De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buena Vista haalt kinderrugzakjes terug

    Buena Vista haalt kinderrugzakjes terug



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me weer zo´n overtrokken paniek-bericht zoals die eens in de zoveel tijd opduikt.

    Ik weet nog dat wij op de lagere school zo´n knalgeel koffertje meekregen. Bleek dus later van giftig plastic gemaakt te zijn, nou... ook al die dingen terug.

    Maar Dombo strikes again!!! En volgens mij ruik ik een complot... Ik zal het er even met mijn goede vriend Advocaat Spong over hebben.

    PS. Hopen dat Spong dit niet leest, want ik heb zo een rechtzaak aan mijn broek...

  3. #3
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Hee die knalgele koffertjes.... Nou je het zegt
    Ja dat herinner ik me ook nog. Zat wat leerzaam spul in over het verkeer of zo.
    Volgens mij heb ik die nog ergens liggen....
    Hmmm, is nu trouwens meer wit dan geel. Waar is al dat gele spul heen?

    Maar goed ff serieus: Het zal allemaal wel weer meevallen. Dit valt onder het "grotere" komkommer nieuws. Dit gebeurt ook wel eens in de winter, maar dan hoor je er niks over. Afgelopen winter waren opeens sommige Knorr wereld gerechten uit het vak gehaald. Ook iets met een fabricage fout ofzo, maar verder nooit meer wat van gehoord.
    Ach t'zal wat. We leven hier in een maatschappij die softdrugs en alcohol misbruik gedoogd, dus dit valt wat mij betreft redelijk in het niet

  4. #4

    Standaard Re: Buena Vista haalt kinderrugzakjes terug

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Buena Vista haalt kinderrugzakjes terug
    Is dat ff balen. Dacht ik dat ik een echt collectors item te hebben, moet ik het weer terug brengen. Zul je altijd zien.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  5. #5

    Standaard Re: Re: Buena Vista haalt kinderrugzakjes terug

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Is dat ff balen. Dacht ik dat ik een echt collectors item te hebben, moet ik het weer terug brengen. Zul je altijd zien.
    Ben je er ook al verstikt in geraakt?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Kunnen die lui nou werkelijk niets goed doen.
    Ze maken K*T DVD's en ook nog eens K*T rugzakjes.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •