Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 264 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #51

    Standaard

    Dumbo is wel dikke aanbieding hoor. 2 voor 12 pond!, echt een koopje. De rest is jammer. Play, HMV, Blah en dvd.co.uk hebben ook die actie beide net iets goedkoper. Dus genoeg alternatieven.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Wat een lijers weer bij amazon. Ik had de prijzen van vorige week ff opgeschreven en ze hebben nu alle prijzen dik verhoogd. Sommige zelfs verdubbeld!

    Het blijft een leuke actie natuurlijk, maar het had veel mooier kunnen zijn
    Dat zijn enkel de oudere titels, nieuwe titels zijn nauwelijks verhoogd. Blu ray Toy Story 1 en 2 zijn bijvoorbeeld van 15,99 naar 16,99 pond verhoogd.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71 Bekijk bericht
    Dat zijn enkel de oudere titels, nieuwe titels zijn nauwelijks verhoogd. Blu ray Toy Story 1 en 2 zijn bijvoorbeeld van 15,99 naar 16,99 pond verhoogd.
    Net Toy Story 1 en 2 samen voor £12,- besteld bij amazon. De prijzen schommelen dus nogal.

  4. #54

    Standaard

    Tja ineens alle titels naar 12 pond. wat een tering actie, beetje je vaste klanten naaien,

  5. #55

    Standaard

    Het is helemaal lullig voor de mensen die Toy Story 1 en 2 netjes hadden gepre-ordered voor 16 pond p/s. Die voelen zich nu extra genaaid.
    Laatst aangepast door Corneelh : 22-03-2010 om 15:29

  6. #56

    Standaard

    Dacht ik een keer goedkoop uit te zijn (6 disney's besteld voor 70 euro, nu opeens 48 euro!) en dan gaan ze opeens de prijzen nog even omlaag gooien! Ga denk ik maar een 2e keer bestellen en dan het eerste pakketje retour afzender doen. Wel jammer, had altijd goede ervaringen en dan doen ze dit.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdjta Bekijk bericht
    Dacht ik een keer goedkoop uit te zijn (6 disney's besteld voor 70 euro, nu opeens 48 euro!) en dan gaan ze opeens de prijzen nog even omlaag gooien! Ga denk ik maar een 2e keer bestellen en dan het eerste pakketje retour afzender doen. Wel jammer, had altijd goede ervaringen en dan doen ze dit.

    Ga ik ook maar doen. Heb echt alleen maar goede ervaringen met ze gehad, maar dit vindt ik ook niet kunnen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Het is helemaal lullig voor de mensen die Toy Story 1 en 2 netjes hadden gepre-ordered voor 16 pond p/s. Die voelen zich nu extra genaaid.
    Ik had ze beide besteld bij blahdvd.com voor in totaal 23 euro, maar de voorraad was op dus hij stond nog op ''on backorder'', dus ik heb ze net nog kunnen geannuleren en bij Amazon.co.uk besteld.
    Dus ik heb mazzel!

  9. #59

    Standaard

    Ik heb ze deze ochtend nog aan £17,50 besteld en kan ze niet meer annuleren, wegens "in voorbereiding"
    kl*te !!

  10. #60

    Standaard

    Mailtje sturen?
    Proberen kan geen kwaad.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TiEcs Bekijk bericht
    Ik heb ze deze ochtend nog aan £17,50 besteld en kan ze niet meer annuleren, wegens "in voorbereiding"
    kl*te !!
    Ja, dat heb ik dus ook...heb nu maar gewoon een 2e bestelling gedaan en dan stuur ik de eerste terug zodra die binnenkomt. Misschien moet ik dan de verzendkosten betalen, maar die zijn vast lager dan het prijsverschil!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  12. #62

    Standaard

    Vervelend voor de mensen die teveel betaald hebben, maar ik heb ervan kunnen profiteren. Daar kunnen de Nederlandse prijzen niet tegenop.

  13. #63

    Standaard

    heb ze net gemaild, ben er 99% zeker van dat ze refund geven. het woord service kennen ze daar wel.

  14. #64

    Standaard

    mmmmm. ze kunnen de beide Toy story's nu opeens niet meer leveren! (wel Dombo, Snowwhite etc. voor deze superprijs besteld)

    There's a slight problem:
    We're sorry. The quantity that you requested is no longer available. The number to the right is the maximum quantity currently available.
    Laatst aangepast door Jessye : 22-03-2010 om 19:49 Reden: toevoeging
    AKA Jes

  15. #65

    Standaard

    Klopt, deze mededeling kreeg ik vanavond ook al, maar dan bij Toy Story 1 blu-ray, Toy Story 2 blu-ray kon toen nog wel besteld worden. Lijkt op een foutje in het systeem, of waarschijnlijk erg druk, want ze staan nog gewoon op voorraad/leverbaar op de site. Staat ook raar bij het afrekenen, gewoon leverbaar maar bij de allerlaatste stap zijn er opeens nog 0 leverbaar. Ze zijn nog op voorraad, maar je kunt er maximaal 0 afnemen...

    Ik heb de klantenservice maar even gemaild. Misschien dat het later vandaag nog lukt, of dat de actie langer duurt dan alleen vandaag.
    Laatst aangepast door fedorjan : 22-03-2010 om 20:11

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    heb ze net gemaild, ben er 99% zeker van dat ze refund geven. het woord service kennen ze daar wel.
    Service hebben ze zeker! Heb net een email gehad dat ze mijn eerste order hebben laten vervallen en hier dus niks voor zullen berekenen! Dat is dus blijkbaar de manier. Een tweede order aanmaken en dan een email sturen met daarin het probleem uitgelegd.

    Scheelt toch weer een hoop gedoe met verzenden en terugsturen! Ik ben weer zeer tevreden .
    Laatst aangepast door jdjta : 22-03-2010 om 20:17
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  17. #67

    Standaard

    Kan helaas geen Toy Story 1 + 2 bestellen :sad:

    Zelfde melding als Jessye...

    Wel Dumbo en Snow White besteld

  18. #68

    Standaard

    Ik kreeg zojuist dit antwoord binnen van Amazon m.b.t. het niet (meer) kunnen leveren van bepaalde blu-rays, zoals Toy Story. Het lijkt erop dat de voorraad die nu aangeboden wordt door een zg. merchant, niet naar NL kan worden verzonden en dat ze dus met 2 verschillende manieren van leveren werken (binnen UK/buiten UK). Iemand misschien ervaring hiermee? Komt een beetje vaag bij mij over...


    Dear Customer,

    Thank you for contacting Amazon.co.uk.

    Please accept our sincere apologies for any inconvenience that might have caused due to this issue. I can understand your concern and disappointment in this regard.

    I have checked this item "Toy Story Combi Pack (Blu-ray + DVD) [1995]" and can see that this item is available with Amazon's Preferred Merchant, Indigostarfish.com.

    Please note that, Indigostarfish.com orders can only be delivered to UK addresses (England, Northern Ireland, Scotland, Wales and all BFPO addresses). This is the reason why you were unable to place your order.

    Amazon's Preferred Merchant, Indigostarfish.com, is a Jersey-based merchant offering to supply goods to UK customers exclusive of VAT, via the Amazon.co.uk website.

    Items will be supplied by way of personal import and ownership of the Goods will transfer to you on dispatch of the Goods from Jersey. Orders placed with Indigostarfish.com are subject to the Indigostarfish.com Terms & Conditions.

    If you order an item that is messaged as "Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant." for delivery to an address within the UK you are placing your order with Indigostarfish.com and your item will be shipped from Jersey.

    If you order an item that is messaged as "Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant." for dispatch to anywhere other than the UK, you are placing your order with Amazon.co.uk.

    This will be subject to Amazon.co.uk's terms and conditions, and the appropriate VAT charges for the destination country will be added to the cost of the order.

    For more information on Indigostarfish.com, please visit the following URL on the Amazon.co.uk website:

    http://www.amazon.co.uk/gp/help/cust...odeId=13378011

    Thank you for your interest in Indigostarfish.com on Amazon.co.uk.
    Laatst aangepast door fedorjan : 22-03-2010 om 21:45

  19. #69

    Standaard

    Wat een vaag verhaal! Volgens mij heb ik haast alle blu-rays die ik bij Amazon.co.uk heb besteld, via Indigostarfish geleverd gekregen. (en nooit problemen gehad) Waarom leveren ze de andere disney's dan wel!
    AKA Jes

  20. #70

    Standaard

    Ik moet zeggen dat er in mijn bevestigings- en dispatch mail van mijn vandaag geplaatste(Disney) orders wel duidelijk het volgende bij staat:
    Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.):
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #71

    Standaard

    Ik kan Toy Story 2 nu opeens wel bestellen! (TS1 nog steeds niet)
    AKA Jes

  22. #72

    Standaard

    Er zijn trouwens meer Disney titels in de 2 voor 1 voor 12.00 dan er op de pagina staan.
    Check de bestsellers lijst!

  23. #73

    Standaard

    Mijn exemplaren van Toy Story 1 en 2 zijn in ieder geval verzonden (via TNT).

    Ik zie trouwens dat je beide blu-ray's niet meer kunt bestellen bij Amazon.co.uk. Amazon.co.uk is trouwens door haar voorraad heen. Blijkbaar zijn ze door hun voorraad heen. Ik verwacht wel dat ze binnen een paar dagen een nieuwe voorraad krijgen.

  24. #74

    Standaard

    Ik had vorige week hetzelfde probleem toen ik Zombieland wilden bestelen. Ik hoop dat het geen trend wordt. Misschien is het alleen voor nieuwe titels ik heb geen idee.

  25. #75

    Standaard

    Laten we het hier ontopic houden met aanbiedingen en de discussies in het andere Amazon.co.uk topic voeren
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 23-03-2010 om 10:49

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •