Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 264 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1

    Standaard Amazon.co.uk

    Amazon.co.uk: Up to 40% off bestselling Blu-ray DVDs

    Erminio
    I knew it! I knew it!
    Well, not in the sense of having the slightest idea,
    but I knew there was something I didn't know.

  2. #2

    Standaard

    Heb je toevallig een link? Ik kan op amazon uk zelf niets vinden.

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij bedoelt hij HD DVD. Daarvan zie ik wel 40% op bestsellers staan.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Nee, dat bedoeld hij niet:
    http://www.amazon.co.uk/gp/feature.h...2783&plgroup=2

    en deze

    http://www.amazon.co.uk/gp//bestsell...104191_pe_12//

    Ik kreeg een mailtje van amazon.co.uk met de aanbieng en bij klikken kwam ik hierop.

    Erminio
    Laatst aangepast door Erminio : 22-05-2008 om 13:49
    I knew it! I knew it!
    Well, not in the sense of having the slightest idea,
    but I knew there was something I didn't know.

  5. #5

    Standaard

    3 for 2 on Selected Blu-ray Discs (keuze uit ruim 270 titels):
    http://www.amazon.co.uk/gp/browse.ht...node=129344031
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #6

    Standaard

    Best aardig wat titels die (nog) niet in Nederland te krijgen zijn en waarbij de goedkopere US versies regiocodering hebben. De moeite waard dus.
    De prijs incl. verzenden komt ongeveer op hetzelfde bedrag uit als bij de actie van play.com
    (indien de koers zo'n beetje gelijk blijft)
    Laatst aangepast door Edwin V : 02-10-2008 om 17:16
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    3 for 2 on Selected Blu-ray Discs (keuze uit ruim 270 titels):
    http://www.amazon.co.uk/gp/browse.ht...node=129344031
    Let op! Als je meer dan 3 titels bestelt (6, 9, ...) dan worden alleen de allergoedkoopste titels gekort en zelfs de bestelvolgorde hierop aangepast. Play.com doet het wat dat betreft een stuk netter met zijn "3 voor 2" actie.

  8. #8

    Standaard

    3 voor 2 actie inmiddels met 318 titels en aantal die niet in play actie zitten zoals Kill Bill 1 en 2, Sleeping Beauty, Predator 2
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Hoe werkt het eigenlijk met die 3=2 blu ray actie??
    Telkens als ik 3 blu-rays heb geselecteerd en in het winkelmandje kijk betaal ik gewoon de volle prijs, en is de goedkoopste blu-ray niet gratis.
    Of is het misschien zo dat indien ik ze op het laatst afreken de goedkoopste blu-ray toch niet in rekening wordt gebracht??

  10. #10

    Standaard

    Aan het einde bij het bevestigen (helemaal aan het einde) word de goedkoopste gratis gerekend

  11. #11

    Standaard

    Veel titles in de 3=2 actie afgeprijsd naar 9,98 Pond o.a.

    Day After Tomorrow
    Master and Commander: Far Side of the World
    Sweeny Todd
    Ratatouille
    Enchanted
    Goodfellas
    Cloverfield
    Jumper
    Die Hard
    Die Hard 4.0
    Juno
    Son of Rambow
    Laatst aangepast door Gaberiel-2 : 26-03-2009 om 12:42
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  12. #12

    Standaard

    Waarschuwing voor Ratatouille. De audiotrack is aangepast voor de UK markt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Weer veel nieuwe titels 3 halen, 2 betalen. O.a. Wall E, Pinocchio en Sleeping Beauty (totaal 34 pond incl verzenden).
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Op zich de goedkoopste van allemaal.
    Maar als de prijs 9.95 pond is kom je er al snel achter dat het 10.49 pond is.
    Dan komt er vat bij (een soort btw van 19%), de omrekening van ponden naar euro's en dan de verzendkosten.
    Des al niet te min betaal je voor 3 blu-rays die geboekt staan voor 9.95 pond in de 3 halen 2 betalen actie ongeveer 9 euro per stuk.

    Behoorlijk goedkoop natuurlijk, maar niet zo goedkoop als je de eerste instantie denkt.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waarschuwing voor Ratatouille. De audiotrack is aangepast voor de UK markt.
    Wat is er anders aan dan?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #17

    Standaard

    Zijn een aantal andere stemmen gebruikt, dan in de originele Amerikaanse track. Welke precies weet ik zo niet meer.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Op zich de goedkoopste van allemaal.
    Maar als de prijs 9.95 pond is kom je er al snel achter dat het 10.49 pond is.
    Dan komt er vat bij (een soort btw van 19%), de omrekening van ponden naar euro's en dan de verzendkosten.
    Des al niet te min betaal je voor 3 blu-rays die geboekt staan voor 9.95 pond in de 3 halen 2 betalen actie ongeveer 9 euro per stuk.

    Behoorlijk goedkoop natuurlijk, maar niet zo goedkoop als je de eerste instantie denkt.
    Op de site van amazon.co.uk bieden ze deze optie nu ook aan.
    Dit is een mogelijkheid waarvan je 1x gevraagd word of je hier gebruik van wil maken.
    Zelf heb ik hierop NEE geantwoord omdat en voor een afrekening in Ponden gekozen.
    Na een simpel rekensommetje (via www.xe.com ) kom je erachter dat Amazon iets andere koersen handhaafd dan de CC maatschappij doet en duurder uit bent.

  19. #19

    Standaard

    Helaas is de 3=2 actie weer voorbij, wacht wel weer op de volgende !!!!

    Hij doet het weer, aanbod is gewijzigd, met nu o.a. X-Men 1 en 2
    Laatst aangepast door Oscar : 28-04-2009 om 11:19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Op zich de goedkoopste van allemaal.
    Maar als de prijs 9.95 pond is kom je er al snel achter dat het 10.49 pond is.
    Dan komt er vat bij (een soort btw van 19%), de omrekening van ponden naar euro's en dan de verzendkosten.
    Des al niet te min betaal je voor 3 blu-rays die geboekt staan voor 9.95 pond in de 3 halen 2 betalen actie ongeveer 9 euro per stuk.

    Behoorlijk goedkoop natuurlijk, maar niet zo goedkoop als je de eerste instantie denkt.
    Tja, het blijkt dat amazon zelf dus de prijzen op basis van 15% BTW heeft (zoals dus in de UK) en dan bij checkout dus de 19% BTW zoals bij ons geldt.. Bij veel sellers op amazon heb je dat dus niet, daar betaal je gewoon de prijs die er gegeven staat, maar bij amazon zelf doen ze wel die omrekening.

  21. #21

    Standaard

    Lekker snel zoeken bij Amazon.co.uk:

    http://www.blu-raystats.com/AmazonUK...?OrderBy=Price
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  22. #22

    Standaard

    Tegenwoordig kan je via Euroclix ook sparen als je een aankoop doet bij Amazon. Bij elke 2 euro krijg je 3 clix, wat neer komt op een korting van 1,5%. Deze clix kan je namelijk laten uitkeren naar geld. Bij Euroclix krijg je ook korting bij diversie andere winkels zoals bol.com, wehkamp, alternate, redcoon, modern enz.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 14-05-2009 om 06:58 Reden: Link weggehaald, was voor eigen winst bedoeld

  23. #23

    Thumbs up

    Hallo lieve mensen!

    Klopt het dat de selectie van de 3 voor 2 actie bij Amazon.co.uk steeds wisselt?
    Als ik op Amazon.co.uk kijk, krijg ik een selectie van de populairste Blu-ray Discs in de 3 voor 2 actie, daarbij staat dat deze lijst steeds geupdated wordt. Klopt dat? Is dat alles of is er een compleet overzicht te vinden?

    Tevens zoek ik iemand die voor mij wat Blu-ray Discs wilt bestellen aangezien ik niet over een creditcard beschik!

    EDIT: ik heb besloten om er maar even mee te wachten!
    Laatst aangepast door KingMustafa : 02-06-2009 om 08:18

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Hallo lieve mensen!

    Klopt het dat de selectie van de 3 voor 2 actie bij Amazon.co.uk steeds wisselt?
    Als ik op Amazon.co.uk kijk, krijg ik een selectie van de populairste Blu-ray Discs in de 3 voor 2 actie, daarbij staat dat deze lijst steeds geupdated wordt. Klopt dat? Is dat alles of is er een compleet overzicht te vinden?

    Tevens zoek ik iemand die voor mij wat Blu-ray Discs wilt bestellen aangezien ik niet over een creditcard beschik!

    Zie voor mijn verzoek:
    http://dvd.nl/forum/showpost.php?p=1...postcount=1174
    Met de 'selectie' neem ik aan dat je de selectiebox rechtsboven bedoeld waarbij je ook bv 'price low-high' kunt selecteren.. normaal gesproken zijn het ongeveer een pagina of 10 ofzo.. Ik zie net dat de actie weer voorbij is, maar volgensmij is dit een actie die elke maand weer naar voren komt.. op dit moment krijg je ook de melding dat de search niet gevonden kan worden als je op de link voor '3 for 2' selecteert bij bluray..

    enuh, mbt creditcard, waarom schaf je er zelf geen aan? de prijs van een creditcard is verwaarloosbaar..

  25. #25

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Met de 'selectie' neem ik aan dat je de selectiebox rechtsboven bedoeld waarbij je ook bv 'price low-high' kunt selecteren.. normaal gesproken zijn het ongeveer een pagina of 10 ofzo.. Ik zie net dat de actie weer voorbij is, maar volgensmij is dit een actie die elke maand weer naar voren komt.. op dit moment krijg je ook de melding dat de search niet gevonden kan worden als je op de link voor '3 for 2' selecteert bij bluray..

    enuh, mbt creditcard, waarom schaf je er zelf geen aan? de prijs van een creditcard is verwaarloosbaar..
    SuperDre dank voor je antwoord.
    Ik kom op de lijst door bij een Bond Blu-ray naar beneden te scrollen en op de link van 'DVD bargain > 3=2 Blu-ray' te klikken.

    Ik denk dat ik maar beter kan wachten tot de 3=2 actie er weer echt is en de overige Bond films zoals Moonraker en Goldfinger etc. erin zitten. Dan zoek ik wel in mijn naaste omgeving of er iemand is met een CC.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •