Reservoir Dogs Tim Roth en Michael Madsen overigens al gecast.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 27-05-2008 om 06:43

  5. #30

    Standaard

    Wat four rooms betreft. Die is dan ook niet alleen van Tarantino en Rodriguez. Elke kamer is van een andere regiseur, dus die kamer met Madonna kan je Tarantino niet echt aanrekenen.
    De twee segmenten van Rodriguez en Tarantino vind ik wel heel vermakelijk.

    En goed nieuws dat Roth en Madsen zijn gecast voor Inglorious Bastards.
    Lijkt me trouwens helemaal geen Tarantino film, maar dat maakt het juist zo aantrekkelijk. Ben echt zeer benieuwd.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  6. #31

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=ObrM9C6zzhQ

    Pers ding met Tarantino en Rodriguez. Staat ook op de Japanse Grindhouse box, maar daarop zijn een aantal dingen weggelaten, zoals het eerste onderwerp van dit filmpje..Namelijk 2 Kill Bill anime prequels

    Klinkt geweldig. Een film met de focus op Bill, en de andere film met de focus op The Bride. Vond de anime sequence in Kill Bill een van de pluspunten uit de film, dus graaaag meer van dat spul!!
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  7. #32

    Standaard

    Die anime sequence in Kill Bill 1 was werkelijk briljant. Laat maar komen die prequels !

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Die anime sequence in Kill Bill 1 was werkelijk briljant. Laat maar komen die prequels !
    Small chance... Tarantino doet voornamelijk alles maar 1x ... dus een weerzien met de KillBill omgeving zit er zeer waarschijnlijk niet in.

  9. #34

    Standaard

    Dit is werkelijk hilarisch: de 11 meest bizarre Quentin Tarantino filmpjes: http://www.screenjunkies.com/general...antino-moments

    Vooral nr. 1, 2, 3, 4, 10 en 11 zijn geweldig

    Quentin tegen een American Idol deelneemster: "Diana, you pulled off this song, but... so what?"

  10. #35

    Standaard

    Reservoir Frogs
    Die van Top Gun is ook hilarisch, die had ik al een keer gezien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    Ah serieus? Ik dacht echt dat hij een soort gast-jurylid was

    Nuja, het filmpje is er ook niet minder grappig om
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:07

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Reservoir Frogs
    Die van Top Gun is ook hilarisch, die had ik al een keer gezien.
    Reservoir Frogs is inderdaad erg leuk!

    De eerste vind ik ook lachen, heerlijk hoe hij eerst tekeer gaat tegen die papparazzi om vervolgens helemaal om te slaan en erg vriendelijk te worden, constant met een big smile.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #38

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •