Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 264 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij hebben ze bij play ook zoiets gehad, zag daar ook nog een 3,67 terug Zal dus voor de API bij gzoop iets mis zijn gegaan...
    lijkt mij ook, tis gewoon een software fout.

    Voor de fans van the omen boxset, deze is nog de koop voor 3.64 pond bij findprice.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Voor de fans van the omen boxset, deze is nog de koop voor 3.64 pond bij findprice.
    Bedankt voor deze link. De prijs is wel ondertussen verhoogd maar £7,08 is nog vrij goedkoop. Dat is iets meer dan £2 per film. Ik heb hem onmiddelijk besteld voor 11,08€ verzendingskosten inbegrepen

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb ik alles op "Dispatching Soon" staan, maar ik verwacht nog steeds een annulering. Duimen maar...
    Bij mij staan ze nu ook op "Dispatching Soon" dus ik duim mee...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb ik alles op "Dispatching Soon" staan, maar ik verwacht nog steeds een annulering. Duimen maar...
    En de annuleringsmailtjes zijn gearriveerd.
    Was te verwachten natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En de annuleringsmailtjes zijn gearriveerd.
    Was te verwachten natuurlijk.
    zoals verwacht kreeg ik er ook een paar. Vreemd genoeg zijn er 1 vergeten, die van The innocents. Wie weet sturen ze die nog wel op .

  6. #106
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #107

    Standaard

    Zijn dit van die dikke hoesjes?
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Zijn dit van die dikke hoesjes?
    Yep

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira Bekijk bericht
    Yep
    Nope, verschilt per disc, heb zelf regelmatig bij amazon.co.uk besteld en daar heb ik ook redelijk wat discs met dunne doosjes.. Net zoals het hier in nederland binnen uitgevers ook regelmatig verschilt.

  10. #110

    Standaard

    Meestal dikke doosjes.

  11. #111

    Standaard

    Nou afwachten dan maar....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Heb er maar meteen 6 besteld...
    Vooral oude jaren '80 actieklappers zoals Lock-Up, Cobra, Raw Deal en Tango & Cash. Die had ik sinds de videobanden niet meer in mijn collectie gehad.

  13. #113

    Standaard

    foutje bij amazonseller blu-rays voor 0,01 cent

    http://www.amazon.co.uk/gp/search/re...qid=1334250841

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    foutje bij amazonseller blu-rays voor 0,01 cent

    http://www.amazon.co.uk/gp/search/re...qid=1334250841
    Das supermart_usa, en ik betwijfel of ze ook werkelijk voor die prijs zullen gaan leveren...
    Overigens moet je ook opletten, want het zijn allemaal US imports waarbij ze dus ook voor 9 van de 10 bluray spelers hier niet af te spelen zijn omdat ze Region A zijn.. (je moet dus even opletten of de betreffende titel dus wel all-region is).
    ohja, en vergeet niet dat daar wel losse verzendkosten bij komen (is dan nog steeds een geweldige prijs hoor)..

  15. #115

    Standaard

    Dat wordt echt niet geleverd, laatst met hogere prijzen(rond de 2 pond) leverde ik geloof gzoop ook niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #116

    Standaard

    ^^Ik hoop het voor je, maar kijk op de vorige pagina van dit draadje en dan zal je zien dat wij zelfs 'dispatching soon' hadden staat toen. Ik blijf voor je duimen iig

    Zelf proberen is me te veel werk... Ik had uiteraard al wel even snel gekeken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #117

    Standaard

    Het is altijd het proberen waard Heb zelf een paar besteld, maar niet zoveel als jij


  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat heb jij besteld als ik vragen mag?
    Darkest Hour
    Nine Inch Nails
    Shrek 1-4
    Terminator
    Avengers Collection (animatie)


  19. #119

    Standaard

    Ik heb het volgende besteld;

    notorious, rebecca, spellbound, manhattan, lion king, nightmare before christmas , hitchhikers guide, cocaine angel, audition

    zal ongetwijfeld wel gecancelled worden.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is niet onze fout dat ze verkeerd geprijst zijn.

    We zien een titel voor een bepaalde prijs (al dan niet fout, hoe laag ook), we bestellen die, krijgen een bevestiging en dan is het wachten.

    Dan kunnen ze wel annuleringsmailtjes eventueel gaan versturen (mochten ze komen), maar ik ben van mening dat je een overeenkomst heb zodra je de bevstigingsmail binnen hebt.

    En dan moeten ze gewoon de overeenkomst nakomen vind ik.

    Ook al weet je dat het in principe niet kan, de bevestigingsmail zie ik als een overeenkomst, en wat je overeenkomt moet je nakomen.
    Lees de voorwaarden maar eens, daar staat bij dat ze het recht hebben om niet te leveren bij verkeerd aangegeven prijzen. En zeker als je er van kunt verwachten dat het verkeer geprijst is gaat het niet op (geldt ook in nederland), en bij 0,01 pond kun je er van uit gaan dat het om een verkeerd geprijst product gaat, stond er 5 pond, dan was het een ander verhaal, aangezien dat aannemelijk is.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Lees de voorwaarden maar eens, daar staat bij dat ze het recht hebben om niet te leveren bij verkeerd aangegeven prijzen. En zeker als je er van kunt verwachten dat het verkeer geprijst is gaat het niet op (geldt ook in nederland), en bij 0,01 pond kun je er van uit gaan dat het om een verkeerd geprijst product gaat, stond er 5 pond, dan was het een ander verhaal, aangezien dat aannemelijk is.
    Sorry, maar waar haal je deze quote vandaan? Staat volgens mij niet in dit topic...


  22. #122

    Standaard

    DVDWatcher heeft - vreemd genoeg - zijn posts verwijderd.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    DVDWatcher heeft - vreemd genoeg - zijn posts verwijderd.
    Klopt, gaat over aanbiedingen hier, en ik wil geen off topic berichten plaatsen in een topic, vandaar ik die berichtjes heb weggehaald.

    Niet goed? Och jee, dit is ook alweer Offtopic dat ik reageer op je

  24. #124

    Standaard

    Lijkt me niet nodig hier zo flauw om te doen Raymond; zoals gezegd mag het in een topic best even offtopic gaan en dan zullen wij mods wel ingrijpen als dat nodig is.

  25. #125

    Standaard

    Ik vind niet dat een prijs van 0,01 Pond direct aantoont dat dit een foutieve prijs is. Het is op bv. eBay een courante techniek om de verkoopskosten laag te houden en de winst te halen uit de verzendkosten waar geen verkoopcommissie op geldt.

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •