Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 104 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik vind de acteurs van Fringe vaak beter dan acteurs van Lost hoor ( uitzonderingen daargelaten ).

    Seizoen 1 en 2, en ook 4 en 5 waren erg goed van Lost ; en ik vind dat het eerste seizoen van Fringe toch wel evengoed is als die seizoenen van Lost. Echt verslavend, mysterieus, en goede acteerprestaties. Over Joshua Jackson valt te discussieren maar Anna Torv zet een goede rol neer. Beste acteur vind ik degene die Broyles speelt ; zeer mysterieus en interessant.

    Maar Lost en Fringe zijn gewoon verschillende series ; maar persoonlijk vind ik dit 1e seizoen toch echt veelbelovend.
    Geef het nog maar eens kans denk ik. Lees en hoor meerdere lovende reacties over. Misschien toch iets te snel geoordeeld.
    Hoop dat Anna Torv zich wat meer ontwikkeld. Lance Reddick als Broyles is altijd goed. Kijk maar eens naar zijn rol in The Wire

  2. #77
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Misschien komt het doordat ik de afgelopen weken Dexter heb gekeken, dat deze serie me niet echt kan bekoren.

    In Dexter proberen ze met man en macht zich te verzetten tegen de clichés waar dergelijke series mee te maken krijgen.

    Toen ze bezoek kregen van een auditor die de boel eens even op stelten komt zetten vanwege een persoonlijke vete kreeg ik een 'hier gaan we weer'-gevoel (House MD déjà-vu). En zo waren er nog wel een paar zaken. Het is lovenswaardig dat men fenomenen ten tonele wil brengen die ze momenteel als fictie of waanzin beschouwen, maar ze overdrijven toch wel wat in de hoeveelheid. Het is de gimmick van de serie, maar zo verliest het wat kracht.

    Er zijn ondertussen zo'n 13 afleveringen de revue gepasseerd en ik moet me er toch wel wat doorslepen.

  3. #78

    Standaard

    Ik zit nu in het midden van seizoen 2 en vind het totnutoe een zeer sterke serie. Dat ligt (voor mij dan) voor een heel groot gedeelte aan de geweldige manier waarop John Noble zijn rol neerzet. En de manier waarop de relatie tussen vader en zoon Bishop uitgespeeld wordt. Daarnaast zijn de losse verhalen steeds boeiend en de grote verhaallijn houdt de spanning op een hoog niveau. Ik vind hem in ieder geval beter dan de X-Files, waar Fringe toch vaker mee vergeleken wordt.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  4. #79

    Standaard

    Een maand of 3 geleden heb ik (een stuk) van de eerste en 4e aflevering van deze serie gezien op tv (net 5?). Ik wilde de afleveringen niet helemaal bekijken, omdat ik ervan overtuigd was dat mijn vrouw deze serie ook wel zou willen zien.
    Ze is niet iemand van de sf, maar een serie als The 4400 wilde ze jaren geleden ook al graag volgen. Seizoen 1 van Fringe maar gedownload en samen naar de eerste aflevering gekeken en er inmiddels verslaafd aan geraakt

    Anna Torv kenden wij al van haar rol in de BBC-serie Mistresses en Lance Reddick van The Wire (waar we begin van dit jaar ineens verslaafd aan raakten en in 2,5 maand alle 5 de seizoenen van hebben gezien). En Joshua Jackson kenden we nog van Dawson's Creek. En John Noble bleek dus ook een rol in LOTR te hebben gehad. Een top-casting dus.

    In het verleden was is al een erg grote fan van The X-files en zie dus veel overeenkomsten tussen Fringe en de series The X-Files en The 4400. Maar de schrijvers hebben vast ook goed naar een serie als The Twilight Zone gekeken oid. Maar dat deerd totaal niet. Aan de ene kant komt de serie erg serieus over met veel onmogelijkheden zoals uit bijv. The X-Files. Aan de andere kant zit er genoeg humor in door de vader-zoon relatie van Walter en Peter. Want John Noble speelt wel heel erg overtuigend zijn rol wat meer dan genoeg een glimlach op je gezicht tovert.

    Ik kan ook haast niet wachten tot seizoen 3 begint (al wachten we tot het seizoen voornij is door alles achter elkaar te kunnen kijken). Net als dat we niet kunnen wachten tot seizoen 5 van Dexter gaat beginnen.

  5. #80

    Standaard

    Fringe is een zeer sterke sci-fi serie, die wat mij betreft zeker beter is dan The X-Files...John Noble is gewoonweg schitterend als Dr. Walter Bisschop en ook de rest van de cast acteert naar behoren. De verhalen op zich boeien (mij in ieder geval) genoeg om toch elke keer onmiddelijk de volgende aflevering te bekijken en zeker de rode draad die door de serie loopt, de testen die Walter op Olivia heeft uitgevoerd toen ze nog een kind was en de gevolgen hiervan , is boeiend genoeg om te blijven kijken.

    Heb nu seizoen 1 en 2 helemaal uitgekeken en seizoen 3 mag voor mijn part onmiddelijk beginnen!!
    Laatst aangepast door Peter Neefs : 08-09-2010 om 14:53
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #81

    Standaard

    23 september begint serie 3!...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #82
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge jonge, en het einde van serie twee dan??? ( deze maar dan omgedraaid, dus eigenlijk deze :wallbash

    Ze beginnen, laten 10 afleveringen zien, en opeens spontaan weer herhalingen van serie 1.
    Weet je zeker dat ze niet verder gaan met serie twee. Heb steeds meer moeite om series op tv te volgen. Zijn ze net weer begonnen...., je raad het al.

    Echter kopen vind ik bij sommige nog steeds zonde, zeker als ik ze daarna nooit meer kijk.
    Van mij mogen de series ondemand komen. Ben ik lekker zelf de baas.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #83

    Standaard

    Vanaf komende vrijdag zal net 5 de laatste afleveringen van seizoen 2 weer uitzenden.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  9. #84
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Vanaf komende vrijdag zal net 5 de laatste afleveringen van seizoen 2 weer uitzenden.
    Hé kijk dat willen we horen
    Bedankt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #85

    Standaard

    He, heerlijk, het is weer begonnen!...

    Gisteravond deel een van de derde serie gekeken.

    Het gaat meteen goed verder waar 2 ophield. Je moet je hoofd er wel bijhouden en ook de vorige series gezien hebben, want de derde serie begint met een erg beperkte terugblik. Het is aardig complex aan het worden bovendien met alle plots, subplots en karakters die heen en weer reizen. Pffff, but i'll love it..

    Het worden overigens 22 afleveringen dit seizoen las ik. Cool Fox...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Fringe is een zeer sterke sci-fi serie, die wat mij betreft zeker beter is dan The X-Files...John Noble is gewoonweg schitterend als Dr. Walter Bisschop en ook de rest van de cast acteert naar behoren. De verhalen op zich boeien (mij in ieder geval) genoeg om toch elke keer onmiddelijk de volgende aflevering te bekijken en zeker de rode draad die door de serie loopt, de testen die Walter op Olivia heeft uitgevoerd toen ze nog een kind was en de gevolgen hiervan , is boeiend genoeg om te blijven kijken.

    Heb nu seizoen 1 en 2 helemaal uitgekeken en seizoen 3 mag voor mijn part onmiddelijk beginnen!!
    Persoonlijk vind ik deze serie niet het niveau halen van de x-files. Sterker nog ik vind fringe een zeer matige serie. x-files vond ik toen leuk maar als ik er nu naar kijk komen de 1ste seizoenen ook redelijk gedateerd over.

  12. #87

    Standaard

    Als tiener was ik een grote liefhebber van 'The X Files', kenissen vergelijken 'Fringe' dan ook vaak met die SF-serie. Dat is meteen ook hetgene dat me alsnog aantrekt, want ik stuit ook op mijn persoonlijke struikelblok : Joshua Jackson. De jongeman heeft me nog steeds niet kunnen overtuigen van z'n kunnen. Misschien is dit anders in 'Fringe'? Hopelijk pikt één of andere zender deze serie op.

  13. #88

    Standaard

    Op donderdagavond wordt deze door net5 of sbs6 ofzo uitgezonden. Seizoen 2 is daar al in een vergevorderd stadium.
    Al is dat wel knap, want afgelopen zomer begon de serie op zondagavond met aflevering 1 van seizoen 1, waarna ik de serie gedownload heb en samen met mijn vrouw gemiddeld 8-10 afleveringen per week hebben gezien en we een aantal weken erachter kwamen dat we de aflevering van (inmiddels) donderdagavond nog nieteens gezien hadden. Dus ergens hebben ze in het uitzendschema een groot gedeelte overgeslagen oid...

    Ik ben benieuwd waar de serie heen gaat. Af en toe maken ze toch een flinke fout door bijv. de echte Charlie terug te laten keren als agent in 'onze' dimensie, terwijl hij daarin al is overleden.
    En ik ben mij in het 2e seizoen gaan storen over de theorie van een andere dimensie. En dan m.n. over leven en dood. De andere dimensie is hetzelfde als de onze, alleen een klein beetje anders. Maar als iemand in de ene dimensie overlijdt en in de andere nog niet, heeft dit gevolgen voor het verdere verloop. Met hoe meer mensen dit gebeurd, hoe groter uiteindelijk het verloop op het leven heeft in de ene dimensie met de andere. Na verloop van tijd heeft de ene dimensie een totaal andere populatie dan de andere dimensie, waardoor er ook een totaal andere aarde zou moeten zijn.

    Volgens mij hadden ze dit bij een serie als Sliders veel beter aangepakt.

  14. #89

    Standaard

    Die aflevering waarin Charlie in onze dimensie zichtbaar is, is omdat er een seizoen 1 episode is uitgezonden tijdens seizoen 2. Deze was op de plank blijven liggen.
    Beetje vreemd aangepakt.

  15. #90

    Standaard

    Ik niet. Heb besloten, na een aantal herkansingen, om te stoppen met deze serie. Weet me toch niet echt te pakken, terwijl ik toch groot X-Files fan ben en graag naar Lost mocht kijken.

  16. #91
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik probeer deze serie te volgen, maar laat het aan net5 om weer plots te stoppen zonder dat we enig idee hebben wanneer hij verder gaat.

    Maar ik vind het zeker een topper, smaken verschillen dus...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #92

    Standaard

    Wij volgen de serie nogsteeds. Zijn nu bij aflevering 17 alweer van het 3e seizoen. DutchReleaseTeam vertalen de ondertitels en bakken ze in de aflevering en uploaden ze weer naar Demonoid. Zo volgen wij de serie bijna synchroon met de VS.

    Zo geweldig als de eerste 2 seizoenen vind ik het niet meer. Alsof ze een beetje stuurloos zijn. Dan zijn ze weer in onze dimensie (blauwe leader), dan weer in de andere (rood) en een enkele keer in het verleden (groen). Wel komt er geregeld nog een typische X-Files aflevering langs.

    Vond The 4400 globaal gezien consistenter. Maar de acteerprestaties van John Noble in Fringe zijn fenomenaal! Absurdistisch zelfs zo nu en dan.

  18. #93

    Standaard

    Kijk het ook nog steeds ; net begonnen met seizoen 3. Zit erg goed in elkaar nog steeds!

  19. #94

    Standaard

    Ik blijf het leuk vinden, al is het 'mysterie' van seizoen 1 er wel een beetje af. Inderdaad de acteerprestaties vooral, maar ook de goed geschreven afleveringen maken dit toch een must-see vind ik.

    De vergelijking met The 4400 begrijp ik niet helemaal. Het verhaal was anders, en eigenlijk was alles knullig aan die serie, tot het acteerwerk aan toe... Doet me denken aan de serie V, die (eindelijk) onlangs van de buis gehaald is.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #95

    Standaard

    Ik volg de serie sinds kort en ben helemaal verslaafd. Wat een briljante serie.
    Heb net aflevering 3.16 gezien en ik vraag me wel een beetje af waar ze nou eigenlijk naartoe werken. Ik heb wel een idee, maar ik geloof niet dat het alles is. Anna Torv is inderdaad briljant. En uiteraard John Noble.

    Het is naar mijn idee beter dan X-files op sommige vlakken. X-files is natuurlijk ook behoorlijk verouderd. (Nu stoot ik vast veel mensen tegen het zere been). Bij X-files was had ik na 4 afleveringen vaak wel een beetje klaar met kijken en na twee tot drie seizoenen moest ik echt even iets anders kijken. Bij Fringe heb ik dat niet. Wat me met name boeit is de ontwikkeling die Olivia doormaakt. En er zit naast een hoop Fringe Science ook een flinke dosis humor in. Ik lach me kapot om John Noble. (Astro, Astral, Asterix, Aspirine)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen Bekijk bericht
    Ik volg de serie sinds kort en ben helemaal verslaafd. Wat een briljante serie.
    Heb net aflevering 3.16 gezien en ik vraag me wel een beetje af waar ze nou eigenlijk naartoe werken. Ik heb wel een idee, maar ik geloof niet dat het alles is. Anna Torv is inderdaad briljant. En uiteraard John Noble.

    Het is naar mijn idee beter dan X-files op sommige vlakken. X-files is natuurlijk ook behoorlijk verouderd. (Nu stoot ik vast veel mensen tegen het zere been). Bij X-files was had ik na 4 afleveringen vaak wel een beetje klaar met kijken en na twee tot drie seizoenen moest ik echt even iets anders kijken. Bij Fringe heb ik dat niet. Wat me met name boeit is de ontwikkeling die Olivia doormaakt. En er zit naast een hoop Fringe Science ook een flinke dosis humor in. Ik lach me kapot om John Noble. (Astro, Astral, Asterix, Aspirine)
    Snel de volgende 2 afleveringen kijken. Vooral Ep. 18 is geweldig, maar dat zul je zelf wel ontdekken

  22. #97

    Standaard

    Net de pilot gezien. De kickoff
    Ben benieuwd naar meer !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #98

    Standaard

    We hebben gisteren net aflevering 4 gezien.. En voor mij is het niet echt "top"
    Ik weet niet hoe het natuurlijk verder zal verlopen maar wat ik erover vind:
    - De serie heeft altijd dezelfde opbouw die me nu al stoort: Het begint altijd met een "geval"/ "ongeluk". Daarna vind Olivia Dunham altijd toevallig iets op foto ofzo.. waardoor de gestoorde vader Bisshop altijd iets gaat onderzoeken.. hiervoor moet er altijd iets nieuws bijkomen in zijn lab, want hij heeft het niet. Vervolgens wordt het probleem "opgelost".
    - Vader bisshop speelt wel fantastisch goed zijn rol !!!
    - Serie is met momenten zelfs grappig !
    - De muziek is gewoon identiek uit lost en stoort !
    - Philip Broyles kan ik niet zien spelen, kweet niet hoe het komt, maar ik moet niet van hem hebben
    - Ik mis precies iets in het geheel. Als er iets gebeurt is het enkel hen die ter plaatse is.. Is er geen "randanimatie" geen andere hulpdiensten enz.. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Bovendien is het ook altijd Olivia die het helemaal alleen oplost, echt geloofwaardig komt het niet over.
    De serie grijpt er dus voor mij een beetje naast, maar het kan nog veranderen he, wie weet ,ik kijk nog even verder. Maar het heeft me nog niet echt gegrepen.
    Vrouwlief vind het wel goed.
    Opgepast voor spoilers aub.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #99

    Standaard

    Een vraagje waar ik op internet zo dadelijk het antwoord niet op vind: De aflevering Unearthed staat als bonus op disc 4 van seizoen 2. Het blijkt om een niet eerder uitgezonden aflevering van seizoen 1 te gaan, die tijdens seizoen 2 tussen de afleveringen Grey Matters (S2E10) en Johari Window (S2E11) is uitgezonden geweest. Afgezien van een kanjer van een continuïteitsfout ( Charlie Francis leeft nog! ) hoort deze aflevering niet alleen productiegewijs niet in seizoen 2, maar ook niet tussen 2 voornoemde afleveringen. Zomaar de laatste aflevering na There's More Than One Of Everything (S1E20) kan het echter ook niet zijn, want die aflevering eindigt met een cliffhanger A New Day In The Old Town (S2E01).

    Dus mijn vraag: waar hoort Unearthed verhaalsgewijs op zijn plaats?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een vraagje waar ik op internet zo dadelijk het antwoord niet op vind: De aflevering Unearthed staat als bonus op disc 4 van seizoen 2. Het blijkt om een niet eerder uitgezonden aflevering van seizoen 1 te gaan, die tijdens seizoen 2 tussen de afleveringen Grey Matters (S2E10) en Johari Window (S2E11) is uitgezonden geweest. Afgezien van een kanjer van een continuïteitsfout ( Charlie Francis leeft nog! ) hoort deze aflevering niet alleen productiegewijs niet in seizoen 2, maar ook niet tussen 2 voornoemde afleveringen. Zomaar de laatste aflevering na There's More Than One Of Everything (S1E20) kan het echter ook niet zijn, want die aflevering eindigt met een cliffhanger A New Day In The Old Town (S2E01).

    Dus mijn vraag: waar hoort Unearthed verhaalsgewijs op zijn plaats?
    Idd een ongelooflijke blunder!
    Dit is gewoon een losse aflevering die eigenlijk in seizoen 1 thuishoorde dacht ik, maar het niet gehaald heeft en die ze dan maar in seizoen 2 gegooid hebben..
    Niks van aantrekken en gewoon verder kijken en die aflevering vergeten.

    Seizoen 3 is nog goed, seizoen 4 is voor mij serieus bergafwaarts, gelukkig is seizoen 5, die nu speelt, het laatste..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •