De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Flash embed.

  1. #1

    Standaard Flash embed.

    Is er enig idee wanneer het mogelijk is om "embed" filmpjes op het forum te posten?
    zoals via Youtube, er wordt nu veel gedeeplinked en heb het idee dat het 'n welkome toevoeging zou kunnen zijn in bijv. trailer topics en dergelijk.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Is er enig idee wanneer het mogelijk is om "embed" filmpjes op het forum te posten?
    zoals via Youtube, er wordt nu veel gedeeplinked en heb het idee dat het 'n welkome toevoeging zou kunnen zijn in bijv. trailer topics en dergelijk.
    Ik spreek een beetje voor mijn beurt, maar volgensmij is dit al eens afgewezen vanwege problemen met dataverkeer.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik spreek een beetje voor mijn beurt, maar volgensmij is dit al eens afgewezen vanwege problemen met dataverkeer.
    Dataverkeer is toch in handen van de server waarvandaan de embed gelinked wordt?, het script van het forum zorgt enkel voor 'n afspeelwindow. (correct me if i'm wrong)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    dat zou idd geen probleem zijn, enkel het aanpassen van de ubb interface moet al voldoende zijn

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dataverkeer is toch in handen van de server waarvandaan de embed gelinked wordt?, het script van het forum zorgt enkel voor 'n afspeelwindow. (correct me if i'm wrong)
    Dat dacht ik ook, maar ik meen me een dergelijk tegenargument van de crew te herinneren.

    Ik weet trouwens ook niet of de forumsoftware dit wel kan.

    Voor de duidelijkheid: Ik ben het 100% met je eens hoor, zou een leuke toevoeging zijn (mits met mate toegepast, voor trailers en dergelijke).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •