Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Herjan

  1. #51

    Standaard

    Al bericht van Arnold gehad dan?

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Niet altijd de tijd om alle interviews te lezen, maar van deze oude rot van het forum toch even de moeite genomen. Ben Herjan namelijk eeuwige dank verschuldigd voor vingertje van Sauron.

    Das gelijk mijn vraag, heb je die nog?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Niet altijd de tijd om alle interviews te lezen, maar van deze oude rot van het forum toch even de moeite genomen. Ben Herjan namelijk eeuwige dank verschuldigd voor vingertje van Sauron.
    Gut, helemaal vergeten. Is dat een powerbuy geweest of zo?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Das gelijk mijn vraag, heb je die nog?
    Jazekers!

    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 24-05-2008 om 08:53

  5. #55

    Standaard

    Die heb ik ook nog, ook dankzij jou Herjan
    Hij gloeit alleen niet meer als ik langsloop, moet de batterijen eens vervangen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Is die nog ergens te krijgen en aan welke prijs moet ik dan denken?
    SafeTrader

    If you shoot this man, you die next.
    Repeat.
    If you shoot this man, you die next.

    What I Watch

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Sharon kan inderdaad wel redelijk zingen, maar ik vind het bereik van haar borststem niet zo heel groot, het belten (het "oprekken" van de borststem tot boven de stembreuk) lijkt ze niet volledig onder de knie te hebben en haar kopstem vind ik niet zo krachtig. Nu lijkt het misschien of ik haar volledig afkraak, maar dat is niet mijn bedoeling. Maar wat meer klassieke zangles zou haar naar mijn mening wel helpen. Al vind ik haar op hun laatste CD al wel een stuk beter klinken dan daarvoor.

    Huub vind ik fantastisch. Zijn beleving, dat rauwe, ongepolijste geluid. En ik vind het gaaf om hem te zien zingen. Net als Joe Cocker met zijn hele lijf. Geweldig.
    In beide gevallen met je eens , hoewel ik niet technisch ben qua zangstemmen vind ik Sharon wel een aparte stem hebben maar lijkt het soms wat te kort te schieten, ik dacht altijd dat het aan mij lag. Maar Huub is echt fantastisch!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hij gloeit alleen niet meer als ik langsloop, moet de batterijen eens vervangen.
    Ik heb 'm eigenlijk altijd uit staan en zet hem alleen aan als iemand hem even wil zien. Ik blijf het een erg mooi effect vinden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs vd N. Bekijk bericht
    Is die nog ergens te krijgen en aan welke prijs moet ik dan denken?
    Ik kon 'm zo snel niet vinden. Is ook gelimiteerd tot (uit m'n hoofd) 2500 stuks. Maar misschien als je eBay en Marktplaats in de gaten houdt? En anders nog wat Amerikaanse shops of zo. Prijs weet ik niet meer exact. Met de powerboy was hij wel aanzienlijk goedkoper dan normaal, maar ik kan nu geen prijzen meer vinden. Reken op iets van 200 euro of zo.

    EDIT: Op eBay staan er nu 2. Zoeken op "sauron one ring".
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 26-05-2008 om 11:25

  9. #59

    Standaard

    He Herjan, dat is nou ook toevallig dat je hier aantref. (nou niet helemaal, las toevallig vanochtend op het trouwforum dat je hier ook lid bent)

    Ik ben sinds een paar weken lid omdat wij (ja inderdaad van ons bruiloftkadoogeld) een nieuwe HD LCD hebben gekocht (Samsung LE52A656) en wat aanvullende apparatuur en dat krijg ik niet echt lekker aan de pruttel. Dus ik hoop hier wat goede iddeen op te doen en wat tips te krijgen.

    (Oja de naam flippie zegt je natuurlijk niets, maar zo noemt iedereen in de familie mij, in het echt heet ik Andre en ben ben onlangs getrouwd met Sylvia, nu weet je het denk ik wel)

  10. #60

    Standaard

    Mag ik ook geinterviewt worden?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Mag ik ook geinterviewt worden?
    Wie vraagt...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Mag ik ook geinterviewt worden?
    Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen ben je de eerste!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen ben je de eerste!
    Kijk, dat is nog eens een aardig gebaar van je!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •